Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek heropend.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  2. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Joehoe!!! Daar ben ik blij mee!
    Hoe gaat het met alle dames? En de kindjes?

    Hier alles goed, Emma is 15 maanden en doet het fantastisch. Ze loopt en is echt een clown!

    Inmiddels derde poging met de donor gehad, dus nu nog 1,5 week geduld. De donor heeft Emma voor het eerst in het echt gezien en dat was erg leuk!

    Ik hoor graag hoe het met de rest van de dames gaat.
     
    loveexx en Elphaba1981 vinden dit leuk.
  3. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier gaat ook goed! Fenya inmiddels 14 maanden bijna en ik ben 14 wk zwanger bijna van ons 2de ivf wondertje :D
     
    loveexx en Hotsiflots vinden dit leuk.
  4. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom

    Gefeliciteerd!!!! Wat geweldig!

    Wat fijn dat het zo goed gaat met Emma en ik ga duimen dat de volgende poging raak is...wat leuk dat de donor emma heeft ontmoet!

    Hier gaat alles ook heel goed het zijn 2 eigenwijze dametjes ze zijn bijna 18 maanden oud lopen buiten lekker los en helpen mee in het huishouden haha praten duurt langer ze zeggen alleen nog mama en miemie (de hond) maar als ze wat willen wijzen ze het me aan, op dit moment de griep dus lekker druk pfft op zo een moment denk je een derde? HEL NO! Haha maar de band tussen hun is heel mooi om te zien ...ik ben druk bezig voor mijn huis maar woningnet duurt eeeeeuwen pfft ik ga niet aan een derde beginnen nog ik wil eerst dat de tweeling ouder zijn.

    Fijn dat dit topic weer open is xoxox
     
  5. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    was ie gesloten dan? haha..Fijn om te horen dat het goed gaat met iedereen! En wat grappig dat Emma de donor heeft ontmoet, en fijn dat het zo goed ging! Elphaba gefeliciteerd! Hier gaat het op zich goed, ze is nu alweer 7 maanden oud, en geniet echt zo van haar! Heerlijk kind is het :), alleen ik ben (te) bezorgd...en dat gaat me wel wat in de weg zitten helaas.
     
  6. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat bezorgde herken ik. Ben ook hele tijd heel bezorgd geweest. Vooral toen ze in eigen bedje ging slapen. Heb uiteindelijk geprobeerd los te laten. En is lastig maar gaat me nu aardig af
     
  7. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Knap van je! Vooral met die hormonen die je nu ook nog bij je draagt haha ;). En bezorgd is op zich niet erg, maar als er weleens een paniekgevoel opspeelt...dat moeten we niet hebben.
     
  8. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Bezorgd zijn weet er álles vanaf en het gaat niet echt weg mijn moeder zei al: als je kinderen heb heb je de rest van je leven kopzorgen

    En tis waar vooral waneer ze ziek zijn, zou het graag over willen nemen. Ik zelf ben altijd huiverig voor wiegendood dit kan blijven voorkomen tot 2 jaar, als ze slapen check ik voor oik k ga slapen of ik ademhaling hoor en leg nog steeds geen knuffels bij ze in bed.

    Met de tijd gaat het beter
     
  9. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Wow Elphaba gefeliciteerd!! Dat is mooi vlot! Fantastisch!

    Leuk om van iedereen weer wat te horen.

    Ik ben een aardig relaxte moeder... Toen Emma klein was maakte ik me overal druk om, maar nu niet meer hoor.... Bij een tweede zal het (na de geboorte) vast ook wat relaxter zijn.
     
  10. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Hello! Fijn dat het topic weer open is :D:D

    Hier gaat het allemaal prima met het gezinnetje :) soms zijn er zelfs al wel kriebels voor een 2e haha maar we wachten nog even.

    Wow Elphaba, gefeliciteerd!! Wat een geweldig nieuws gaat alles goed?
    Ben benieuwd, komen er nog jongetjes bij in dit topic :p?
     
  11. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    IMG-20180216-WA0002.jpg Haha zou wel leuk zijn hè wat jongens!! Ben benieuwd. Hier nog een week geduld voor ik kan testen.... Zou zo leuk zijn!
    Nog een fototje van Emma...
     
    loveexx vindt dit leuk.
  12. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Oh tot 2 jaar zelfs , dacht tot half jaar grotendeels en een heel klein percentage later nog :(. Erg is dat hè hotsiflots als je angst hebt. Oh Renate wat is ze groot geworden! En wat een mooi meisje .
     
  13. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ha dames!!

    Mega blij dat t forum weer open is! Ik had ook al overwogen een nieuwe te beginnen en iedereen te taggen ofzo dit is natuurlijk nog vele malen beter!
    Veel goede berichten lees ik!

    Wat een prachtige meid! Die grote blauwe ogen, wauw!!
    Spannend allemaal hoor; hopelijk snel ook babynieuws bij jou!

    Nou hier ook hoor! Bezorgd om niks soms. Haha! Zal er allemaal wel bij horen dames!
    Goed om te horen dat alle meiden het goed doen! Zo leuk.

    Yes!!! Gefeliciteerd!! Spannend weer hoor!


    Hier gaat alles ook top! L groeit als kool en doet het super goed. Ze had veel eczeem maar dat is nu met koemelkeiwit-aangepaste voeding helemaal weg. Het is al met al een blije en tevreden baby; momenteel wel wat lastiger door vermoedelijk het eerste tandje. Beetje vroeg bij 4 mnd; maar ze heeft duidelijk minder last en stopt met jammeren we het tandvlees masseren. Dus kan bijna niet missen.

    Tot snel weer!!!

    Ik voeg ook nog even een fotootje bij:
     
  14. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    *Sorry ik breek even in hoor!:oops:*

    @Poolvos ah wat een heerlijk moppie heb je! Superlief! En leuk om te lezen dat alles goed met jullie gaat

    *Breekt weer uit!*
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  15. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier gaat alles goed. 1 maart weten we wat het word:p dus wie weet:D
     
    Poolvos en loveexx vinden dit leuk.
  16. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ah wat een schatje Poolvos!
    Sommige baby's worden zelfs met een tand geboren, dus alles is mogelijk....

    Hier flinke rode wangen en billen dus denk dat er hier ook weer wat gaat doorbreken.

    Helaas ongesteld geworden dus op naar poging 4.... Heel jammer!
     
  17. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ahh! Zoo jammer! Hopelijk binnenkort succes!
    Was het met Emma snel gelukt?
     
  18. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ben de vorige keer erg verwend, het was gelijk de eerste poging raak... Maar dat eindigde in een miskraam. Derde poging was het toen weer raak.

    Nou ja we zullen zien, hoop niet dat het heel lang duurt... Het is best een heel geplan en geregel aangezien ik geen man heb. Ik werk onregelmatig, heb Emma nu en de donor woont op 2 uur reisafstand. Ik ben nu ook al 34, en hoe ouder hoe lastiger...
    Wellicht volgende ronde raak, volgens mij was het bij Emma ook maart ;)
     
  19. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Jammer @BamRenate. Zal duimen dat het de volgende ronde wel raak is:D
     
    BamRenate vindt dit leuk.
  20. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik snap dat ‘t een hele organisatie is. Wat een gedoe! Maar zo gaaf dat je er weer voor gaat!
    Ik ga heel hard voor je duimen. Zo leuk, een broertje of zusje voor Emma! :)
     
    BamRenate vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina