Zwanger- 's nachts pijn benen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Pepper92, 30 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pepper92

    Pepper92 Bekend lid

    4 jan 2015
    990
    421
    63
    Vrouw
    Fulltime aan het werk!
    Groningen
    Hoi,

    Ik heb nu sinds een tijdje 's nachts op bed pijn aan mn heupen, knieën, enkels en het onderste stuk van mn scheenbeen. Het voelt een beetje als groeipijn en ik kan er erg moeilijk van slapen.
    Het begon met de heupen, een tijdje later kwamen de knieën erbij en zo ging het naar beneden.
    Ik slaap sinds gisteren met een voedingskussen en daarvoor met een hoofdkussen tussen mn benen.

    Herkenbaar voor iemand? Wat kan ik er aan doen?
     
  2. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.886
    16.244
    113
    Herkenbaar!

    Ik ben toen 's nachts na een hele nacht wakker zijn is aan de google geslagen. ( had ik veel eerder moeten doen) Wat helpt is een warme kruik op je been te leggen en even 2 paracetamolletjes te nemen. Binnen 20 minuten is het dan telkens bij mij als sneeuw voor de zon verdwenen. Wat baalde ik dat ik de hele nacht wakker had gelegen zeg haha.
     
  3. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    Ik heb dit ook al een paar weken.. Het is echt vervelend :( meestal draai ik dan op me andere zij en doe een kussen of deken tussen mijn benen zodat het andere been hoger ligt. Heb wel het idee dat dit een beetje helpt. Verder geen tips, neem zelf liever geen paracetamol tijdens de zwangerschap dus zit niks anders op dan er even mee leven voorlopig.
     
  4. Pepper92

    Pepper92 Bekend lid

    4 jan 2015
    990
    421
    63
    Vrouw
    Fulltime aan het werk!
    Groningen
    Ik het de vorige zwangerschap ook wel een beetje op het einde, maar nu ben ik nog geen 15 wk zwanger.... Toch maar aan de paracetamol dan 's nachts, afgelopen nacht ook weer slecht geslapen.
     
  5. Lamode

    Lamode Bekend lid

    19 feb 2014
    796
    183
    43
    Vrouw
    Kan het niet je bekken zijn?

    Wat jij beschrijft heb ik ook last van en de fysio zegt dat dit komt door mijn bekkenklachten.
     

Deel Deze Pagina