Zwanger worden 35 Plus (35-40)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Nee niet getest vandaag. Morgen weer. Vooralsnog heb ik jammer genoeg het idee dat bepaalde symptomen afnemen (steekjes en borrelende, zeurende buik), maar we zullen het morgen zien.

    Ben wel benieuwd @Lafelife . Of ga je ook morgen pas weer testen?
     
  2. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Nee heb niet getest. Had nu weinig zin gehad denk ik omdat het gisteren met avond urine was. Dan zou het sowieso duidelijker zijn deze ochtend. En heb nu nog 1 test in huis. Ik denk dat ik morgen 14 dpo ben.
     
  3. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Ik heb weer gestest. Nu een dagje ertussen gelaten. Testen zijn wel opgelopen, maar ik had zelf een veel groter verschil verwacht. Eigenlijk hoopte ik op knaltesten. Vandaag mijn NOD namelijk (of heel misschien morgen). Wat denken jullie? (De onderste testen zijn telkens van 2 dagen geleden)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Je hebt de foto gedraaid erop staan de testen staan verticaal wat is dan de onderste? En je hebt twee verschillende testen tegen elkaar aanliggen. Miss even de zelfde merken tegen elkaar aan leggen. Ik zie wel verschil. Dit is van zaterdag dus? Een knaller hoef je op nod niet altijd te krijgen hoor. Heb ik nooit gehad, pas bij vier dagen overtijd ofzo. Zeker niet even fel als de controle streep. Ik heb ook niet het idee dat je hieruit een gezonde zwangerschap kan aflezen, sorry dat ik niet erg help nu denk ik, maar het kan nog heel lang misgaan. Ik heb nooit getest zodat ik oploop kon zien. Dat was toen niet in "mijn tijd" Haha. Je deed een test een dag na dat je ongesteld moest worden als die positief was dan was je zwanger. Met 8 weken kreeg je een intake gesprek, met 12 weken een echo en met 20 weken en dan was het wachten tot de bevalling Haha.
    Ik heb het idee dat al dat getest en al die echo's vaak tot heel veel onnodig onzekerheid lijdt. Het komt zoals het komt.
    Ik heb geen idee of je wat aan dit verhaal hebt hoor. Maar ik ben heel erg nuchter hierin. Ik heb nu nog 1 test over, en ik weet niet eens zeker of ik die wel wil doen. Het brengt mij niets. Miss wat extra duidelijkheid voor manlief. Ik hoop voor jou snel wat rust!
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  5. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Oooh wat ben jij heerlijk nuchter @Lafelife ben er jaloers op! Moet zeggen dat ik normaal gesproken ook redelijk nuchter ben, maar nu dus totaal niet:D
    Vond het al heel knap dat ik gisteren niet getest had. Maar ja, daardoor verwachtte ik misschien juist ook een veel geoter verschil.
    Je reactie helpt zeker wel, bedankt!!

    De foto's staan overigens gewoon recht op mijn telefoon, maar na uploaden staan ze dus op hun kant. De 2 rechtse zijn van zaterdag en de 2 linkse van vandaag. Zal zo even nieuwe foto plaatsen met gesorteerde testen. Maar dan nog is het lastig vergelijken aangezien de oudere testen ingedroogd zijn.

    Vraag me wel af of ik mijn internist (al) moet bellen. Weet niet hoe het nu met mijn schildklierwaardes zit, aangezien ik pas einde van de maand uitslag krijg. Weet dat je per direct je dosering aan moet passen zodra je zwanger bent. Maar ja, ik weet niet of ik 'ik ben zwanger' mijn strot uit krijg momenteel, want nog veel te onzeker :eek: dus misschien nog even wachten daarmee.
     
  6. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Volgens mij worden ze nu weer op hun kant geplaatst, dus je kan ze van rechts naar links aflezen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    ik begrijp heel goed dat het voor de eerste keer allemaal veel erger speelt hoor. Toen ik van mijn eerste zwanger was dacht ik met vlagen dat ik mij alles verbeelde Haha. Tot de eerste echo toen was het goed.
    Over je internist, ik zou zeker nu al bellen. Ik weet niet inhoeverre je medicijnen nu invloed hebben op je zwangerschap. Als je ik ben zwanger niet over je lippen krijgt, misschien helpt het om te zeggen dat je een positieve zwangerschaps test had. Want dat is wat het is nu toch?
    Dan wordt het ook allemaal wat echter. Ik denk dat dat het is. Zelfde als dat je de verloskundige moet gaan uitzoeken en bellen. Dan is het echt echt.
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  8. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ze lopen duidelijk op hoor. De streep wordt ook strakker/breder. Niet alleen de lijn is donkerder. Ik vind ook dat de testen van nu minder donker worden dan die van een paar jaar terug van de kruitvat. Ga je meedoen met moeders voor moeders? Dan krijg je nog een mooie test in een doosje. De dame die dan altijd bij mij kwam zei ook dat er heel veel verschil zat in hoe donker de lijn is bij vrouwen. De dame zei toen bij mij dat ie niet heel donker was maar donker genoeg.
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  9. Kris81

    Kris81 Fanatiek lid

    14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    @Bee80 , ik zie ze oplopen hoor, verdubbeld netjes zo te zien. Ik zou me nu nog geen zorgen maken :).
     
    Lafelife en Bee80 vinden dit leuk.
  10. Rombely

    Rombely Niet meer actief

    Inderdaad @Bee80, ze lopen mooi op!
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  11. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd, ze lopen mooi op zo te zien...!
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  12. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden! Ik heb zelf mijn twijfels. Vind de streepjes wel heel erg licht en niet duidelijk oplopen. Zeker gezien gisteren of vandaag mijn NOD was/is.
    Even nog testje van vanmorgen bijgevoegd.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Rombely

    Rombely Niet meer actief

    @Bee80, ze lopen echt mooi op hoor. Op mijn nod zagen ze er ook zo uit, echt nog geen knallers.

    Ik heb toch de stap gezet, a.s. donderdag gesprek bij de huisarts voor een doorverwijzing. Voel me toch best gefrustreerd dat het ook hier bij veel lukt en bij ons na 19 ronde nog niet, dan moet er wat aan de hand zijn en hebben we niet steeds gewoon pech. Ik gun het jullie allemaal van harte hoor! Absoluut niets tegen jullie persoonlijk! Hoop dat jullie begrijpen hoe ik het bedoel:oops:.

    Met de stap naar de mmm hou ik wel om handen dat we er misschien niet aan gaan beginnen, als het te veel van ons vraagt beginnen we niet aan een behandeling. Maar laten we eerst maar zien of er een oorzaak is. Als we dat allemaal weten kunnen we misschien ook achter de keuze staan om compleet te zijn met onze twee schatjes. Dan hebben we er in ieder geval alles voor gedaan....

    Pffff lang verhaal weer, maar t is ook een hele stap vind ik.:cool:
     
  14. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ik snap het helemaal. 19 maanden is echt wel lang en ook geen mk gehad?
     
    Rombely vindt dit leuk.
  15. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Loopt op hoor! Elke keer ochtend urine?
     
  16. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Rombely, heel erg begrijpelijk. Snap hoe je het bedoelt en dat het niks persoonlijks is. Zulke dingen zijn gewoon absoluut nooit eerlijk en frustrerend omdat je nagenoeg machteloos bent.
    19 Maanden is lang ja. Ik kan me voorstellen dat je actie wil ondernemen.Fijn dat jullie dus verdere stappen gaan overwegen of in elk geval zaken gaan uitzoeken. Dat zal hopelijk duidelijkheid en rust brengen en wie weet wat nog meer!

    Verder: dames, bedankt voor de geruststelling weer! Mijn onzekerheid wordt voor nu weer heel even in toom gehouden.:D
     
    Rombely vindt dit leuk.
  17. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Ja. Maar moet bekennen (ja sorry, ik ben geobsedeerd :D) dat ik er gistermiddag ook een testje tegenaan heb gegooid. Maar dat maakte het er allemaal niet duidelijker op, want die was iets donkerder dan die van vanmorgen. Hopelijk betekent dat niet dat het een aflopende zaak is. Zal fotootje bijvoegen. Aaaarrgh ik moet ook gewoon stoppen met testen.
    Hoe staat het er bij jou voor? Nog steeds niet getest?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. tilaena

    tilaena Fanatiek lid

    11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Hallo dames,
    Ik komoet even inbreken. Heb de eerste pagina's gelezen. De rest moet ik nog inhalen haha. Ik ben Natalie. 40. Zoontje van 4 via een privé donor en deze maand de stoute schoenen aangetrokken en via Denemarken besteld en voor het eerst zelfinseminatie gedaan. Dus op de wachtbank nu. Na hele lange tijd dacht ik, ik neem een kijkje op het forum en zag toevallig dat raket een nieuwe groep had opgezet. Dus als jullie het goed vinden, kom ik meelezen en praten.

    Ps zit op telefoon en geen idee wat voor banner/onderschrift ik heb haha. Heb ik nog niet naar gekeken. Ga ik straks of vanavond allemaal even doen.
     
    Raket78 en Kris81 vinden dit leuk.
  19. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ik vind ze echt mooi duidelijk hoor
     
  20. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ik heb niet getest nog nee. Nog geen gelegenheid gehad in de ochtend. Een keer verslapen doordat er waarschijnlijk een kleine boef mij de klokwekker veranderd heeft. En vanmorgen was mijn kleine boef tegelijk met mij wakker dus dan gaan we samen plassen haha
     
    Bee80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina