Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Spannend! :D
     
  2. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    grrrr hier ook geen meldingen! Renate gefeliciteerd met de verkoop van je huis, en met de aankoop van je nieuwe huis! Wat een heerlijk vooruitzicht, jij bent goed bezig!

    Spannend Poolvos, misschien ben je ondertussen al wel aan het genieten ;), ben benieuwd!

    Hier even een erg hectische tijd geweest, veel huilen en weinig slapen...alle 3. Ze is 4 dagen ter observatie opgenomen geweest, en daarna ging het gelukkig stukken beter! Ben blij dat het beter gaat voor ik weer moet gaan werken, anders had ik geen rust gehad.
     
  3. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    aaah kreeg helemaal geen meldingen meer :(

    Hoe is het met allemaal? Poolvos maakt het wel heel spannend, al denk ik dat ze erg aan het genieten is nu :)

    Hier gaat het goed, kleine dametjes lopen de beentjes uit hun lijfje, zijn ook over op opvolg melk en geen nutramigen meer dus geen koemelk allergie!! woopiee en over op de nutrilon maar jemig wat zijn die dingen moeilijk verkrijg baar zeg....andere willen de dames helaas niet :/ maagbeschermers zijn ook gestopt dus dat is heel mooi!

    Sayuri heeft hardnekkige griep...als het ''vroeger'' had geweest hadden ze dr keel en neus amandelen eruit gehaald maar dat doen ze tegenwoordig niet meer, dus ze moet er overheen groeien wel zielig want ze heeft het vreselijk benauwd.

    Het eerste woordje is al gezegd: MAMA!! en ik krijg heerlijke natte kusjes haha te lief!!

    xxxx
     
    Cheerio vindt dit leuk.
  4. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Wat leuk hotsiflots dat er al zoveel interactie is! En nutrilon is inderdaad moeilijk te krijgen, viel mij ook al op! Wat dezelfde samenstelling heeft en wel makkelijker te verkrijgen is, is Hero. In het ziekenhuis vertelde ze dat het dezelfde samenstelling is maar onder een andere naam ofzo...dus misschien het proberen waard?
     
  5. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Volgens mij is nutrilon online makkelijk verkrijgbaar! Via hun eigen site ook :)

    Ik dacht dat heel die run op babyvoeding wel voorbij was.. maar helaas. Echt belachelijk.
     
  6. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Cheerio Hero heb ik als eerst gebruikt......de dames weigeren het, ze walgen er zelfs van!! en ik heb het geproefd en het is ontzettend goor vergeleken met de nutrilon, ze hadden eerst nutramigen koemelkvrije voeding dat smaakt heel goor maar ze waren er aan gewend, de nutrilon is zoet, er zit echt verschil in in smaak de samenstelling is hetzelfde (alleen nutrilon heeft extra dingen toegevoegd met dure worden) zelfs het eigen merk van de kruidvat is net zo goed als nutrilon...alleen de smaak....Hero hebben ze wel gehad in het begin toen ze pasgeboren waren goede voeding alleen zo vreselijk als je het wilt roeren net drap en veel schuim e belletjes wat zorgt voor kramp.

    Nutrilon is nog steeds vreselijk moeilijk te verkrijgen, nog moeilijker dan eerst, ik noem het vloeibaar goud en ik heb 2 blikken per week nodig pfft in nood koop ik maar de kant en klare...duur grapje maar liever dat dan me kinderen die weigeren te drinken toen ik de hero gaf gooide ze de fles door de kamer.

    Online..is mogelijk alleen doe niet aan internet bankieren (ouderwets he haha) maar misschien toch maar doen mocht het niet lukken.
     
  7. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ben ook benieuwd naar Poolvos!!

    Hier in het begin slechte reacties op allerlei voeding o.a Nutrilon. Dus 7,5 maand borstvoeding gegeven, daarna over op Hero dat smaakt zoeter en meer als borstvoeding. Nu al maanden over op Albert Heijn voeding, Emma doet het er super op en vind het heerlijk! Ook vaak in de aanbieding, dus ideaal!
    Ik ben in één dag verhuist pffff erg hectisch. Heb nog paar nachtjes bij mijn ouders geslapen, nu eerste nacht in eigen huis. Het is nu aardig opgeruimd en gepoetst... Het verven etc moet nog allemaal gebeuren. Nog een hele klus! Maar heerlijk de ruimte en een zonnige tuin. De katten waren helemaal van slag...erg sneu.
    Als ik een beetje gesetteld ben, ga ik voor een tweede. Ook weer super spannend, maar ik heb er zin in!

    Leuk Hotsiflots dat ze Mama hebben gezegd... En natte kusjes heerlijk!
    Hier krijg ik vaak hardhandig een vinger in mijn neus of oor... Of oog hihi.... Emma kruipt eindelijk het huis rond en trek zich overal aan op... Ze staat vaak en laat dan beide handjes al los. Ze loopt nog letterlijk op haar tenen haha... Twee tandjes zijn door, en heerlijk lachebekkie is het!
     
  8. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou nou! Uiteindelijk (42+4!) dan toch:

    Vandaag om 18:12 uur is onze prachtige dochter L. geboren. Ze is 52 cm lang en weegt 4,665kg, dus niet gek dat het uiteindelijk een keizersnede is geworden. L., mama en papa maken het goed ;)

    We komen snel weer een keertje voorbij om wat te lezen, reageren en uitgebreider rapport te doen!
    Bedankt voor ál jullie berichten!!!
     
    BamRenate, Hotsiflots en loveexx vinden dit leuk.
  9. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Ik heb je de afgelopen dagen stiekem gevolgd in het andere topic haha, ik was zó benieuwd. :p

    Flinke dame hihi, maar dat kan ook bijna niet anders dan na zo'n lange tijd bij mama :D

    Lekker genieten van jullie gezinnetje!
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  10. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik merk trouwens dat ik heel slecht ben in reageren.. ik kijk eens in de zoveel tijd op het forum en dan ook alleen hier haha. :D
     
  11. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom

    Gefeliciteerd!!!! daar is ze dan eindelijk!! heerlijk lekker genieten (klinkt cliché) maar het is echt zo!!

    Prachtig, nu is iedereen is iedereen in deze groep mama geworden (allemaal meisjes) hoe bijzonder!!!
     
    BamRenate en Poolvos vinden dit leuk.
  12. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Gefeliciteerd
    BamRenate
    Met de eerste verjaardag van Emma!!! wat is dat snel gegaan hé?
     
  13. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Super Poolvos!! Gefeliciteerd!! Dat ze mensen zo lang nog laten rondlopen, ik dacht dat 42 weken de max was....
    Stevige tante, natuurlijk benieuwd naar de naam?!

    Hier Emma's eerste verjaardag gevierd, was geweldig. Emma vond de ballonnen prachtig en is lekker verwend. Ze kruipt overal heen en gaat overal staan, echt oppassen geblazen.

    En straks komt de donor langs voor een poging, zo spannend!! Heb er niet van geslapen.
    Gisteravond de hele avond pijn, ik was aan het werk en thuis getest, ja positief! Nu geen pijn meer, dus het ei is al gesprongen, hoop dat ik nog op tijd ben. We zullen het gaan beleven!

    Fijn weekend allemaal!
     
  14. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wow!! Wat leuk dat het al zover is! En op tijd of niet voor deze ronde - er komt een broertje of zusje aan! Wat een heerlijk idee!
    En nog gefeliciteerd met de verjaardag van Emma natuurlijk!!

    Hier gaat alles goed. Onze dochter L.ina maakt het goed. Ze is een ontzettend gemakkelijke baby - slaapt al 5uurtjes snachts en overdag komt ze zo rond de 3 uur. Na drie dagen was ze al begonnen met aankomen. Woensdag weer wegen, maar ik heb er alle vertrouwen in.
    Borstvoeding lijkt nu goed op gang - bijvoeding kreeg ze maar wil ze steeds vaker niet meer. Whoop!
    Ik prijs mezelf gelukkig omdat ze (nog) geen last heeft van krampjes ofzo. Ze is alleen wat verkouden.
    Intussen alweer 11 dagen oud. Bizar! Die dagen krijgen we nooit meer terug. Maar wat hebben we ervan kunnen genieten!

    Ikzelf heb ondanks de keizersnede helemaal nergens last van gehad. Natuurlijk kon ik de eerste dagen mijn buikspieren niet optimaal gebruiken / maar ook dat gaat nu helemaal zoals anders. De nietjes gaan er vandaag uit - maar gezien ik al geen pijn had zal dat weinig verschil maken :)

    Speciaal voor jullie een fotootje van onze dikkiedik ;)
     
  15. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Fijn poolvos dat het zo goed gaat!! Wat een knapperd zeg!! Mooie bos haar! Lekker genieten, en de tijd vliegt zeker....
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  16. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Renate, nog van harte gefeliciteerd met Emma! En spannend weer de komende tijd! :D succes

    Wat een knapperd Poolvos, de tijd vliegt echt voorbij ja. Fijn dat je zo goed hersteld:D
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  17. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    wow zie nu pas weer reacties! Gefeliciteerd Poolvos en wat een knapperd! En Renate jou nog met Emma ;). Ik kom hier momenteel niet vaak meer (op dit forum), sinds vorige week ook weer aan het werk...druk! Het is me elke dag wel racen hoor, moet er nog mijn draai in vinden pffff...lange dagen en vooral vroege dagen!
     
  18. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Cheerio, het wordt naarmate ze ouder worden steeds gemakkelijker! Komt goed hoor! Hoe schattig zo'n baby ook is, ik mis dat echt niet... Vind het nu heerlijk relaxed en volop genieten... In het begin had ik dat echt niet...
     
  19. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    hoi meiden hoe gaat het met iedereen ondertussen? Nog lekker aan het genieten poolvos?
    Ik zie dat ik over wat dingen heen heb gelezen vorige keer, het spijt me...maar was me er echt niet van bewust. Misschien omdat ik op me foon las ;). Maar Renate jij bent alweer voor de 2e aan het proberen las ik, zo spannend! En poolvos wat een heerlijke meid op die foto :).
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  20. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hier alles helemaal top!
    Op wat krampjes na gaat het helemaal super! Ze huilt echt nooit en slaap braaf 5-6u snachts! We genieten optimaal!!

    Hoe gaat het met jullie dames?
     

Deel Deze Pagina