Zwanger na miskraam onzeker over testen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Romy1234, 22 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1234

    Romy1234 Actief lid

    16 sep 2017
    484
    335
    63
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Na de miskraam van vorige maand nu weer zwanger. Alles leek goed te gaan, de testen liepen mooi op en geen bloedverlies.

    Gisterenmorgen nog een hartstikke positieve test. Rond de middag heel licht bruin verlies en ben ik in de stress geraakt. Gisteren nog twee testen gedaan die lichter leken dan morgens. Vanmorgen opnieuw twee testen en volgensmij nog steeds iets lichter dan gisteren. Het bruin verlies is gestopt. Daarnaast is mijn buik ineens enorm opgezet.

    Zouden jullie eens mee willen kijken naar de testen.

    Bovenste is van gisterenmorgen, middelste en onderste van vanmorgen.
    Onderste is wel ander merk.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Fien25

    Fien25 Fanatiek lid

    10 okt 2011
    1.657
    418
    83
    Al je testen zijn harstikke positief!

    Bruinverlies in het begin van de zwangerschap heeft nog vaak met de innesteling te maken. Zolang je geen krampen hebt, en roodverlies, zou ik je geen zorgen maken.

    Stop voorlopig met testen, want je bezorgt jezelf alleen maar stress, terwijl dit niet nodig is.

    Je bent hartstikke zwanger, gefeliciteerd!
     
  3. Romy1234

    Romy1234 Actief lid

    16 sep 2017
    484
    335
    63
    Vrouw
    @Fien25 super bedankt voor je reactie.

    Ik bleef onzeker met die testen van zwanger en kids. Net daarom toch nog een kruidvattest gedaan en nog een van zwanger en kids en nu beide helemaal positief. Probeer er nu wat meer rust in te krijgen en morgen niet te testen hoop ik...

    Wat een onzekerheid brengt zon miskraam met zich mee zeg..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Neeltje1985 vindt dit leuk.
  4. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Verschillende tests en verschillende tijdstippen.... dan kan er wel eens een verschil in zitten! Stop met testen want je maakt jezelf onnodig gek.

    Bruinverlies hoeft niks te betekenen... had ik bij mijn eerste regelmatig tot 15 weken en deze keer zelf 3 keer een flinke bloeding gehad met 7,8 en 13 weken. Zelfs toen niks aan de hand.
     
  5. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Hele mooie testen! Positiever dan dit wordt het niet en daarom zou ik nu proberen te stoppen met testen. Voor nu ben je hartstikke zwanger en je hebt toch geen invloed op de uitkomst. Het is ontzettend moeilijk om na een miskraam weer vertrouwen te krijgen, maar je zal deze tijd toch door moeten.
    Het bruine verlies hoeft echt niks te zeggen.
    Gefeliciteerd en heel veel succes!
     
  6. Hellopretty

    Hellopretty Actief lid

    29 aug 2016
    331
    193
    43
    Vrouw
    Hartstikke positief zijn je testen.
    Ik had ook Action testen en kruidvat 2 voor 5,- die van cd Action waren donkerde dan de kruidvat.
    Ik heb 2 weken bruin bloed verlies gehad in het begin van de zwangerschap en kijk mijn banner:-D.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
     
  7. Romy1234

    Romy1234 Actief lid

    16 sep 2017
    484
    335
    63
    Vrouw
    Wat een lieve reacties allemaal!!! Doet me goed:). Op dit moment heb ik er gelukkig wat meer rust in. Hopelijk gebeuren er geen rare dingen en kan ik dot vasthouden:).
     
  8. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Je heb een prachtige knaller, voor dit termijn is dat heel positief. Als het bruinverlies stopt zou ik mij geen zorgen maken. Mocht het doorgaan en ook rood worden, met krampen, dan is het en ander verhaal (al kan het dan zelfs ook goed gaan).

    Houd vast aan je mooie testen en dan hopelijk over een paar weken een prachtige echo.
     
  9. Romy1234

    Romy1234 Actief lid

    16 sep 2017
    484
    335
    63
    Vrouw
    Jeetje @Frummels, ik heb een deel van je verhaal gelezen. Wat heftig zeg!! Ik voel me dan echt super lullig met mijn ene miskraam.

    Wat super knap dat je er nog voor andere kunt zijn na alles wat je hebt meegemaakt!! Echt respect.

    Hier is t bruinverlies gestopt. Blijf onzeker bij alles wat ik wel en niet voel.. maar zoals ik al zei. Ik mag eigenlijk echt niet zeuren na t lezen van zon verhaal!

    Hoop dat t snel raak is bij je en dat t goed gaat!!
     
  10. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Wat lief dank je wel!
    Elke miskraam is heftig hoor, of het er nu 1 of 5 of 10 zijn. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je bang bent dat het weer gebeurt, zo voelde ik mij ook al na mn eerste miskraam dus voel vooral de ruimte om altijd jouw gevoelens en angsten te delen!
     

Deel Deze Pagina