Zwanger van een tweeling/meerling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meysje, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ja, heb zojuist de eerste longrijpingsprik gehad, en ben aangesloten aan de weeenremmers. Ik lig hier dus nog wel een aantal dagen.
     
    Layali01 vindt dit leuk.
  2. Lien49

    Lien49 Lid

    3 sep 2018
    66
    22
    8
    Vrouw
    Dank je wel! Ja, nu gaat het wel redelijk. Met vlagen nog erg misselijk maar lang niet zoals de eerste paar weken. Toen kon ik net zo goed in de wc ruimte bivakkeren.
     
  3. Lien49

    Lien49 Lid

    3 sep 2018
    66
    22
    8
    Vrouw
    Dank je wel! Ja, nu gaat het wel redelijk. Ik kan weer zelf wat eten klaarmaken. Kon ik afgelopen weken echt niet..

    De donkey hebben we voor onze dochters. Inderdaad een ideale wagen! Onze oudste loopt sinds een maandje veel maar wil nog wel in de kar als ze erg moe is. De jongste loopt nog niet, die is 7 maanden... Dus heb er wel 1 voor 3 nodig denk ik, misschien met een stoeltje erbij voor de oudste? Geen idee. Iets met struisvogel haha.
     
  4. Lien49

    Lien49 Lid

    3 sep 2018
    66
    22
    8
    Vrouw
    Oef wat een schrik! Was het te verwachten? Omdat je schrijft, 26 weken gehaald? Ik ken niet je voorgeschiedenis:(
    Heb je al ieta vernomen van de arts? Wat een spanning zeg, ik hoop dat ze nog een hele tijd bij je mogen blijven!
     
  5. Lien49

    Lien49 Lid

    3 sep 2018
    66
    22
    8
    Vrouw
    Spannend! Veel succes!
     
  6. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Nee helemaal niet verwacht eigenlijk, maar was er wel altijd bang voor dat dit ging gebeuren. Ja ik lig hier sowieso tot donderdag, heb vanavond de eerste longrijpingsprik gehad en nu aan de weeenremmers!
     
  7. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @TwinMama4 hoe gaat het met je?
    Hopelijk werken de weeenremmers en blijven ze nog lekker een aantal weken hoog en droog zitten. Dikke knuffel voor jou!
     
  8. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Het is gelukkig rustiger geworden! Dus hopelijk houden we dat zo! Ook al ik morgen avond wordt afgekoppeld!
     
    Neeltje1985 vindt dit leuk.
  9. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Schrikken twinmama. Hopelijk wordt en blijft het rustig en blijven ze voorlopig nog zitten. Succes en sterkte!
     
    PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  10. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Hee lieve girls, ik ben even een weekje op vakantie in een heerlijk zonnig Spanje! Net wel bijgelezen. Welkom nieuwe dames en @TwinMama4 Veel sterkte. Hoop dat de rust nu verder aanhoudt. Ik heb vandaag de magische 24 weken grens bereikt en zit echt op een giga roze wolk. Ook voel ik de dames sinds anderhalve week heel erg goed en daar geniet ik ook zo intens van. Ik wil wel een tweelingwieg gaan aanschaffen. Op de pretecho vorige week lagen ze zoals altijd weer volledig tegen elkaar aan, ook al hebben ze genoeg vruchtwater over. Ze liggen precies als yin en yang. De ene ligt met haar gezichtje precies tegen de billen van haar zusje. Al vanaf het begin volkomen stuit, maar dat schijnt nog goed te kunnen komen! We gaan het meemaken!
     
    Lien49, Neeltje1985 en Layali01 vinden dit leuk.
  11. Layali01

    Layali01 Bekend lid

    31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Oee schrikken zeg @TwinMama4 ! Hopelijk gaat het goed met je en zet het verder niet door? Had je het gevoel dat je weeen had? Soms vind ik het ook best eng om in te schatten wanneer ik veel harde buiken heb of niet om wel of niet aan de bel te trekken omdat het allemaal nieuw is natuurlijk.

    @Lien49 welkom! Wat leuk haha, wel overweldigend he alles waar je dan ineens aan moet denken. Je hebt natuurlijk al 2 kindjes. Wij hebben nog geen kindjes maar voor ons was het soms ook even teveel, ik heb geprobeerd om mij rustig overal in te lezen en vanaf 20 weken echt dingen te gaan kopen en indelen omdat ik toen pas ongeveer wist wat er allemaal nodig was en is. Geniet ervan!

    @Pancakes geniet van je vakantie! Heerlijk he die schopjes
     
    Lien49 vindt dit leuk.
  12. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Tot nu toe alles rustig, mag vanaf vandaag uit bed (3x 30 min) om te kijken of het rustig blijft!
    Hopelijk blijft het ook echt rustig en mag ik morgen naar huis, mis mijn andere kindjes natuurlijk ook en zit niet even om de hoek, helaas!
     
    Zonnestraal en Layali01 vinden dit leuk.
  13. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    @Lien49 welkom en gefeliciteerd! Jullie krijgen het lekker druk met nog 2 kleintjes erbij. Gezellig! Snap dat je beetje in paniek raakt als je denkt aan kinderwagen etc maar dat komt vast wel goed! Anders is dragen van 1 baby misschien nog een optie? Gelukkig nog ruim de tijd om over na te denken!

    @TwinMama4 ik had het natuurlijk al op fb gelezen, maar ik hoop dat het goed gaat vandaag met het lopen. En dat je dan morgen lekker naar huis mag! Echt schrikken hoor, ik ben er ook bang voor. Zie het toch best vaak voorkomen nu op de tweeling fb dat de mama's opgenomen worden of vroeg bevallen...
    Sterkte!

    @Pancakes oh lekker in Spanje! Heerlijk zeg!
    Lekker genieten van je meisjes. Dat doe ik nu ook, voel ze steeds duidelijker en meer. Wel grappig, hier lagen ze vorige keer bij de echo ook weer yin yan, met de gezichtjes bij de billen van de ander hihi.

    Ben blij als we de 'veilige grens' van 24 weken gehaald hebben zeg... ondanks dat ik nog maar 50% werk valt het me zwaar. Gisteravond ook weer na 2uurtjes werken overal pijn in rug en buik... en dan moet je nog 2u volhouden:$
    Wilde vandaag de keuken onder handen nemen maar dat valt me ook vies tegen. Die kastjes onderin daar zit mn buik toch echt wel in de weg... hoe doen jullie dat?

    Verder wel lekker genieten van de bewegingen in mn buik, die je onderhand ook van de buitenkant goed kunt zien en voelen:D
     
  14. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
  15. Lien49

    Lien49 Lid

    3 sep 2018
    66
    22
    8
    Vrouw
    Gaaaaffff! Van harte gefeliciteerd met de 24 weken mijlpaal! Voor mij elke zwangerschap ook de mijlpaal haha. Super fijn. Lekker genieten van het zweven op die wolk. :D

    Spannend van de stuit maar idd kan alles nog met je termijn.

    Geniet nog lekker van je vakantie! Waar in Spanje zit je?
     
  16. Lien49

    Lien49 Lid

    3 sep 2018
    66
    22
    8
    Vrouw
    Dank je! Ja,haha, kan er soms wel echt even van in de paniek schieten. Hoe dan...denk ik dan haha. Sowieso de tweeling zelf maar ook icm mijn andere 2 kindjes. Die ook nog heel jong zijn. De oudste zal net 2,5 zijn en de jongste 1 jaar en 2 maanden als de twins het redden en ook dan pas komen. Super welkom maar eh.. whaaaaaaaa help :eek::D
     
    Layali01 vindt dit leuk.
  17. Lien49

    Lien49 Lid

    3 sep 2018
    66
    22
    8
    Vrouw
    Spannend, hopelijk blijft alles idd rustig zodat je lekker naar huis kan, naar je gezin.
     
  18. Lien49

    Lien49 Lid

    3 sep 2018
    66
    22
    8
    Vrouw
    Ja klopt. Zaten wij ook over te denken. Maar om nou elke keer bij een klein boodschapje doen elke keer een baby ook te dragen.. dunno..

    Heb je bekkeninstabiliteit? Misschien een fysio inschakelen? Ik heb bij de 2e zwangerschap BI gekregen, kon amper lopen op het einde. De fysio heeft me toen erg geholpen. Van het weekene heb ik mijn keuken uitgemest en opgeruimd (ik heb een ziekenhuis opname gehad en mijn man heeft het gezin weken draaiende gehouden maar ik wilde het weer overnemen) en in de avond dacht ik, oh jee. Teveel gedaan. Ben niet ver nog maar misschien de BI van de laatste nog niet hersteld? Dunno maar als ik je verhaal lees denk ik oh jee. Staat me nog wat te wachten. :rolleyes:
     
  19. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ik zit in Pineda de Mar aan de Costa Brava. Over 14 uur zitten we alweer in het vliegtuig naar huis, hoor. Zo snel gegaan, maar ach, niet erg! Thuiskomen is ook weer lekker!
     
    Zonnestraal, Layali01 en Neeltje1985 vinden dit leuk.
  20. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik heb t ook al in de Facebook groep geschreven. Maar hier nogmaals. Binnenkort doen wij de 2 cosleepers van Petit amelie weg (lilly) met ecomatras. Enkel 10 weken gebruikt en in hele goede staat. Kindjes slapen nu in eigen bedje. Matras nooit vies geworden omdat ik covers had van aerosleep voor erover. Bij interesse graag PB.
     
    Layali01 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina