wie na 1ste ivf poging zwanger??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:)

    ik weet niet of er al een topic over is..
    maar wie was er na de eerste ivf terugplaatsing zwanger??
    hopelijk zijn er wel meiden die dat dus is overkomen:)

    wij mogen nu vanaf 5-08-2010 beginnen met de decapeptyl te spuiten..
    verder weet ik er nog niet zo heel erg veel vanaf maar was gewoon benieuwd voor wie de ivf ,de goede behandeling is geweest..

    xxxcindy

    en meiden toi toi toi succes allemaal:);)
     
  2. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    niemand????
     
  3. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik in ieder geval nie...haha...ik had er 3 voor nodig!
    Maar het is het allemaal waard geweest!

    Succes!
     
  4. Jo1978

    Jo1978 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Die zijn er wel hoor! Ik ben ze wel (regelmatig) tegengekomen hier op ZP. Maar ik inderdaad ook niet. Mijn 1e poging is net volledig afgerond, helaas nog zonder resultaat.
     
  5. maritu

    maritu Actief lid

    15 jun 2010
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi babyhope,

    Ik zit met dezelfde vraag!
    Ook wij beginnen aan onze eerste IVF in augustus; nu nog verplicht aan de pil.
    Ik ben meestal heel hoop- en verwachtensvol, maar soms moet ik mezelf dwingen om realistich te blijven en niet te veel op de zaken voorop te lopen.
    De dokters geven ons 30% kans op slagen. m.a.w. meer kans op falen dan slagen, dus...

    Toch wil ik met volle moed aan de IVF starten.
    'Wie niet waagt, blijft maagd'.

    Toch?!?

    Alvast fingers crossed voor alle IVF-ers (hoeveelste poging en in welk stadium ook)!
     
  6. sylcor

    sylcor Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hoi dames, ik heb ook ivf gehad maar dan de icsi variant....en ben de 1e keer zwanger...morgen de 1e echo!!!

    Heel veel succes met de behandeling!!
     
  7. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ik was na de 1e TP zwanger, maar heb helaas bij 7 weken een miskraam gehad! Maar het kan zeker hoor, dus vertrouwen hebben en positief blijven!!

    SUCCES!!!
     
  8. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Mijn verhaal hetzelfde als die van Sabrien van de eerste tp direct zwanger, maar helaas met 6,1 week een miskraam.
    Ik wens je heel veel succes!
     
  9. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    In februari 2007 zijn wij met IVF begonnen. We hadden helaas geen bevruchting, dus ook geen terugplaatsing gehad. In juni 2007 overgestapt op ICSI, twee embryo's teruggeplaatst en zwanger! Eentje ervan is onze dochter geworden, die inmiddels bijna 2,5 is.

    Vorig jaar in januari opnieuw met ICSI begonnen voor een tweede kindje. En ook nu weer meteen bij de eerste terugplaatsing raak. Helaas wel geeindigd in een missed abortion met 11 weken.

    Het kan dus wel degelijk meteen lukken als je met IVF/ICSI begint. Succes!
     
  10. hanied

    hanied Bekend lid

    21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    He meid!

    Ik ben tot nu toe van iedere ivf (icsi) poging zwanger geweest! helaas ook allemaal geeindigd in een miskraam!
     
  11. Roxy83

    Roxy83 Actief lid

    4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Hoi,

    Ik heb vrijdag onze eerste echo gehad bij 7 weken en hier hebben we het hartje zien kloppen.
    Het is onze 1ste ivf behandeling.
    Ben 4maand geleden geopereerd en hierbij is mijn endometriose weggehaald en alle verklevingen dus mijn lichaam was ook "goed schoon" gemaakt dus misschien dat dit er wat mee te maken heeft dat het direct goed is gegaan??????????????
    Nu hopen dat het goed blijft gaan....op naar de 12 weken echo.
     
  12. bereke

    bereke Niet meer actief

    Ik van onze eerste ICSI!

    Succes alvast!
     
  13. mammma2

    mammma2 VIP lid

    13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik van de 1e ICSI behandeling (was tevens de enige MMM behandeling, dus geen ivf of IUI vooraf). Resultaat ligt nu boven in bed te slapen :D
     
  14. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh meiden heerlijk om die posi berichten van jullie te lezen:)
    dat geeft een mens weer moed!!!

    voor de meiden met mk-en missed abortions.. heel erg veel sterkte voor jullie en ik zal voor jullie allemaal duimen meiden..
    de hele mmm is al verschrikkelijk genoeg daar wens je niemand nog meer problemen en verdriet bij:(

    hanied meiss jij nog een extra dikke knuffel moppie...

    thx meiden xxxcindy
     
  15. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier 1e IVF zwanger en zie mijn banner!!!
    Succes
     
  16. Genesis

    Genesis Bekend lid

    19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Hey Babyhope,

    Ik lees dat je voor het eerst begint aan IVF. Wij hebben na een mislukte poging IUI ook het advies gekregen door te gaan met IVF. En hebben daarvoor a.s. maandag een gesprek met de gynaecoloog. Heb wel een vraagje aan je. Je gaat spuiten zag ik? Kun je / wil je mij uitleggen wat jullie precies moeten doen nu? Ik heb nog aan het ziekenhuis gevraagd of we eerder langs konden komen maar er was helaas geen plek??!! Heel veel suc-6 hoop voor je dat de 1e x meteen raak is!

    Liefs Genesis
     
  17. Lin71

    Lin71 Fanatiek lid

    19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ook wij gaan starten met IVF ben ook benieuwd naar hoeveel pogingen en hoe het allemaal is gegaan.
    Misschien een idee om een topic over te openen.
     
  18. Genesis

    Genesis Bekend lid

    19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Hey Linn,

    Goed idee heb zojuist een nieuwe topic aangemaakt. Alles wat komt kijken bij IVF (was het eerste dat in me opkwam)

    Liefs Genesis
     
  19. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier 1e IVF mislukt helaas. Daarna overgestapt op ICSI en daarvan ben ik nu 25 weken zwanger!

    Succes meiden!
     
  20. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:):)

    @genesis..
    de bedoeling is dat ik als ik volgende week donderdag (5aug) naar de kliniek kom een echo krijg..
    ik zit dan op cd 23 en mag dan als het er rustig uitziet op de echo beginnen met de decapeptyl te spuiten,dit legt heel je cyclus plat.
    dan wachten op de ongi en op dag 4,5,6 kom je voor een uitgangsecho,ziet het er goed uit dan spuit je samen met de deca gonal-f of fostimon erbij..
    ongeveer spuit je die 2 , 14 of 15 daagjes en dan krijg je de pregnyl en 35 uur later de punctie. onze eicellen en zaadjes worden naar st-jan in genk gestuurd en daar vind de bevruchting en terugplaatsing plaats..

    dit is alles wat ik tot nu toe heb begrepen hahahaha:):)

    @de meiden waarbij het meteen raak was jullie geven de burger heel erg veel moed meiden:):) thxx..

    xxxxcindy
     

Deel Deze Pagina