Zwanger ondanks morning after pil

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Olifant, 1 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifant

    Olifant Actief lid

    9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw
    Hallo dames,

    Ik heb een zoontje van bijna 4 en een dochtertje van 12 weken.

    Ongeveer 3 weken geleden hebben wij voor het eerst weer gevreeen, sinds mijn bevalling.. Dat ging helaas niet helemaal goed en heb een paar uur later een morning after pil geslikt.
    Tot mijn grote verbazing, bleek ik toch zwanger te zijn. Nu ongeveer 5 weken.
    Heeft iemand anders dit weleens meegemaakt?
    We hebben trouwens sinds vandaag besloten om het kindje te houden..
     
    margarethd, mutskuh, qwerty123 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. wish01

    wish01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Zo dat is even schrikken!! Gefeliciteerd!! Hopelijk kun je er een beetje van genieten.
     
  3. Olifant

    Olifant Actief lid

    9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw
    Dankjewel.
    Ja het zal zwaar worden..
     
  4. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Zwaar zal het wel worden denk ik maar aan de andere kant is dit ook zo bijzonder! Ik vind het echt prachtig eigenlijk iets heel moois. Maar komt omdat ik de babyperiode en nieuwe zwangerschap met net een baby over het hoofd zie.

    Jekan het! Gefeliciteerd!
     
  5. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Niet zelf meegemaakt, pittig wordt dat straks! Kan me voorstellen dat je even behoorlijk bent geschrokken! Maar het komt vast goed, blijkbaar wilde dit kleintje héél graag bij jullie zijn!
     
    Linda89 vindt dit leuk.
  6. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Word zeker pittig. Hoe voel je je? Fijn dat de kleine welkom is
     
  7. Lightblue

    Lightblue Bekend lid

    5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Ik heb dat zelf niet meegemaakt, maar wel twee kindjes met 11 maanden verschil. Het is pittig, maar alles gaat ook een beetje automatisch en vind het leuk om ze samen te zien spelen.

    Gefeliciteerd!
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dat zal idd even flink schrikken geweest zijn!
    Wel fijn om te lezen dat jullie het kindje willen houden!

    Gefeliciteerd.


    En om op je vraag terug te komen. Volgens mij zorgt de MAP ervoor, dat je eisprong uitgesteld wordt.
    Maar dat die alsnog zal springen.
     
  9. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Wauw, wat een wonder! En wat een schrik!!! Leuk om te lezen dat de kleine welkom is. Geef jezelf rustig de tijd er aan te wennen, al je emoties mogen er zijn!!
     
  10. Olifant

    Olifant Actief lid

    9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties. Het is nu 2 weken later..
    we hebben afgelopen zaterdag een echo gehad. Hierbij kwam ze uit op 5+6 weken.
    Vandaag ben ik dus 6 weken en 4 dagen.

    Het eerste wat ze zei is: dit ziet er niet goed uit... de vruchtzak is plat en er zit een bloeding naast de vruchtzak..

    Tot haar verbazing zat er toch een vruchtje met kloppend hartje.. Toen heeft ze me toch gefeliciteerd, maar ik ben er niet gerust op.. maandag heb ik weer een echo, om te kijken hoe het eruit ziet.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. abdomen

    abdomen Niet meer actief

    Wat spannend meid. Ik hoop heel erg dat het maandag goed is!!! Ik ga dit topic volgen. Sterkte dit weekend en probeer je niet teveel zorgen te maken ondanks dat dat natuurlijk heel erg logisch is (en waarschijnlijk niet zal lukken).
     
  12. Olifant

    Olifant Actief lid

    9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw
    Dankjewel.
    Ja tis allemaal zo vreemd. Eerst verbaast dat je zwanger bent, dan even in overtuiging dat het mis is en daarna toch weer goed..we wachten af.
     
  13. abdomen

    abdomen Niet meer actief

    ja je zit waarschijnlijk in een emotionele rollercoaster nu.... pfiewwww het is zeker niet niks om EN een kleine baby te hebben EN te ontzwangeren EN zwanger te zijn.... o en dan nog grote broer die om je kleintje heen huppelt..... dikke knuffel van mij hoor! Hoe staat jouw man erin? Weet jullie zoontje al dat er nog een kleintje aan komt (daar gaan we optimistisch gezien gewoon even vanuit)?
     
  14. Olifant

    Olifant Actief lid

    9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw

    Mijn vriend heeft een hele week geroepen dat hij het niet wou.. maar ik twijfelde enorm. Na de grote schrik en dat hij zag dat ik het niet eens KON weghalen, stelde hij voor om het te houden. Nu is die gewoon blij. We gaan er samen voor. Mijn zoontje weet dit nog niet. Ik wacht sowieso de echo af, en hij klept natuurlijk alles door Haha. Mijn vriend heeft trouwens nog een dochtertje van 6, dit wordt zijn 4e kindje..
     
    abdomen vindt dit leuk.
  15. Glimmer

    Glimmer Niet meer actief

    Hier 9 maanden leeftijdsverschil tussen de oudste twee ;)

    Gefeliciteerd!
     
  16. Olifant

    Olifant Actief lid

    9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw
    Wauw! Het kan dus nog sneller Haha.. heeft ook wel weer leuke kanten toch?

    Dankje
     
  17. Olifant

    Olifant Actief lid

    9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw
    Vandaag een test gedaan, niet zo slim van me, want denk dat t mis is, aangezien de test lijn lichter is. Bovenste test op de foto is van vorige week en de onderste test van vandaag.

    Pluspuntje: Vandaag om 15.00 uur een echo!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. isabelletje14

    isabelletje14 Actief lid

    27 jul 2014
    356
    372
    63
    Ik heb niet meer getest omdat ik had begrepen dat een test maar x hoogte aan HCG aan kan. Hoop dat dat bij jou ook het geval is en je straks een mooie echo hebt!
     
  19. Olifant

    Olifant Actief lid

    9 jun 2014
    120
    44
    28
    Vrouw
    Net terug van de echo..
    De vruchtzak is mooi rond, de bloeding is weg. Vruchtje is gegroeid en hartje klopt stevig.. alles is dus goed!
     
    K00, Marchella, Linda89 en 14 anderen vinden dit leuk.
  20. Baby2onderweg

    Baby2onderweg Actief lid

    29 aug 2017
    114
    41
    28
    Vrouw
    Lees net alle berichten, gefeliciteerd! :) Snap wel dat het schrikken is geweest zeg.. Maar wat fijn dat nu alles goed lijkt te zijn!
     

Deel Deze Pagina