Digi test gedaan en volgens mij... zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Gina82, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hallo allemaal,

    Ik ben Gina en nieuw hier.. ik had al twee weken het gevoel dat er iets aan de hand was in mijn lichaam en had vorige week een test gedaan die negatief was (ik slikte de pil en ook nog eens onregelmatig dus... ) maar dinsdag gestopt met de pil en vanochtend teste ik met digi test positief... later op de ochtend nogmaals test gedaan en deze was negatief.. morgenochtend met ochtend urine maar nog een keer testen en dan weet ik het zeker! Ben heeeel zenuwachtig, krijg in december pas de sleutel van ons nieuwe huis, gepland was het dus allemaal (nog) niet maar wel heel erg welkom.. moet wel zeggen dat het heel wat te verwerken is op een dag zo... Iemand tips tegen de zenuwen?

    Groetjes en gefeliciteerd aan alle aankomende moeders!
     
  2. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    hoi Gina, welkom hier op het forum.
    Wat spannend voor je/jullie !
    Ik zou inderdaad nog eens testen, met ochtendurine (voor de sterke concentratie).
     
  3. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Dank je wel! Het is wel een raar idee hoor, je hele wereldje staat ineens op z'n kop, wel op een leuke manier, maar toch!

    Voor jou ook spannend he, nog vier dagen tot testen, succes!

    Groetjes Gina
     
  4. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Dank je wel, ik wacht alleen wel wat langer dan 4 dagen met testen hoor hihi!
    Ben 1 vd weinigen die dat kan volgens mij, al die ongeduldige dames hier :p
    Kan me goed voorstellen dat je even vd wereld was met die positieve test, maar ben blij dat een kindje gewenst zou zijn :)
     
  5. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ja gelukkig wel ja, hebben een mooi huis gekocht waar alle ruimte is voor een kleine, alleen had ik niet verwacht gelijk de kinderkamer te kunnen inrichten haha...

    Haha.. ik ben er ook zo een hoor, ik kon ook niet wachten want ben ong. drie weken geleden pas twee pillen vergeten in te nemen dus denk ook dat de test daarom alleen met geconcentreerde urine reageerde en later niet! Of ik ben veel te voorbarig, dat kan ook natuurlijk.. haha!
     
  6. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    nou ja, over het algemeen zal een test niet snel aangeven dat het wel zo is als er niet voldoende hormoontjes in je urine zitten.
    misschien dat die 2e test mislukt is, omdat je toen al meer had gedronken etc.
    Je hebt wel op het gewone schermpje gelet he? En niet op de strip die je er (bij sommige digitesten) uit kan halen? Want de streepjes die daar op staan, zeggen niets.
     
  7. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nee het was echt het schermpje die "ZWANGER" bevatte die de boodschap deed inzinken!

    Maar.. en nu komt de aap uit de mouw, ik dacht dat ik m verkeerd deed en had het staafje eruit gehaald tijdens het wachten op uitslag en er weer in gedaan (dacht dat ik m er verkeer in had zitten en nee ben niet blond haha) en toen kreeg ik zwanger daarna.. maar volgens vrouw van clearblue maakt dat niet uit omdat als de test mislukt was er gewoon geen uitslag kwam te staan maar een error..

    Maar ja morgen zekerheid!
     
  8. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    gefeliciteerd! ;)
     
  9. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou ik ben echt in de war! Heb vanochtend test gedaan en deze was negatief.. dat is wel wat anders dan de test van gister die duidelijk
    positief was.

    Zou het mogelijk kunnen zijn dat ik voor mijn NOD getest heb en dat ik toch zwanger ben? Mijn dokter komt pas volgende week terug van vakantie... zou ik iets anders kunnen doen om zekerheid te krijgen buiten een test om?

    Bedankt alvast!

    Groetjes Gina
     
  10. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    afwachten misschien,.......geduld hebben ;)
     
  11. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ja je hebt misschien wel gelijk! Gister stond alleen mijn wereld op zn kop en nu weer...haha..
     
  12. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    gefeliciteerd!
     
  13. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    gefeliciteerd
     
  14. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Gefeliciteerd
     

Deel Deze Pagina