Zwanger en nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Konijntje, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijntje

Konijntje Lid

14 jun 2007
    17
    0
    0
    Omgeving Schagen
    Dat wil ik wel eens weten WAT NU? :baby:

Vorige week een super positieve test gedaan, maar nu?

Gisteren een afspraak gemaakt met de dokter. Maar die was niet erg spraakzaam. ( volgende keer ga ik op woensdag dan is hij er hoop ik niet ) Er zitten er bij ons vier vandaar, dan kies ik liever voor een andere dokter dan deze griebel.

- wanneer mag ik voor de echo :(: - gaat dit automatisch / moet ik er om vragen / is er een lange wachttijd

- komt er ook een inwendig onderzoek / en doet die huisarts dat zelf? :oops:

Over 2,5 halve week gaan we namelijk op vacantie en zou toch graag dan al wat gezien hebben zeg maar en of er een hartje klopt en of het echt 6 weken is nu of stiekum toch ietsje langer en of het op de goed plek zit en niet buiten de baarmoeder. :)

Jullie begrijpen het al het is de eerste! \:D/ :whistle: :D

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.741
    5
    38
    Hoi konijntje!

Gefeliciteerd.

Je moet een verloskundige zoeken in je buurt die even opbellen en zij zal je met al je vragen helpen en een afspraak inplannen :) !

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Idd, de verloskundige bij jou in de buurt bellen. HA doen (bijna) geen bevallingen meer.
    Een echo krijg je meestal na ongeveer 10 weken.

Spannend allemaal he :)

De verloskundige zal je bij alles helpen.

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    0
    Overijssel
    Ja idd bel een verloskundige..die maakt een afspraak voor een intake.
    Ik kon net met 8 weken terecht voor de intake en bij 11 weken kreeg ik de termijnecho. Het kan overal verschillen maar hier moet je wel rekening mee houden. Zwangerschap bestaat vooral uit wachten/ geduld...(vooral in het begin) geniet ervan! Enne nog gefeliciteerd natuurlijk!

x

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    gefeliciteerd.

gewoon een vk in de buurt bellen en een afspraak maken.
    ik liep eerst bij de gyn maar kon met 10 weken door naar de vk .
    ik kreeg een inwendige echo omdat er vanaf buiten niet veel te zien was (ben van me zelf al stevig).

Deel Deze Pagina