Zwanger maar zoooo onzeker

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door trude, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie21

    Annemarie21 Actief lid

    27 jun 2008
    395
    0
    0
    Verzorgende
    Winkel
    goede morgen allemaal,

    ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger van mijn eerste kindje maar ben zooo onzeker zal het allemaal wel goed gaan enz..enz.. eerste wilde ik deze uitslag en nu ben ik er beetje bang voor :S heel vreemd allemaal
     
  2. sunnyke

    sunnyke Actief lid

    20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    Belgiƫ
    Hoi,

    ik snap die onzekerheid heel goed hoor, hier is er nog zo eentje :(
    Had vorige week al een positieve test, die afgelopen maandag bevestigd werd door een bloedtest. Ben nu 5 of 6 weken ver (heb mijn eerste ongi moeten laten opwekken met Duphaston, en sindsdien onmiddellijk raak, dus is niet zeker te zeggen hoever ik al ben met die "nep-ongi").
    Jammer genoeg sukkel ik sinds dinsdag met een nierontsteking, waarvoor ik antibiotica moet nemen. Ik heb gisteren echt wel even een dipje gehad hoor, ik dacht: dadelijk ziek, dat kan toch ook niet goed zijn voor het beebje, en dan die medicatie ertegenaan, pff... Moet nu de rest van de week thuis rusten, maar zit nu elke keer vol spanning op de wc te kijken of ik niks zie of voel... Ik zal zoooo blij zijn als ik de eerste 12 weken overleefd heb, niet normaal! Het werpt wel even een schaduw over ons geluk, maar probeer me er maar aan op te trekken dat de HA zei dat het normaal geen kwaad kon.
    Vandaag naar gyn gebeld, mag 8 okt voor eerste echo gaan. Nog zoooooo lang, hehe! Geduld is een schone zaak zeggen ze, maar ik word er soms gek van! ;)

    Toch neem ik me voor om er wel van te genieten, ik leg me dat zelfs op, terwijl ik tegelijkertijd ook weer denk: niet te enthousiast, want je bent er nog niet... Eigenlijk erg dat we onszelf zo suf piekeren he...

    In ieder geval: gefeliciteerd voor iedereen en ik wens jullie en mezelf een zorgeloze en perfecte zwangerschap toe!
     
  3. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!
    Fijn dat alles er goed uitziet.

    Willen jullie dit topic verder alleen voor felicitaties gebruiken, en alle andere vragen, onzekerheden, mededelingen enzovoorts bij Zwangerschap plaatsen? Of meekletsen met de mama's van jouw uitgerekende maand in het Bevallingslijst Forum?
    Houden we het forum zo een beetje overzichtelijk.

    Groetjes en bedankt, Wendy
    Moderator
     
  4. Jinky

    Jinky Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.490
    18
    38
    Vrouw
    GEFELICITEERD!
     

Deel Deze Pagina