Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Eczeem heeft Emma ook veel last van, met een iets sterkere hormoonzalf is het onder controle. Met het warme weer heeft ze ook veel last van uitslag. En vooral de jeuk is dan zo zielig.
     
  2. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
  3. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Echo was goed! Ik had ook al stiekem op het werk met een echo gespiekt en had al een mooi hartje gezien.
    Ben één dag terug gezet dus ben morgen 11 weken. Heb al een buik alsof ik 20 weken ben, niet normaal!
    Maandag intake bij verloskundige en daarna gaat het over naar de gynaecoloog.
    De misselijkheid leek gister iets minder, dus durf nog niet te hard te juichen, maar hoop dat dat nu de goede kant op gaat.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Poolvos vindt dit leuk.
  4. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Goed nieuws!! Wat heeerlijk!
    Het eerste kwart zit er alweer op. Straks die 12 weken grens over en dan al snel de structurele echo en daarna vliegt de tijd alleen maar meer!
    Die misselijkheid moet toch een keer ophouden. Hopelijk is het ergste nu voorbij. :)
    Weer emma het al? Snapt ze het?
     
  5. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ohhh wat fijn Renate! Nu kun je hopelijk wat meer genieten en heb je de ergste misselijkheid nu gehad ;). Wil je weten wat het wordt??? :)
     
  6. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ja ik vind het praktisch wel handig om te weten, heb natuurlijk nog het één en ander van Emma.

    Emma is echt nog te jong om te begrijpen dat ze een broer of zus krijgt. Snapt ze nog niet, wellicht als het bijna zover is, dan is ze net 2.... Maar ik betwijfel het hihi....
    Het gaat gelukkig beter met de misselijkheid, hele opluchting. Wel hele dag honger.... Eten eten eten...
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  7. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ja snap ik is ook wel praktischer haha, ik ben benieuwd! Heb je zelf een voorgevoel?
    Enne, eten eten eten dan, kleine moet groeien! ;) haha
     
  8. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Lekker eten :roflmao: je hebt een goed excuus hahaha
    Spannend, ben benieuwd! Ga je wachten tot de 20 weken echo?
     
  9. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ik denk vast weer een meisje.... Ik weet niet of ik kan wachten tot de 20 weken echo...hihi de tijd zal het leren! ;)
     
    Cheerio, loveexx en Poolvos vinden dit leuk.
  10. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Alweer het tweede trimester :D gaat snel!

    Ben benieuwd wanneer het voor ons weer zover is hihi
     
  11. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ja gaat idd snel. Ik ben ook benieuwd dames!


    Vind het zo vreemd dat Hotsiflots niet meer online is?? Hoop dat het nog weer komt! Net als de mysterieuze verdwijning van Padmee (de Topicstarter).
     
  12. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    hoi meiden
    zo dat is lang geleden. ik had het al eens eerder geprobeerd met dit nieuwe forum om een bericht te typen maar toen stond er dat dit topic gesloten was.
    nu wilde ik kijken of er misschien een passend topic voor mij was en zag ik ineens dit topic weer voorbij komen!

    woow renate je bent gewoon zwanger van je 2de kindje! wat bijzonder en wat stoer zo alleen! power mom ben je! wel vervelend die misselijkheid!

    en cheerio jij bent natuurlijk inmiddels al lang en breed bevallen. kans dat je dochter al staat is best groot denk ik!

    Hier gaat het goed.. al was het de laatste 2 maanden op gebied van kinderwens en hormonen even pittig
    wij wilden deze zomer voor een 2de kindje gaan.. even wachten tot we er zelf aan toe waren maar niet te lang wachten ivm de vervroegde overgang. en net op t moment dat wij zeiden hop we gaan er voor werd ik elke 10 dagen ongesteld! kak! en wat is dit nu weer
    volgens de dokter hormonale disfunctie dat komt wel eens voor bij vrouwen boven de 30 (uuh dat ben ik nog niet)

    afwachten.. daar hou ik dus niet van. mijn homeopaath gebeld die meteen wat voorschreef.
    en het gaat beter! had nu een cyclus van 21 dagen. dus dat is al beter!

    maar ik zit dus weer met te zwaaien ovulatietesten, de foliumzuur en de cyclus app! hihi
    we lachen er maar wat om!
     
  13. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    je hebt mij toch ook wel gemist?:p
     
    BamRenate vindt dit leuk.
  14. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Haha, leuk lin! Dat je er weer bent! Het topic heb ik weer laten heropenen idd... Als we iedere 2 weken blijven posten, blijft het open.
    Tuurlijk zijn er veel meer mensen die wat langer niet reageren, maar hotsiflots was zeer fanatiek... Dat valt op.

    Gelukkig gaat je cyclus de goede kant op, ik hoop voor je dat het snel raak is. Heel veel succes en sterkte.

    Ongelofelijk he, dat we allemaal in hetzelfde (kindloze) schuitje zaten en dat de kleine dames nu alweer zo groot zijn! Blijft bijzonder!

    Misselijkheid is hier weg, dus nu lekker genieten van mijn enorme buik! Ben ruim 2x zo rond dan mijn zwangere collega van nu 22 weken... Whoops!
     
  15. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    oo dan moeten we dat maar doen elke 2 weken 1 berichtje moet lukken;)
    fijn dat de misselijkheid beter gaat!

    bizar dat sommige mensen zo'n klein buikje kunnen hebben he!

    we gaan het zien hoe het loopt. na die 29 rondes van M vind ik het wel heel spannend. maar staan we er ook heel anders in en ben ik er veel minder mee bezig.
    zo was ik bijvoorbeeld vergeten om foliumzuur te kopen.
    + M zorgt er wel voor dat ik geen tijd heb om er steeds over na te denken!
    die is de hele dag aan het zingen en dansen! hihi
     
  16. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    29 rondes lijkt mij ook vreselijk! Dit was poging 5 en dat vond ik al lang duren! Terwijl ik natuurlijk niet mag klagen.
    Wel fijn dat je wat afleiding hebt met je dochter, wellicht gaat het dan juist een stuk sneller, dat hoor je toch vaker. Laten we het hopen!
     
  17. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Heey Lin gezellig dat je er ook weer bent! Enne lopen doet ze nog niet....ze is niet zo snel :rolleyes:. En wat je zegt Renate ik mis hotsiflots ook...hoop dat het goed met haar en de meiden gaat!

    Lin spannend weer nu jullie hebben besloten voor een 2e te gaan, hopen dat je cyclussen wat regelmatig worden zodat je gericht kan klussen :D.
     
  18. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    owowowow lieve meiden!!! ik ben zo druk geweest dat ik niet meer aan reageren bent toe gekomen *schaamt zich kapot* mijn excuses lieverds

    en Renate wat ziet mijn oog??? YESSSS gefeliciteerd!!!!!

    Het gaat hier goed hoor de 2 dametjes zijn flink aan het opgroeien, nog 4 weken zijn ze 2 jaar......en ze gaan flink vooruit in taal, super gek op ze <3

    Met mij gaat het redelijk. ik ga echt meer reageren

    groetjes Hotsiflotss
     
    Poolvos, BamRenate en loveexx vinden dit leuk.
  19. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Gelukkig Hotsiflots, ik dacht al straks net zo'n verdwijning als Padmee...zou ik jammer vinden.
    Fijn dat het met de dametjes goed gaat! En met jou redelijk....??? Hopelijk kan je snel weer zeggen dat het goed gaat! Fijn weer iets te horen!

    Emma is sinds vandaag een paar dagen met mijn tante mee naar Texel, wel spannend! Hoop dat het goed gaat. Ik moet helaas werken....
    Net heerlijk uit eten geweest, nu ff uitbuiken.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  20. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Heee dames!!

    Zo leuk om af en toe wat te lezen hier! Fijn dat je er weer bij bent hotsinflots! En de dames alweer bijna twee. De tijd vliegt.

    Bij jou Renate minder kwaaltjes begrijp ik? Zo fijn! Spannend ja; Emma mee met je tante. Maar dat gaat vast goed.

    Hier gaat ook alles top! Het is veel te warm weer in Zweden; maar gelukkig kunnen we zó het meer in duiken voor afkoeling. L vindt het ook fantastisch!
    Ze gaat als een speer. In een paar weken van kruipen naar rechzitten naar optrekken en nu ook al langslopen! Morgen is ze alweer 9 mnd!
    Ik ga in September weer aan ’t werk en mijn man blijft dan nog thuis tot ze in Okt/Nov de opvang begint. Zo leuk! Maar nu eerst nog samem vrij - heel aug!

    Hier ook wel weer kriebels voor nummer 2. Ik wil wachten tot L een jaar is. Anderzijds kan ’t ook weer lang duren. Maarja. Eerste keer was t poging 1 raak (miskraam) en toen pas poging 20+. Dus tja! We gaan ’t allemaal zien!!

    Knuffels dames!
     
    BamRenate vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina