zwanger? en tog beedje ongie pijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy21, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Hoi Cindy heb je er al een testje tegenaan gegooid? Wie weet geeft dat uitsluitsel.

    Succes! Liefs Butterfly1
     
  2. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ja paar dagen terug maar da was niks!
    maar kan het beter met ochtend urine doen toch?
    want als ik zwanger zou zijn zou het dan niet te vroeg zijn om nu te testen...

    grtjes
     
  3. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Nee hoor vandaag kan wel aan je cycles te zien had je vandaag of gister ongi moeten worden dus kan je gewoon testen hoor. Die van een paar dagen terug was zeker negatief he was denk ik nog ff te vroeg.
    Succes!
     
  4. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    maar moet iik dan nu ook 3 uur men plas inhouden of hoeft dat niet?

    grtjes
     
  5. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Nee hoor hoeft niet als je geen liters water hebt gedronken? Het gaat er meer om dat je urine niet dunner is geworden maarja als je zwanger bent komt dat uit de test vanzelf naar voren heb je nog een test liggen? Ik zou er nog een op wagen. Succes!

    Liefs
     
  6. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ja heb er nog 1 liggen
    maar ik denk zelf dat hij tog wel negatief is maja kan het wel proberen ja!
     
  7. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Ik heb vorige keer ook een test gedaan op de nod en een dag erna en bijde waren neg dus wist dat ik dan ongi moest worden. En een paar dagen later was het raak daar waren de :evil: :evil: .
    Laat je het weten wat de uitslag was.

    Liefs en SUCCES IK DUIM ALVAST!
     
  8. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zwangerschapstests kun je beter wel met ochtendurine doen, dit is geconcentreerder waardoor een test eerder de hcg kan vinden
     
  9. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heb getest en er kwam ook niks uit
    maja keb ook rare testen had za getest er kwam een streepje ik roep me vriend die komt er aan en was ie al weer bijna weg..... keb van sensitest.....
    vertrouw ze ook eerlijk gezegt niet zo...

    grtjes
     
  10. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Toch zijn er een hoop mensen die smiddags of savonds testen en een positieve test in handen had. En als je niet te veel hebt gedronken kan het geen kwaad. Er zijn ook mensen die wakker worden en te moe zijn te testen en dat later doen. En het ene lichaam maakt meer aan dan de ander dus kan het ook pas na een paar dagen positief zijn het lichaam zit raar in elkaar haha
     
  11. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Jammer! Maar ik ken dat merk helemaal niet joh. Het schijnt dat die van kruidvat erg goed zijn en ik vind die van clearblue wel mooi dan staat het er letterlijk en hoef je niet te kijken of er een streep staat of niet en dan te twijfelen. Maarja die testen zijn een dure grap en nu zag ik dat je op deze site ook testen kan kopen ik weet alleen niet of ze goed zijn ik heb er namenlijk geen ervaring mee.

    Liefs
     
  12. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Oh heerlijk dit topic! Ik voel zo met jullie mee. Ik zit namelijk in exact hetzelfde schuitje. Doordat ik volgens mij een onregelmatige cyclus heb (als jullie denken van niet laat het me dan weten alsjeblieft) is het voor mij moeilijk te bepalen wanneer ik nu precies mijn NOD heb. Ik ben deze cyclus uitgegaan van een cyclus van 33 dagen...als gemiddelde zeg maar. Dus dat zou mijn NOD komende zaterdag zijn. Ik voel nu ook steeds van die weeige pijntjes in mijn buik. Maar ik weet niet of het nu mijn darmen zijn of dat het ongipijn is. Stom hè, dat als je ongi bent je de pijn altijd meteen herkent als ongipijn. Maar als je niet ongi wil worden je bij elk pijntje twijfelt of het ongipijn is. Heb ik wel in ieder geval.
    Wanneer zou ik op zijn vroegst, gezien mijn andere cycli kunnen testen?
    Ik word ook gek van de spanning. Ben vandaag vrij dus dan vreet ik me helemaal op. :rolleyes:

    Veel sterkte allemaal ladies. En laat weten hoe het afloopt.

    xxx
    Iwish
     
  13. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Hoi Iwish
    Als ik jou was zou ik wachten totdat je 37 dagen verder bent je bent nu uitgegaan van een cycles van 33 en je langste was 37. Dus ik zou uitgaan van dag 37 (OM TE TESTEN DAN HE) dan weet je in ieder geval dat je lang genoeg gewacht hebt. Vervelend he dat wachten hahaha maar ik duim ook voor jou hoor DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM!

    Liefs en laat je de uitslag weten.
     
  14. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    k ben nog niet ongie heb tegen de middag wat bruin oud bloed ghad...

    grtjes
     
  15. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Ik ben ook nog niet ongi. Had net wel een een beetje slijm met een wat gelige kleur....ojee....nee toch hè. Maar vanmiddag ff lekker geshopt...heerlijke afleiding gezocht. :) Wel bij de babykleertjes gekeken...moest nog wat kopen voor een vriendin de net een dochtertje heeft gekregen...gatsie...valt me wel even zwaar hoor nu. Maar een leuk setje voor d'r gekocht.
     
  16. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    is wel leuk he kinder kleertjes!
    keb stiekem al een keer n rompertje gekocht met papa enz... erop vond ik zow leuk hihi en k had zon limebroekje was zow lief kon hem niet laten liggen :oops:
    hihi

    succes!

    grtjesssssss
     
  17. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    vanmiddag weer misselijk pfffff:S:S
     
  18. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Spannend Cindy. Ik zou nog een dag of 2 wachten en dan weer testen. Wie weet.... Ik duim voor je!
     
  19. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    wel he maja heb wel steeds ongiepijn en heb bruin bloed verlies maja we zien wel !

    bedankt!

    grtjes my[/list]
     
  20. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    pfff word gek
    ben zo aan het denken steeds k voel echt alles in me buik nu
    k wil nietn dat men ongie komt!
     

Deel Deze Pagina