Zwanger met nuvaring?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Inky85, 8 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky85

    Inky85 Bekend lid

    3 feb 2014
    571
    3
    18
    Hallo Dames,

    Ik zit een beetje in de stress. Ik gebruik de nuvaring nu 1,5 jaar en heb daar nooit problemen mee gehad.
    Ik heb een vaste dag dat ik de ring in/uit doe en dat gaat altijd prima.

    Nu heb ik sinds een week allemaal symptomen waardoor ik bang ben om zwanger te zijn;
    Moe, misselijk, krampjes in mijn buik, zere borsten, hoofdpijn. Ik herken dit ook van eerdere zwangerschappen.

    Toen ik ging googlen op zwanger en nuvaring kwam ik tegen dat de ringvrije periode max 1 week + 3 uren mag zijn. Ik heb dit nooit bijgehouden, ik deed het altijd op woensdag, en dan soms s ochtends soms s avonds. Dus hier schrok ik wel van.
    Normaal wordt ik op woensdag of donderdag ongesteld, heel soms vrijdag. Ik ben nu nog niet ongesteld geworden. Ik heb gisterochtend wel een test gedaan maar die was gelukkig negatief.

    Ik hoop dat het in mijn hoofd zit en dat die symptomen gewoon mijn menstruatie aankondigen. Maar normaal heb ik er niet zoveel last voor de tijd, alleen krampjes en rugpijn.

    En de kans lijkt me ook wel heel klein toch?
     
  2. chicca

    chicca Fanatiek lid

    14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Kans lijkt me klein maar je weet het niet. Ben je inmiddels al ongesteld geworden?
     
  3. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik heb geen ervaring met de nuvaring dus ik zou het niet weten. Hou het even een paar dagen in de gaten en gooi er dan nog een test tegenaan. Probeer je rustig te houden, hoe lastig ook. Anders blijft je menstruatie alleen maar langer uit en heb je nog meer stress.
     
  4. Inky85

    Inky85 Bekend lid

    3 feb 2014
    571
    3
    18
    Nee ik ben nog steeds niet ongesteld worden. Ik heb daarom vanmorgen nog een test gedaan maar die was ook negatief.

    Dus ik zal ws vandaag of morgen wel ongesteld worden. Misschien komen de klachten ook van een griepje, dat gaat nogal rond. En ik heb enorm rommelende darmen en vaak naar de wc.

    Ik wacht het dit weekend nog maar even rustig af.

    Dank voor jullie reacties, ik moest gewoon echt even van me af schrijven.
     
  5. chicca

    chicca Fanatiek lid

    14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Spannend hoop dat je menstruatie snel komt.
     
  6. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    was je inmiddels al ongesteld geworden?
     
  7. chicca

    chicca Fanatiek lid

    14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
  8. Inky85

    Inky85 Bekend lid

    3 feb 2014
    571
    3
    18
    Nou vandaag dan toch eindelijk ongesteld geworden. Zal wel langer uitgebleven zijn door de stress.
    Ik zorg er in ieder geval voortaan voor dat ik de nuvaring precies goed gebruik, want wij zijn nog lang niet toe aan een derde ;)
     
    Bine84 en chicca vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina