Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Dus het wordt een meisje Elphaba, leuk hoor! Dus nog steeds geen jongens hihi... Wel bijzonder al die meiden! Terwijl om me heen alleen maar jongens worden geboren.
     
  2. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja word idd een meisje:D

    Mijn andere meisje heeft nu waterpokken en omdat mijn vader niet zeker weet of ik z3 gehad heb moest ik gister bloed prikken. Maandag uitslag. Hoop zo dat ik gelijk heb en het wel heb gehad :(:$
     
  3. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Is dat schadelijk voor de zwangerschap als je het nu zou krijgen?
     
  4. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    De kans is klein maar kan schadelijk zijn
     
  5. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Nou hopelijk heb je het vroeger dan gehad!
     
  6. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja hoop het ook. In mijn beleving heb ik het ook gehad.helaas kan ik mijn moeder niet meer vragen, zei haD het geweten:(
     
  7. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Alles goed met jou en de meisjes Hotsiflots?
     
  8. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Sorry voor het late reageren, kreeg geen melding :(

    met de meisjes gaat het heel erg goed! nog 5 maandjes zijn ze alweer 2 jaar, niet te geloven!

    lopen, zelf eten, aan en uitkleden, helpen in het huishouden alles doen ze al hihi alleen praten zijn ze langzaam in alleen mama wordt er gezegd, wel kunnen ze goed duidelijk maken wat ze willen ze hebben nu hun volledige gebit en doorslapen is eindelijk realiteit: van half 9 tot 9 uur, ik ben aan het werken om ze er om 8 uur in te krijgen.

    het zijn 2 heerlijke meiden, zo dankbaar voor elke dag. ongelooflijk hoeveel liefde je voor zo'n klein mensje(s) kan hebben.

    en met jou? hopelijk is het gauw weer raak voor een broertje of zusje voor Emma en de anderen hier? wat leuk weer een meisje Elphaba

    Met mij gaat het ook goed :) 28958502_1861418880558246_2942174613485912064_n.jpg
     
  9. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gelukkig werd ik gister gebeld door de vk. Ze had zelf naar het lab gebeld en alles was goed! Dus nu weer met gerust hart zwanger zijn:D
     
  10. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Fijn Elphaba!

    Wauw Hotsiflots, wat een grote meiden alweer! Wat gaat het toch ontzettend snel! Prachtig om te zien. Fijn dat het met jou ook goed gaat!
    Emma kon ook mama zeggen, maar vertikt het nu.... Ze zegt steeds shi shi en af en toe shit?! Ik weet niet wat ze probeert te zeggen. Ze is nu snotverkouden....
    Zelf brood eten gaat goed, maar zelf warm eten lukt nog niet, dan beland alles in haar haar haha. Ze is ook gek op mineola's. Nog steeds maar 6 tandjes, en ze loopt als een kiewiet. En ze groeit als cool! Inmiddels begonnen met maat 92.
    Op en top genieten. Lijkt me fantastisch als je er twee hebt, zo leuk dat ze dan ook met elkaar kunnen spelen!
    IMG_20180309_091804027.jpg
     
  11. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Gister poging 4 gehad.... Weer twee spannende weken!
     
  12. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend! Mijn duimen draaien:thumup:
     
  13. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou ik duim ook voor je!!!
     
  14. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Pfff wat zijn die weken toch slopend!! Heb al paar keer vroege test gedaan, maar negatief... Ik heb wel gevoelige borsten... Of ik maak mezelf gek! Vrijdag 2 weken terug had ik mijn eisprong...dus nog ff geduld, hoop zo dat het raak is!!

    Alles verder goed met de andere meiden?
     
  15. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Oef spannend! Renate, hopelijk is het dit keer raak!

    Hier gaat het goed met mij en de kleine of grote meiden want ze worden heel snel groot nu, super leuke leeftijd dit...op de driftbuien na hahaha

    Liep gisteren in het ziekenhuis was een mevrouw net bevallen en dat kleine hummeltje toen gingen mijn eilleiders weer ding ding ding ahahahahaha maar nogmaals geen derde hier voordat ik een groter huis heb, in Amsterdam duurt dat eeuwen...nog op zoek zonder resultaat :(
     
  16. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @BamRenate en?? Al kunnen testen? Ik hoop zo dat het snel raak is!!

    Het gaat verschrikkelijk snel allemaal! Onze L is alweer bijna een half jaar. Echt wow!! Het voelt nog als gisteren dat ze geboren werd.
    Verder snap ik heeeeel goed dat je verlangt naar een broertje of zusje voor de meiden. Jullie zullen me voor gek verklaren, maar ik zou ook zó voor de tweede gaan. Waar het niet dat t echt beter is om te wachten tot 1jr na keizersnede. :roflmao:
    Zonder dat was ik er best gek genoeg voor :D

    Hoe gaat t met de andere dames?
     
  17. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ik had 3 maanden na de bevalling ook al de wens voor een tweede haha, dus niet raar hoor!

    Helaas weer niet raak.... Ik was 3 dagen overtijd en wel wat symptomen... Maar helaas toch ongesteld. Vandaag de hele dag misselijk, toch nog testje gedaan maar zoals verwacht toch negatief. Wel steeds een teleurstelling.... En de tijd vliegt voorbij. Ik hoop dat het dit jaar nog wel gaat lukken. Zou zo leuk zijn! Maar goed geduld hebben....

    Verder gaat alles goed, heerlijk dat het zonnetje weer schijnt! Emma vind het fantastisch om buiten te lopen/spelen.
     
  18. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ahh zoo jammer weer! En al helemaal als je lichaam je dan een beetje in de maling neemt. Hihi.
    Geduld, geduld. Maar makkelijker gezegd dan gedaan!

    Heerlijk he? Ook hier nu echt voorjaar! Jippie!
     
    BamRenate vindt dit leuk.
  19. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Heey meiden houd jullie af en toe nog in de gaten hoor! Hier gaat alles ok met de kleine meid, ben nog steeds zoooo verliefd!!! ;) Renate ik duim voor je meis!
     
    BamRenate en Poolvos vinden dit leuk.
  20. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hoe gaat t meiden?
     

Deel Deze Pagina