Zwanger van 4e kindje 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Thea23, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik zou vanmorgen testen, 12dpo, overtuigd dat het niks was deed ik een action test.
    Positief :o:
    Twijfel twijfel, zal je zien dat het een vals positief zien :(
    Dus een uur later een predictor early.
    Positief!!!!
    Oh mijn hemel!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    summertime1975, L0nneke, Evelientje en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    YEEEEEEEEEEEEEEEEAHHH!!! Echt DIK positief ook

    had je nog symptomen? Ik zit op 8 dpo maar zo'n gevoel dat het niet raak is, voel me gewoon prima...nou spannend, ik ga 4 dagen voor NOD testen denk ik , op vakantie..
     
    Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  3. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ja he, ik kan er niet omheen :o:
    Symptomen: niks bijzonders, pijnlijke borsten, soort van, maar niet anders dan voor een menstruatie, en 2 dagen terug twee pukkeltjes op mijn gezicht, net als vlak voor een menstruatie (voor mij dan) dus toen dacht ik echt, zie je maar, het is weer niks geworden. Nou wel dus :)
     
  4. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Je gaat dus over twee dagen testen? Ik zal voor je duimen!
     
  5. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    ik zit nu op 8 dpo, dus ik denk dat ik net als jij 12 dpo doe, anders blijf je toch twijfelen als ie negatief is, dus ik ga proberen nog 4 dagen vol te houden, zal wel lukken want zaterdag zitten we de hee dag in de auto onderweg naar italie, we overnachten zaterdag op zondag in basel dus ik wil dan zondagochtend testen...
     
  6. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nou dat is geen twijfel!! :)
    Gefeliciteerd!!!
     
    Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  7. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Wowww wat een duidelijke testen zeg!! Gefeliciteerd!!
     
  8. Evelientje

    Evelientje Bekend lid

    3 mei 2013
    527
    77
    28
    Jaaaaaaaa gefeliciteerd! Wat een prachtige testen zeg! Daar is geen twijfel over mogelijk. Wat ontzettend fijn voor je!
     
  9. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wow
    Wooowww hartstikke posi! Van harte gefeliciteerd!!
     
  10. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jullie een beetje verwaarloosd..we zitten nu op Mallorca, lekker aan het genieten.
    Geen ovutesten..geregeld seks en dan hopen dat het weer lukt deze keer. A.s. dinsdag zit ik 4 weken na mijn miskraam. Uitgaande van de vorige cyclussen wacht ik zeker tot 5 weken na de miskraam om dan te testen...
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  11. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Zo spannend, ik was gisteravond super down en overtuigd dat het niet raak was. En vanmorgen ook nog. Maar vanmiddag is m'n humeur weer omgedraaid en voel ik me weer wat hoopvol (ik zit nu op 9 dpo).

    Vannacht veel wakker geweest, en een HEULE smerige smaak in mn mond toen ik wakker werd. Maar niet een metaalsmaak wat je wel eens leest...ik herken dit niet perse van zwanger zijn maar het is wel anders dan anders en alles wat anders dan anders is geeft hoop :p . Ik dacht dat vanmorgen mijn borsten minder zeer deden maar die doen nu weer wat meer pijn, zeurt heel af en toe wat lichtjes. En mijn baarmoeder zeurt ook heel lichtjes af en toe sinds gisteravond. Maar ik let er ook erg op :rolleyes:....Och wat ben ik toch geobsedeerd bezig:oops:

    Nou ja, als het niet raak is dan komen we wel weer (qua uitgerekende datum) dichterbij de zomer en dat is ook wel heel erg lekker dus ik probeer ook het positieve ervan in te zien als het mis is:D. En lekker focussen op de vakantie, zaterdag vertrekken we!

    @Mamavandrie34 geloof je het al een beetje? Wat geweldig he die eerste positieve test, ik weet nog dat ik het maar niet kon geloven...omdat ik verwacht had me heel zwanger te voelen terwijl ik me eigenlijk zo gewoon voelde..
     
  12. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel voor de felicitaties!
    Ja ik geloof het wel, vol vertrouwen en heel erg blij ☺️ De overduidelijke strepen helpen natuurlijk wel ;)
    Ik heb nu eindelijk vakantie, zondag gaan we weg, naar zuid-frankrijk, lekker niks doen en genieten!
    Minniej: ik voel me ook niet zwanger hoor, het enige dat misschien een symptoom is is dat ik de afgelopen 10 dagen (sinds 3-4 dpo) een paar keer op de bank in slaap ben gevallen na het avondeten. Voor de test van gisteren dacht ik dat het kwam omdat ik heel erg toe aan vakantie was, maar misschien komt dat door de zwangerschap, wie kan het zeggen?
    Ik heb nog een predictor express liggen, ik weet niet of ik die nog ga doen, of wanneer. Zonde om niet te gebruiken natuurlijk, haha! Ik heb ook een onaangebroken doos, maar die ga ik als we terug zijn naar de winkel terugbrengen, ikkan wat leuks kopen voor die €5 :)
     
  13. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    oh ja, grappig, ik had vandaag een borrel met collega’s om de vakantie te vieren, komt de bediening met een glaasje prosecco voor iedereen. Oh nee, hoe sla ik dit discreet af?! Gelukkig andere collega’s hoefden ook niet dus dat viel niet zo op. Komen ze 5 minuten later met carpaccio! Rauwe vlees dus. Ook vriendelijk bedankt. Nu zullen ze denken dat ik wel erg kieskeurig ben, haha
     
  14. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    hahaha oh ja lastig is dat he?! In dat opzicht kan ik beter niet zwanger zijn want we vertrekken zaterdag dus naar Italië, naar mijn schoonfamilie. En ik wil liever niet dat ze het weten maar verbergen vind ik altijd best lastig.

    Misschien doe ik morgenochtend toch maar een testje want ik zit dan op 10 dpo en dan is bij een negatieve test de kans groot dat het inderdaad niet zo is...kan ik het voor de vakantie een klein beetje loslaten want ik ben nu zo aan het obsessen. Ik weet precies wanneer mijn eisprong was dus dan zou er toch heel licht met ochtendurine iets te zien moeten zijn ALS het raak is
     
  15. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Helaas pindakaas, negatief getest. Eigenlijk was ik niet teleurgesteld, ik voel me veel te relaxt en kalm (en ook niet moe ofzo), ik geloof dat het progesteron al aan het dalen is bij mij, vaak dichterbij de menstruatie voel ik me beter dus misschien is dat wel iets waaraan ik ooit kan herkennen als het wél raak is, dat de PMS klachten erger worden of aanhouden en die vermoeidheid waar mamavandrie4 het over heeft.

    Wel balen dat ik straks op het strand ongesteld ben :(

    Ik hoop dat ik de volgende ronde vroeg ovuleer , dus laat die menstruatie maar gauw komen, want dan ovuleer ik als ik nog bij mn schoonouders in huis ben en hebben we wanneer we willen privacy ;)
     
  16. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Wat jammer @MinnieJ :( 10dpo is nog wel erg vroeg, maar als jij voelt dat het zo is dan is hetnatuurlijk ook een teken.
    Ik heb altijd als ik op vakantie ben dat ik veel korter en minder heftig ongesteld ben, geen idee waarom, ik hoop dat jij dat ook hebt :)
     
  17. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Hopend op een vierde wonder

    ~ Zwanger
    juli 2018

    Diazz, 34 jaar, uitgerekend 1 juli 2018
    oktober 2018
    Springboon, 34 jaar, uitgerekend 7 oktober 2018
    november 2018
    Zoetje, 26 jaar, uitgerekend 21 november 2018

    December 2018
    Dielle, 36 jaar, uitgerekend 18 december 2018

    Maart 2019
    Mamavandrie34, 36 jaar, uitgerekend 29 maart 2019


    ~ Bezig
    L0nneke, 30 jaar, ronde 2, nod ??
    Mom86, 31 jaar, ronde 4, nod 3 augustus
    Minniej, 36 jaar, ronde 2, nod 26 juli
    Evelientje, 38, ronde 2, nod 11 juni

    ~ Gaan bijna beginnen
     
  18. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Oh ja? Ik hoop het, of dat ie opeens toch uitblijft :p
     
  19. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Dat zou nog leuker zijn ☺️
     
  20. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Vanochtend de predictor express gedaan die bij de early in de verpakking zat. Hier alle drie tests op een rij, action en early op woensdag/12dpo en onderaan de express vanochtend/16dpo
    Nu vakantie :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mom86 en Dielle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina