Mijn verhaal

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door zasaa, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zasaa

    zasaa Lid

    27 mei 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

    Hier komt mijn verhaal en ben ik vanaf gisteren ook alleen zwanger. Ik ben 27 jaar en studente. Ik zou in november 4 jaar samen zijn met mijn ex vriend en we woonden ook samen. In juli kwamen we erachter dat ik onverwachts zwanger was door de pil heen. Eerst heel veel vraagtekens en vooral ik was heel erg in de war.

    Vooral omdat onze relatie niet echt bepaald stabiel te noemen is. Ik ben op reis gegaan, alleen. Om even goed na te denken over alles. Mijn ex vriend was gelijk al dat hij blij was met de zwangerschap. Eenmaal terug van vakantie besloten we er ook helemaal voor te gaan en waren we beide inmiddels aan het idee gewend en erg enthousiast en blij.

    Dat veranderde bij de eerste echo met 9 weken. Na de echo kwam mijn ex vriend ineens met het idee om maar van al zijn andere vriendinnetjes naast mij te vertellen. Dat waren er dus een hele hoop. Ik heb weleens mijn vermoedens gehad, maar nooit echt dat die voor de 100% werden bevestigd.

    Totdat het uit zijn eigen mond kwam. Ik was er kapot van. Had nergens last van maar toen ik dat alles hoorde heb ik dagenlang liggen kotsen en ben ik erg ziek geweest. Vorige week had ik de 2e echo. In de middag. Mijn ex is niet op komen dagen, dus ik ben helemaal alleen geweest. Het was weer heel bijzonder om het hartje te zien en horen kloppen en te zien hoe hard mijn kleintje groeit. Ben inmiddels over de 13 weken. Zelfs nog een dag verder gezet.