Zwanger & kids test, indrooglijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Konijnjulia, 20 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijnjulia

    20 jul 2017
    19
    1
    3
    hallo allemaal!
    Deze test is net gemaakt en ik lijk een kleine tuurstreep te zien. De foto is met 5 min gemaakt. Alleen is vandaag me NOD & heb wel al een klein beetje wat krampjes dus ik dacht doe voor de zekerheid een test. Zou het een indrooglijntje zijn? Anders is ie veel ste licht of niet?
    Wat denken jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Ben je zeker van je eisprong? Anders kan je zomaar je NOD over paar dagen hebben.
    Ik zie m wel, binnen 5 min lijkt me geen indroger. Ik had bij mn zoontje op mn NOD ook tuurstreepjes. (en ik was dmv echos zeker van mn eisprong)
     
  3. Konijnjulia

    20 jul 2017
    19
    1
    3
    Ik ben niet zeker van mij eisprong heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt helaas. Mijn cycles is meestal tussen de 26 & 28 dagen vandaag zou dag 27 zijn. Alleen de afgelopen dagen had ik ook al van die verschrikkelijke tuurstreepjes. Moet zeggen dat ik hem vandaag wel ietsje duidelijkr vind maar het verschil is niet mega haha. helaas wel al kleine krampjes dus ik wacht het denk ik maar gewoon even af. Verschrikkelijk die onzekerheid hihi
     
  4. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    De foto lijkt bewerkt. Is dat zo? Want als je een foto moet bewerken om een streepje te kunnen zien, kun je de test beter als negatief beschouwen. Wellicht is je eisprong later geweest dan je denkt en is je NOD dus ook later...
    Toch, als er een streepje binnen de tijd is verschenen, is er goede hoop.
    Aan de andere kant: Zwanger en Kidstesten staan erom bekend helaas vaak valspositief te geven.

    Zou dus naar de drogist rennen en andere testjes kopen. :)
     
  5. Konijnjulia

    20 jul 2017
    19
    1
    3
    @Be Happy ja klopt de foto is bewerkt met het blote oog zag k het streepje wel maar ik kreeg hem maar niet op de foto hihi. Ja ik had ookal wat dingen gelezen over die zwanger en kids testen. Daarom ga ik er ook nog maar niet vanuit dat hij positief is! ik zal vandaag even afwachten of de rode duivels niet komen en dan doe ik morgen ochtend weer een testje met ochtend urine. Als ie wel valspositief is weet ik in iedergeval dat ik die testen nooit meer hoef te halen haha. Bedankt voor je berichtje!
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Aangezien je al dagen zulke vage streepjes hebt (foto lijkt enorm bewerkt ;)) en dat op de zwanger en kids testen dan ben ik bang dat dit de valse streepjes zijn die zij heel vaak geven helaas.
     
  7. Konijnjulia

    20 jul 2017
    19
    1
    3
    @RoGiJuLi ja dat dacht ik ook al! Naja dan weet ik in iedergeval dat ik deze testjes nooit meer hoef te halen!
     
  8. Konijnjulia

    20 jul 2017
    19
    1
    3
    Dit is de predictor express die ik net gedaan heb helaas zie k der niks op dus het was inderdaad een vals positieve test!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas meid.
    Weer een "slachtoffer" van valse streepjes op de z&k testen
     
  10. Daniielle

    Daniielle Bekend lid

    27 jun 2013
    610
    5
    18
    Wat balen zeg!
    Hier een tijd geleden ook vals positief bij zwanger & kids testen..
    Heb toen een klacht ingediend omdat ik er meer over gelezen had, zo jammer dat het toch vrij vaak gebeurd met die testen.
    Hopelijk heb je snel een goede positieve test!
     
  11. Mamadaisy

    Mamadaisy Fanatiek lid

    1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hier ook regelmatig een vals positieve test gehad met Zwanger en kids testen. Sommigen hebben een duidelijk voorgedrukt streepje dat je alleen vanuit een bepaalde hoek ziet. Anderen blijven wit.
     
  12. Konijnjulia

    20 jul 2017
    19
    1
    3
    ja had dit eerder ook nog nooit gehad met deze testen behalve deze maand dan. Dus ik ga lekker over op sensitest. S avonds na deze testen kwamen gelijk de rode duivels om de hoek kijken. Nu na 3 dagen daar gelukkig ook weer vanaf. Op naar de volgende ronde!
     

Deel Deze Pagina