Zwanger na ovulatie inductie: eerste symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LibelleClaire, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik ben nieuw..! Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven, maar ik ben morgen 5 weken zwanger na een hormoontraject van zo'n 9 maanden. Ik kon geen spuit meer zien, dus oh wat was ik blij toen ik een duidelijke positieve test in handen had!

    Enorm blij, dat allereerst, maar nu begint natuurlijk ook de onzekerheid... En de vragen. Is het normaal wat ik voel? Of vooral, wat ik NIET voel? Heel verwarrend allemaal, vooral aangezien het nog zo pril is...

    Zo ben ik al 2 dagen (niet achter elkaar) flink misselijk geweest tot in de middag, andere dagen voel ik helemaal niks en ben ik top fit. Dan laten zelfs mijn borsten het afweten. Vandaag voel ik me juist belabberd en heb ik last van maagpijn, herkent iemand dat?
    Ik heb ook hardgelopen gisteren, ik weet dat je gewoon moet kunnen blijven sporten, maar toch blijft er die 'angst' dat het daardoor mis gaat! Vooral omdat ik de rest van de dag helemaal niks voelde haha.

    Goed, ik ben benieuwd naar wie er nog meer zo'n 5 weken zwanger is en ook met onzekerheid en wisselende symptomen kampt; ik ben VAST niet de enige ;)
     
  2. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Hoi hoi
    Ik ben vandaag 4+6
    Ik herken je onzekerheid.
    Wel niet misselijk wel niet draaierig.
    Hoofdpijn wel en niet
    Het enige wat elke dag is zijn mijn pijnlijke boobies.
     
  3. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Haha ja, herkenbaar! Ik probeer er maar van te genieten, maar dat is wel moeilijk soms! Sterkte met de kwaaltjes!
     

Deel Deze Pagina