Zwanger van 2de kindje

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door lindsey12, 29 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindsey12

    lindsey12 Lid

    22 aug 2012
    73
    9
    8
    Hallo , wat heb je dit mooi gezegt
    Je hebt volkomen gelijk, mijn droom om een 2de kindje ( broertje of zusje voor onze zoon) met mijn (ex)partner voel in duigen toen we uit elkaar gingen begin dit jaar. Die droom is er nu , ga ik die droom nu weggooien door angst voor geld en de kracht of ik het kan & daar ideeën van familie..
     
    Mama-in-love en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  2. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.540
    1.747
    113
    Vrouw
    Ik ervaar zelf en zie om mij heen wat een ontzettende waarde het heeft om er niet alleen voor te staan als kind.... en 'geld' het is maar geld. Wij hadden vroeger toen ik opgroeiende heel veel, nu door omstandigheden minder, maar het maakt me niks uit, ik heb mijn familie... en ik zou ze nooit inwisselen voor materiële zaken. Ik denk dat je al weet wat je wilt, maar nu de kracht nodig hebt om die keuze kenbaar te maken aan je ex... veel sterke en succes bij de keuze <3 wanneer moet je beslissen?
     
  3. lindsey12

    lindsey12 Lid

    22 aug 2012
    73
    9
    8
    14novomber zal ik moeten beslissen, in mijn hart heb ik mijn beslissing al gemaakt denk ik , gister heb ik het tegwn mijn moeder verteld ze was gelukkig niet boos maar wel beetje teleurgesteld in mij.
    Ze zegt ook keuze moet je zelf maken , beide keuzes zullen no1et makkelijk zijn, maar dat ze wel achter mijn keuze zou staan. Aangezien mijn vader niet thuis was ga ik het hem vanavond maar vertellen, hoop stiekem dat mn moeder hem al beetje voorbereid heeft, want ik ben een papa kindje & Ik weet dat hij minder mild zal reageren helaas.

    Voor de rest voel ik me redelijk goed, misselijkheid is gelukkig stuk minder!
    Alleen soms van een stekend/trekkend irritant gevoel in mijn buik.
     
  4. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.540
    1.747
    113
    Vrouw
    Mag ik vragen wat die keuze dan is? Of wil je dat nog even Voor jezelf houden?
     
  5. lindsey12

    lindsey12 Lid

    22 aug 2012
    73
    9
    8

    In mijn hart is de keuze om het te houden altijd al geweest, maar mijn verstand kwam soms naar boven en zei nee dit kan niet..
     
  6. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.540
    1.747
    113
    Vrouw
    Geef je moederinstinct de ruimte ;)
     
  7. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik hoop dat je voor jezelf de keuze kunt maken en daar volledig achter kan staan!
     
  8. lindsey12

    lindsey12 Lid

    22 aug 2012
    73
    9
    8

    Een keus weet ik van waar ik niet 100% achter kan staan, maar soms wel de makkelijke oplossing /weg lijkt.
     
  9. jupke

    jupke Niet meer actief

    Met kinderen moet je vaker keuzes maken die niet het makkelijkst zijn. Maar als je kiest in voordeel van je kind zul je altijd zien dat het uiteindelijk wel wat oplevert.

    Ga je morgen nog naar de kliniek?

    Heb nog wel een aantal keer aan je gedacht.

    Ikzelf ben echt tegen abortus in dit soort situaties, maar wat je ook kiest, ik vind het sterk van je.
    Je denkt er duidelijk goed over na. En ook dat verdient wel respect.
     
  10. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.540
    1.747
    113
    Vrouw
  11. lindsey12

    lindsey12 Lid

    22 aug 2012
    73
    9
    8

    Aahh lief dat je aan me gedacht hebt!

    Mijn ouders zijn ondertussen op de hoogte en de reactie viel heel erg mee , hun zeggen ook is mijn keuze en welke keuze ik ook maak ze staan achter me!
    Alleen me (ex)partner moet ik nog even duidelijk maken dat ik morgen dus niet ga! Gister wel bij hem even een break down gehad en geschreeuwd dat ik het niet kan en niet wil, dus vermoed dat hij het wel ziet aankomen. Hij zal niet blij zijn , maarja ik moet er grotendeels mee leven!!
     
    Mama-in-love, jupke en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  12. lindsey12

    lindsey12 Lid

    22 aug 2012
    73
    9
    8
    <3
     
    WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  13. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.538
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    En nu genieten he!
     
    WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  14. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    @lindsey12 Veel sterkte toegewenst! Ik ben benieuwd hoe het is gegaan met je ex en de beslissing die je genomen hebt.

    Mijn tip: neem contact op met stichting Siriz www.siriz.nl. Zij kunnen je echt helpen en advies geven. Je kunt ook anoniem met ze chatten.

    Hopelijk wordt je misselijkheid minder. Ik slikte pilletjes tegen reisziekte en gembercapsules, dat werkte echt goed.
     
  15. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.540
    1.747
    113
    Vrouw
    Nu mogen we inderdaad zeggen :

    GEFELICITEERD !!
     
  16. lindsey12

    lindsey12 Lid

    22 aug 2012
    73
    9
    8

    Dankjewel, Maar helaas echo gehad vanmorgen.. baarmoeder heel ver gekanteld dus konden met moeite het vruchtje zien, uiteindelijk gevonden en kwamen tot conclusie dat het is gestopt :'(
    Gynaecoloog rade aan dat hun contact opnemen met kliniek omdat ik afspraak nog niet had afgezegd het toch door te laten gaan

    Ben er kapot van doe niks anders als huilen
     
  17. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Ach nee wat verdrietig voor je :( :( :( Heel veel sterkte gewenst!
     
  18. lindsey12

    lindsey12 Lid

    22 aug 2012
    73
    9
    8

    Dankjewel xx

    Nu besef ik pas hoe graag ik het toch had willen houden, Maar blijkbaar mocht het niet zo zijn
     
  19. roosjuh007

    roosjuh007 Bekend lid

    20 sep 2014
    956
    181
    43
    Vreselijk Lindsey :( wat verdeietig
     
  20. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.540
    1.747
    113
    Vrouw
    Ohhhh jeetje wat verdrietig! Wel blij dat je voor dit kindje heb gekozen voordat je hem /haar verloor. Nu heeft je kindje in iedergeval ervaren geliefd te zijn in de korte tijd dat je kindje er mocht zijn. Heel veel sterkte!!!!
     
    Mama-in-love vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina