Zwanger proberen te worden is niet leuk (meer)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pim, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milolove

    milolove Actief lid

    18 aug 2008
    320
    0
    0

    Jeetje Danjo, al meer dan 3 jaar! Dan hoop ik dat het geluk snel jou kant uit komt hoor!
     
  2. milolove

    milolove Actief lid

    18 aug 2008
    320
    0
    0
    @ Jane 77

    Wat goed dat je positief blijft! Dat is de juiste instelling!

    Heel veel succes met je kijkoperatie, hopelijk komt er niets ernstigs uit en krijg je (met een beetje hulp) snel een beebje!
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ja dat heb ik al drie maanden gedaan. Dat ziet er prima uit: ik zie echt twee fasen, voor en na de eisprong. M'n cyclus is ook heel regelmatig.

    Danjo, ik weet dat jij al veel langer bezig bent en vind dat ook heel rot, maar dat laat mijn gevoelens onverlet en daarom heb ik die in dit topic geuit.

    Pim
     
  4. suhe

    suhe Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Geertje, ik respecter jullie keuze helemaal, maar grote kans dat je misschien wel PCOS hebt. Ook wij waren in oktober gestopt en ik werd ook maar heel weinig en heel onregelmatig ongesteld. Na een bezoekje aan de gynaecoloog is er PCOS geconstateerd. Ik heb primolut gekregen om mijn ongi op te wekken en ben daarna aan de clomid gegaan, ik heb helemaal nergens last van gehad, geen bijwerkingen niets... Dit was de eerste ronde en zie mijn banner...
     
  5. jane77

    jane77 Lid

    28 aug 2008
    8
    0
    0
    Thanks Milolove...blijft spannend maar wat er ook uit gaat komen, kans op zwangerschap is er nog steeds.... het enige wat er nog mis kan zijn, is dat mijn eitjes niet opgevangen worden de eileiders en in de buikholte terecht komen. Maar ik ga er vanuit dat dit het niet is, en het al die tijd toch ook wel door timing is gekomen dat het niet gelukt is EN ook gaat het geestelijke wel meespelen. Want ook al ben je nog zo positief, de gedachtes zijn er continu!
     
  6. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja je heb het niet zelf in de hand maar als ik het zo bekijk vind ik vanaf december nog vrij kort de zijn meiden die al bijna 2 jaar bezig zijn ik heb er ook 1 jaar en 10 maanden overgedaan toen een mk gehad op 1 jaar en 11 maanden en met precies 2 jaar weer zwanger was bbz en toen deze frummetlje in aan toch was was ik totaal al 2 jaar en 4 maand bezig.

    natuurlijk is al die teleurstelling niet leuk dat begrijp ik maar goed bedoel er mee te zeggen dat het nog vrij kort is weet zelf hoe het voelt de teleurstellingen en alles
     
  7. jane77

    jane77 Lid

    28 aug 2008
    8
    0
    0

    Precies! Vanaf december 2007 zijn (n.a.v. mijn historie) PAS 9 maanden.... Tuurlijk wil iedereen graag SNEL zwanger raken, maar dit is gewoon nog helemaal geen reden om je zorgen te maken.
     
  8. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja zo denk ik dus ook en wil niemand voor het hoofd stoten natuurlijk gun iedereen een gezond kindje maar ik vind het helemaal niet lang vanaf december.
    ik her er ook veel moeite voor moeten doen heb zelfs eerst af moeten vallen om insuline lager te krijgen anders kon ik nooit zwanger worden.
    vele zitten al met ivf en dergelijke dat vind ik pas lang maar niet 9 maand.
    maar dat is onze mening :oops:
     
  9. jane77

    jane77 Lid

    28 aug 2008
    8
    0
    0
    Ja ook dat. Kijk weet je wat het is, iedereen kijkt in 1e instantie naar zichzelf, begrijpelijk. Je eigen "soris" is het belangrijkste. Dat is hetgeen wat JIJ voelt, niet iemand anders. MAAR, wanneer je nog in dat 1e jaar zit, je nog niet eens in het ziekenhuis loopt, dan zijn er nog zoveel vooruitzichten. Het wordt veel erger als je alle onderzoeken hebt gehad, je blijkt niet of nauwelijks vruchtbaar of alle IUI, IVF of andere behandelingen bleken op niets uit te draaien... DAN heb je reden om je zorgen te maken. EN wat jij zegt: "das onze mening".
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Tja, hier kan en wil ik niet tegen op. Ik vind het wel vervelend dat dit soort topics altijd worden overruled door de mensen die nog langer bezig zijn. Ieder heeft toch recht op het uiten van zijn eigen gevoelens.

    Pim
     
  11. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    heeft iedereen maar dan kan je zulke reacties verwachten of moeten wij dan maar onze mond houden? het is toch nu eenmaal de waarheid of men het nu wilt horen of niet.
    iedereen gun ik een kindje maar ik vind je moer ook veder kijken dan jezelf vele zijn zolang bezig voor hun eerste of 2de dan is onze mening 9 maand is niets.
     
  12. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben een heel realistisch persoon, maar als ik dan mijn gevoelens uit en daarover wil schrijven met "lotgenoten", dan zou jij zeker moeten kunnen begrijpen dat ik niet zit te wachten op reacties als die van jou. Tuurlijk ben je vrij om ook je menig te uiten, maar je zou het ook best langs je af kunnen laten glijden - dat doe ik nl. ook met alle topics waar mensen al na bijvoorbeeld drie rondes lopen te piepen.

    Maar goed ik vraag een slotje aan want deze discussie gaat helemaal niet meer over het onderwerp dat ik heb aangesneden.

    Pim
     
  13. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ik vind als je deze reacties niet wilt lezen moet je geen topic aan maken sorry zo denk ik en nog wat andere die dus zo gereageerd hebben
    maar goed zal me hier uit dit topic laten als ik zo topic open kan ik ook reacties verwachten die moet je dan ook lezen en accepteren hoe andere denken.
    in ieder geval succes met zwanger worden
     
  14. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik begrijp je heel goed hoor Pim ;) , dat weet je ook.

    En wij zijn vanaf september vorig jaar bezig voor een 2e en dat wil ook niet lukken en dat is niet leuk.
    En ja, natuurlijk zijn er ergere gevallen dan die van ons. Maar dat wil niet zeggen dat we staan te juichen dat we nu na een jaar nog niet zwanger zijn...
     
  15. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Op verzoek van TS gesloten.
    Elmo
     

Deel Deze Pagina