zwanger of cyclus in de war

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door olifantje76, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olifantje76

    30 aug 2008
    71
    0
    0
    Hallo,

    ik zit met een vraagje over het volgende.
    Ik heb meestal een cyclus van 27 dagen (af en toe 24 of 26).
    De laatste keer dat ik ongesteld werd (3aug), was dat al op dag 24 en heb ik wel 2 weken gebloed (normaal ben ik hoogstens 1 week ongesteld) Op de laatste dag verloor ik een vruchtzakje en is het bloeden meteen gestopt. Volgens de huisarts was dit een vroegtijdige miskraam wat heel vaak voorkomt.
    Ik weet alleen niet vanaf wanneer ik nu moet tellen voor deze cyclus. Ben zelf maar van uitgegaan dat dag dat bloeden begon 1e dag van cyclus was.
    Weet alleen niet of dit klopt? Weet iemand dit misschien?
    Ik wil het heel graag weten want had vandaag een knalpositieve zwangerschapstest, maar weet niet of ik blij moet zijn omdat cyclus misschien nu toch in de war is.
     
  2. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik denk dat er nog veel hcg in je lichaam zit en de test daarom vals positief aanslaat :( ik hoop het tegendeel voor je!

    misschien kun je er iets over vinden in het miskraam-gedeelte van deze site?
     
  3. olifantje76

    30 aug 2008
    71
    0
    0
    Hoi Tummetje,

    bedankt voor je reactie!
    Ik hoop ook dat het tegendeel waar is, maar twijfel toch. Ben inderdaad bang dat hcg nog van vroegtijdige miskraam is...
    Ik had echter wel een zw.test gedaan op dag dat zakje verloor en die was negatief. Afgelopen woensdag zw.test gedaan omdat zo misselijk was, en die was licht positief. Vandaag weer één gedaan en knalpositief.
    Blijf dus toch wel hopen....
     
  4. olifantje76

    30 aug 2008
    71
    0
    0
    niemand enig idee verder of zoiets meegemaakt?
     
  5. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als jij negatief getest hebt olifantje.. dan denk ik dat jij opnieuw zwanger bent!

    Als je een MK krijgt, dan kan idd het HCG nog lange tijd in je bloed aanwezig zijn.. maar zeker bij vroege miskramen is het heel snel weg ( meestal dan). Jij testte negatief, toen licht positief en nu vet positief.. je bent in mijn ogen dus helemaal opnieuw zwanger :)

    alvast een klein proficiatje naar jou toe dus.. ik zou wel voor de zekerheid maandag nog even contact opnemen met huisarts voor de bevestiging.
     
  6. olifantje76

    30 aug 2008
    71
    0
    0
    Limmeke, heel erg bedankt voor je reactie!
    Dacht zelf ook dat ik bij de ha moet informeren. Het eerste wat ik maandag doe, is de ha bellen, spannend...
     
  7. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey olifantje

    Ik denk ook dat ik je mag feliciteren..zou heel raar zijn als het niet zo was.
    Dus ook hier alvast een voorzichtige proficiat! :)
     
  8. calani

    calani Fanatiek lid

    31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    waw ja inderdaad
    volgens mij ben je opnieuw zwanger,
    schitterend!
     
  9. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    En olifantje?
    Weet je al wat meer?
    Wij zijn nieuwsgierig?!
     
  10. debsel82

    debsel82 Fanatiek lid

    31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nou, volgens mij is dit hartstikke raak hoor! Ik hoop dat ik je snel ECHT (en niet voorzichtig) mag feliciteren. Liefs
     
  11. olifantje76

    30 aug 2008
    71
    0
    0
    Hé Lily, wat leuk dat je meeleeft!

    Ik weet nog niets zeker. Volgende week krijg ik een echo om te kijken of er sprake is van een zwangerschap. Als er dan al iets te zien is tenminste, want zou dan 5 weken en 3 dagen zwanger zijn.

    Je hoort het nog!
     
  12. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als je eerst licht en daarna met dezelfe test een donker streepje krijgt, dan ben je nu weer zwanger :D
    Anders zou het licht en lichter moeten zijn namelijk.

    Dus gefeliciteerd :D
     
  13. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    klinkt idd als zwanger
    gefeliciteerd
     

Deel Deze Pagina