Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Hier alles goed, volop genieten van terror Emma haha!
    Nog een week wachten en dan weet ik of poging 5 gelukt is.... Wel steeds een teleurstelling :( hoop dat het wel gaat lukken.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  2. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Dat wachten is echt killing!!
    Pfff ik vergeet nooit meer die teleurstelling iedere maand. En dan was ik niet eens ”afhankelijk” van een donor.. kan me voorstellen dat dat toch nog nét wat meer maakt dat je graag wilt dat t snel gaat :))
    Nou, ik duim voor je hoor!!!
     
    BamRenate vindt dit leuk.
  3. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    ach jee dat is een crime dat wachten, ik duim heel hard voor je Renate! Geniet ondertussen wel van die kleine Emma ;), gaat de tijd misschien toch nog net iets sneller.
     
  4. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ik geniet zeker van Emma, en laat het ook een beetje los. Ik zie wel of het raak is... Wil niet steeds twee weken spanning.
    En met Emma, werken en klussen in huis en tuin heb ik afleiding genoeg idd...
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  5. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Een dag te vroeg getest, dus kan uiteraard nog misgaan.... En de afgelopen week enorm zwaar getild etc...whoops!
    Maar een tuurstreepje vanmorgen! Voel helemaal niks.. hoop dat het echt waar is! Nu eerst aan het werk! IMG_20180504_075446138.jpg
     
  6. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Woehoeeeeee en en nog getest???
     
  7. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    IMG_20180506_085921683.jpg
     
    Poolvos, loveexx en Cheerio vinden dit leuk.
  8. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Het gaat nog goed! Wel super spannend, doodsbang voor een miskraam.... En ook bang voor trombose... In de brief van de hematoloog staat: patiente meld zich opnieuw bij een hoogrisicosituatie zoals een zwangerschap...
    Nou ja de huisarts zoekt uit wanneer ik met bloedverdunners moet beginnen. Ik hoop nog even niet ;)

    Maar zou natuurlijk fantastisch zijn als het allemaal goed gaat en ik m'n gezinnetje compleet kan maken!
     
    Poolvos en Cheerio vinden dit leuk.
  9. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Wauw wauw wauw ...Renate ben zoooo blij voor je meid! Super dat het raak is! Ik blijf duimen voor je, en hoop dat alles voorspoedig mag verlopen! :thumup::)
     
    BamRenate vindt dit leuk.
  10. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    stom...nou ik die testen zie krijg ik ook gewoon echt dat gevoel weer terug van die fase toen...grappig wel... haha (achteraf vooral ;))
     
    Poolvos en BamRenate vinden dit leuk.
  11. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Wauw! Gefeliciteerd! :D
     
    BamRenate vindt dit leuk.
  12. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ooo yess!!
    Van harte gefeliciteerd @BamRenate
    Een broertje of zusje in de maak! ❤️

    Altijd spannend die eerste weken. Maar komt goed joh!!
     
    BamRenate vindt dit leuk.
  13. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Hoe voel je je Renate??
     
  14. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Gaat nog aardig goed, bij vlagen iets misselijk... (Bij Emma hing ik nu hele dagen boven de pot ;) )
    Heb veel zin in eten en vooral zoute dingen.
    Nu 6+2 .... Blijft dus nog even spannend, kan het eigenlijk nog steeds niet bevatten. En geloof het pas echt na de eerste echo.... Maar dat duurt nog wel even.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  15. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    pffff ik vind het al langzaam gaan idd, wachten is niet fijn! Spannend meis, wel erg fijn dat je je niet al te belabberd voelt ;). Misschien wel een jochie, dat is zo'n "fabeltje" toch? haha :p
     
  16. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    De misselijk is sinds vandaag toegeslagen helaas....
    Maar wel goed teken...
     
  17. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Zo moet je ’t maar zien! De eerste weken gaan altijd zo traag. Maar moet goedkomen. We duimen allemaal voor een plakbaby!
     
    BamRenate vindt dit leuk.
  18. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Hele dagen misselijk, bleh wat is dat toch vervelend.... Vind het ook zielig voor Emma, normaal altijd lekker aan de wandel etc... Maar goed komt wel weer...

    19 juni is de echo gepland, dan ben ik 10+3 (als het goed is)... Wachten duurt lang!!

    Ik spuit nu vanaf week 5 al bloedverdunners, gaat de ene keer makkelijker dan de andere... En dat nog maandenlang.... Maar goed allemaal voor het goede doel!

    Alles goed met de andere dames en dochters??
    En Hotsiflots?? Lang niks gehoord....
     
  19. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Heey, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Lijkt me dan wel lastig inderdaad met Emma, maar wat je zegt dat komt wel weer! Maar lijkt me wel pittig om nu als alleenstaande mam ook nog zwanger te zijn, vind het echt knap en moedig dat je dit zo doet!

    Hier hebben we net dr 1e kinderziekte achter de rug, de 6e ziekte...ze had er toch best wel last van. Verder gaat alles prima met haar, behalve dat ze wat eczeem heeft...maar goed dat is niet zon ramp. Nu een zalfje voor en die een weekje smeren, daarna weer even verder kijken. Pffff wachten duurt een eeuwigheid meis! Succer ermee hoor ....
     
  20. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Hotsiflots hoe gaat het met je?! Al zo lang niks gehoord!


    Hier gaat het met UPS en downs... Nog steeds veel last van misselijkheid. Vanmorgen met moeite twee crackers gegeten die er vervolgens met heel weinig moeite weer uit kwamen... Pfff wel vermoeiend hoor... En sneu voor Emma. . Maar oké komt wel weer.
    Zoute dingen en voornamelijk soep doen goed. Volgende week eindelijk de echo, zo spannend!!

    Alles goed met de rest?
     

Deel Deze Pagina