zwanger ondanks mirena spiraal?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door HarleyQuinn, 24 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    hoi dames!

    ik heb sinds 4,5 jaar een mirena spiraal, nu merk ik de laatste maanden dat deze stilaan is "uitgewerkt"
    ik heb terug een mooie cyclus van 28 dagen met 1 dag bloeding. daarvoor geen bloedingen meer gehad.

    ik heb reeds 2 prachtkinderen rondlopen en herken nu veel van hun zwangerschap, heb reeds getest maar 7 dagen voor NOD. dus veel te vroeg. "oeps"

    mijn symptomen tot nu:

    - dikke blauwe aders die tot aan mijn tepels lopen
    - zwaardere borsten (bh zit gewoon niet lekker meer)
    - zwaar gevoel in mijn onderbuik
    - moe
    - stemmingswisselingen

    soms vraag ik me af of ik het me allemaal niet inbeeld omdat het gewoon niet kan omdat ik dus een spiraal heb. maar dan begin je te googlen en ja hoor, dat kopke maakt weer overuren :p :p ook al heb ik dus op google gevonden dat dit ook gewoon kan voorkomen als je niet zwanger bent.

    maandag heb ik sowieso een afspraak bij mijn gyn omdat ik mijn spiraal ging laten verwijderen. (ondertussen een nieuwe vriend en willen graag nog een "liefdesbaby" :p)

    maar mijn NOD is volgende week woensdag... dus maandag ochtend sowieso nog een nieuw testje doen voor de zekerheid.

    zijn er hier toevallig dames die ondanks de mirena zwanger bleken te zijn en hoe hebben jullie dit ontdekt??


    groetjes!!
    HarleyQuinn
     
  2. mc87

    mc87 Actief lid

    11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Zo vroeg kwaaltjes kan vanalles betekenen. Bij mij is het ook zo vaak gebeurt en niet zwanger. Als de test over een paar dagen positief is heb je echte duidelijkheid.
    Als je het eerder wil weten, je kunt action testen doen en daarmee doortesten, elke dag. Die kosten bijna niks. (Deed ik ook vaker.)
     
    Wensje88 vindt dit leuk.
  3. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Mc87, bedankt voor de info!
    Ondertussen nog eens getest en nog steeds negatief dus maandag naar de gyne en dan kunnen we voor echt beginnen o_O
     
  4. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    Niet door een mirena spiraal maar een koperspiraal zwanger geraakt :) ik herkende het door mijn borsten die al 2 weken heel gevoelig waren dus voor de grap getest en ja hoor zwanger. Hoe ver denk je zelf dat je al bent? Ik was 5 weken en testte meteen een dikke streep maar misschien dat het door de mirena hormonen negatief uitslaat geen idee. Spannend zeg. Succes bij de gyn!
     
  5. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Hoi iris!

    Als ik mag uitgaan van mijn "cyclus" die ik volg sinds een half jaar zit ik 4 dagen voor mijn nod.

    Ondertussen doet enkel mijn onderbuik nog lastig. Soms wat last in mijn liezen en en nog steeds een opgeblazen gevoel.

    Kan het dan dat die mirena negatief laat uitslaan?

    Ben wel benieuwd naar Wat de gyne maandag allemaal te zeggen heeft. :)

    X
     
  6. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    En ? Wat had de gyn allemaal te
    Zeggen ? :)
     
  7. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Geen zwangerschap.... spiraal is verwijderd :)

    We gaan ervoor. Eerst wachten op bloeding....
     

Deel Deze Pagina