Zwanger van 4e kindje 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Thea23, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @Mamavandrie34 mooie testen! Geniet van je vakantie.

    Hier over 2 dagen weer thuis. Ben dan 4 weken na de miskraam..twijfel of ik woensdag een testje waag of pas een week later. Geen idee of en wanneer ik eisprong heb gehad..of dat ie uberhaupt nog moet komen.
     
  2. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Prachtige testen! Hier op tijd voor het strand ongesteld geworden vandaag, donderdag gaan we pas. Jippie. Wel maak ik me zorgen dat sinds januari mijn cyclussen zo kort zijn. Ik was altijd heel regelmatig tussen dag 27 en 29. Nu afgelopen maanden 1x 27 dagen verder 23 of 25 en nu dus 24....
     
  3. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Hier op dag 17 en 18 een redelijk donkere test gehad, maar nog niet positief. Inmiddels op de camping en niet meer getest. Ook geen seks meer gehad, dus geloof nooit dat et deze maand raak zal zijn.
    Geen idee nu ook wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Niet prettig dit als je op vakantie bent.
     
  4. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Oh vervelend ja ..gebruik je trouwens niet clearblue de smiley test? Ik vind die wel prettig. Op wehkamp waren ze goedkoper, ook de 2 zwangerschapstesten van clearblue heb ik voor 14 euro gekocht op wehkamp. Ik had nog een maillot nodig dus geen verzendkosten betaald
     
  5. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Nee ik gebruik over het algemeen die van sensitest. Werken normaal gesproken prima..
     
  6. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jammer van je ongi, maar wel fijn voor je vakantie. Alvast een hele fijne vakantie gewenst!
     
  7. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Balen zo die "onzekerheid"..zeker als je op vakantie bent.

    Hier gister een zwtest gedaan. Negatief. op zich wel te verwachten..ik denk afgelopen week een eisprong te hebben gehad. Ik wacht nu af en doe er volgende week woensdag weer ene, mits niet ongi.

    We zijn inmiddels weer thuis vakantie, maar genieten verder in Playa del Achteromos ;)
     
    Dielle en Mom86 vinden dit leuk.
  8. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hallo dames,

    Vandaag de "20" weken echo gehad en gelukkig alles goed. Ons manneke zat precies kwa groei op 19+0 dus helemaal goed.
    Nu lekker groeien zodat we meer kunnen gaan genieten van de schopjes enz. Nu is het nog maar soms een beetje zachtjes voelbaar.
    Kan niet wachten.
     
    L0nneke, Mom86 en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  9. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Oh heerlijk die schokjes,, I cant wait. Ik hoop dat ik het ook een laatste keer mag meemaken .fijn dat de echo goed was.
     
    Dielle vindt dit leuk.
  10. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Schokjes moest schopjes zijn :D
     
    Dielle vindt dit leuk.
  11. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    @Dielle , Wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Altijd een gerustelling en nu lekker alle tijd om te genieten van de bewegingen in je buik.

    Ook ik kan niet wachten tot et zo ver is.
    Vanmorgen een test gedaan, maar negatief. Dus verwacht m'n menstruatie binnen nu en een paar dagen wel..of m'n ei is net pas geweest.. en is de kans deze maand sowieso nihil.
    We wachten et af.
     
    Dielle vindt dit leuk.
  12. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @Mom86 Zolang er geen bloed is, is er nog hoop.

    Hier bloedverlies. Ongesteld? Zou kunnen..nu dag 33 sinds mk. Maar ja vorige x dacht ik ook ongesteld te zijn en was ik zwanger. Zucht. Ga vooralsnog er van uit dat het mijn menstruatie is.
     
  13. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Mom86 @L0nneke wat vervelend die onzekerheid! Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie!
     
  14. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier zwaar ongi...nieuwe ronde dus.
     
  15. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Hier op dag 30 beland. Geen menstruatie nog.
    Wel gevoelige borsten... en ontzettend moe. Maar dat kan et weer ook doen.
    Over 6 dagen zijn we weer thuis. Als er nog geen menstruatie doorkomt, test ik weer zodra we thuis zijn.

    @L0nneke , balen meid!! Ik hoop echt dat volgende maand geluk brengt.
     
  16. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    spannend, ik duim voor je!

    Ik merk dat ik wel enorm baal nu..pff..dat geproefd hebben aan het zwanger zijn. Net ovulatietesten besteld..we gaan ze deze ronde maar toch weer gebruiken.
     
  17. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Dat kan ik me echt voorstellen.. :(

    Hier dag 8 vd cyclus dus ik kan aan de slag. De vorige maand een positieve ovulatietest (cb smiley) op dag 11. Ben nog op vakantie dus ik hoop dat ik het deze ronde wat meer los kan laten de wachtweken
     
  18. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Spannend !!!
     
  19. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    toitoitoi! ;)
     
  20. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Ja ik snap dat het nu helemaal anders voelt en je juist nog meer de drang hebt om snel zwanger te raken. Uiteraard blijf ik voor jullie duimen en ik hoop dat et deze maand/ronde weer raak zal zijn !!
     

Deel Deze Pagina