Zwanger van een tweeling/meerling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meysje, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie mannetjes!!
    Gaat ook alles goed met jou?
    Lekker genieten nu!
     
    qwsr vindt dit leuk.
  2. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd qwsr met Adam en Ayoub! Geniet ervan! En gewichten zijn netjes voor het termijn! Veel geluk samen.
    Ga je borst of fles geven? (Niet dat het uitmaakt maar ben nieuwsgierig).
     
    qwsr vindt dit leuk.
  3. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Goed dat je toch bent gegaan, Wat heeft je toch doen besluiten ? Aangezien je paar min ervoor aangaf dat je man het onzin vond.

    Hopelijk mag je strKs weer lekker naar huis..
     
  4. qwsr

    qwsr Actief lid

    20 mrt 2016
    139
    80
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik geef nu borst maar gaat heel moeizaam qua aanhappen had jij dat ool ?
     
  5. woohoo

    woohoo Actief lid

    9 nov 2015
    447
    194
    43
    NULL
    NULL
    Heb je al de lactatiekundige gebeld? Ik had bij mijn dochter ook even dat het aanhappen lastig ging. Een paar tips van de lactatiekundige en het ging echt geweldig.
     
  6. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou die tekst stond al vanaf ‘s ochtends ingetikt maar had m niet goed weggehaald. Maar ik maakte me alleen maar meer zorgen dus dacht schijt wat mn man ervan vindt.
     
  7. woohoo

    woohoo Actief lid

    9 nov 2015
    447
    194
    43
    NULL
    NULL
    Zo is het
     
  8. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ah vandaar, ja techniek werkt nooit helemaal mee hihi! Goed dat je toch bent gegaan! Hoe gaat het inmiddels met de kindjes en jou ook uiteraard? Beetje gerustgesteld?
     
  9. syl33

    syl33 Bekend lid

    2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Heerlijk!! Gefeliciteerd met je mannekes! Alles goed met jou ook? Ben ook benieuwd of je lang moet blijven of al naar huis mag
     
    qwsr vindt dit leuk.
  10. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ctg was goed. Echo opzich ook wel maar de groei van het jongetje is gestagneerd dus de echoscopiste heeft overleg gehad met de gyn om eventueel verder onderzoek te doen dmv doppler onderzoek maar dan zou het 20% moeten afwijken en was 17% dus was niet nodig.

    Morgen weer ctg herhaling. Volgende week afspraak bij de gyn en geen groeiecho meer. Er moet blijkbaar 14 dagen tussen zitten.
    Dus volgende week alleen de gyn en dan doet ze nog een kweek op de gbs bacterie en krijg ik de datum van inleiding te horen. Die week erna op maandag wel een groeiecho en nogmaals langs de gyn.

    Ze had hrt er weer over om vanaf 38 weken in te leiden maar daar ga ik niet mee akkoord en kan ik me nu al over opvreten. Maar goed, heeft ook geen zin.
    En verder voel ik me gewoon ff shit. Ik heb t idee alsof ze er elk moment kunnen uitvallen en onwijs zeer stuitje. En dan nog die f*cking warmte waar ik last van heb. Het liefst ga ik de komende 2 weken nog in winterslaap.
     
    Layali01, Neeltje1985 en PerfectLittleTwin vinden dit leuk.
  11. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hoe was de controle bij jou @woohoo ?
     
  12. woohoo

    woohoo Actief lid

    9 nov 2015
    447
    194
    43
    NULL
    NULL
    Doppler was goed. Hij gaf niet meer die afwijking op de navelstreng aan die de komende weken wel bij het jongetje te zien was. Ctg was ook prima.

    Donderdag weer doppler en ctg. 2x per week moet ik dit blijven herhalen en om de week een groeiecho. Volgende week zal dat weer moeten gebeuren. Dan ben ik 35 weken. Ik denk dat dat de laatste groeiecho is want met 37 weken gaan ze inleiden. Heeft niet zoveel zin om vlak voor de inleiding de groei te bekijken. Ze zien vanzelf hoe groot ze zijn als ze er uit komen. En met de dopplers en ctgs houden ze de boel ook goed in de gaten.

    Iedere dag dat ik 1 of 2 niet goed voel, moet ik ook aan de ctg. Hopelijk laat het jochie wat meer van zich horen want ik vind het erg irritant. Maar ik doe het wel, ik ken iemand waarvan het kindje is overleden met 34 weken nadat ze het niet meer voelde.
     
    Neeltje1985 vindt dit leuk.
  13. woohoo

    woohoo Actief lid

    9 nov 2015
    447
    194
    43
    NULL
    NULL
    Herkenbaar gevoel. Echt niet te doen die hitte en dan met die dikke buik. Ik word echt chago van het weerbericht, geef mij maar 15 graden en regen. Lijkt mij perfect!
     
  14. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @qwsr jeeiiii van harte gefeliciteerd!
     
    qwsr vindt dit leuk.
  15. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    +1
     
  16. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Voor de dames die al bevallen zijn of bijna bevallen.. zijn jullie geboortepakjes aan 1 stuk met voetjes of gewoon shirtje, broekje en sokjes?

    Want ik heb dat laatste maar als ik zo naar foto’s kijk van de pasgeboren tweelingen hebben die allemaal boxpakjes aan met voetjes. Misschien dat ik toch nog even even de zeeman ofzo inschiet vd week.
     
  17. woohoo

    woohoo Actief lid

    9 nov 2015
    447
    194
    43
    NULL
    NULL
    Wij hebben rompertje, broekje, truitje, vestje en sokjes. Vind ik flexibeler. Je kan laagjes weglaten en je kan broekspijpjes enzo omslaan. Ik vind het namelijk lastig in te schatten hoe groot ze zijn als ze geboren worden.
     
  18. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ook romper trouwens hoor ;)
    En vestje als ze mee naar huis mogen.

    Heb volgens mij 3 setjes in 50 ingepakt (allemaal dus romper, shirt, broekje en sokjes) en 1 setje 56.
    En dan 2 omslagdoeken en als ze meegaan in de maxi cosi een andere wikkeldoek.

    Twijfel ook of ik wel genoeg in 50 heb maar anders vraag ik mn zus nog wel wat dingen te halen of dat ik inderdaad bij zeeman nog wat haal.

    Wat je ook zegt, zo lastig inschatten in welke maat ze zullen zitten.
     
  19. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Goede berichten dus! Hopelijk blijft het rustig tot aan de bevalling!
    Ja super irritant om telkens aan die ctg te liggen. Duurt allemaal zo lang en vooral als je daarna nog langs de vk of gyn moet.
    Vanmiddag ook, om 14.00u in het ziekenhuis voor de echo en was half 6 thuis.
     
  20. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @qwsr :) mooie namen én gewichten zeg.

    @MamaSaartje Het lijkt me heel naar om ze steeds achter te moeten laten. Fijn wat van je te lezen!

    Ik heb zo’n last van vocht in mijn voeten, mijn benen doen er zeer van. Gelukkig lekker vrij nog even... ik ga lekker slapen ben helemaal kapot. Wel terug van vakantie, ga vanaf nu weer lekker mee kletsen.
     
    Layali01, Zonnestraal en PerfectLittleTwin vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina