Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik lees alles wel, ben alleen slecht in reageren haha.
    Heb het ook zo druk..

    Wij hebben inmiddels besloten voor de 2e te gaan :o: zo spannend weer!

    Wat groeien de 'kleintjes' hard he.. een keer knipperen en ze lijken alweer groter ;)
     
    Poolvos en BamRenate vinden dit leuk.
  2. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    heej meiden

    wat leuk om te horen dat meerdere al stiekem denken over nummer 2!
    en hotsiflots wat fijn dat het goed gaat met de meiden! 2 alweer jeempie!

    poolvos wat gaat ze snel zeg dat ze al aan dingen langs loopt met dr 9 maanden! die heeft geen tijd om een baby te zijn!

    Hier zat vanaf maandag de menstruatie te etteren op dag 19 al. vanmiddag zette ie pas echt door
    (welke dag tel ik nu?)
    maar goed het blijven korte cyclussen en ik merk dat die korte cyclussen en daarnaast rommelende hormonen mij echt slopen momenteel!
    geduld hebben denk

    wat leuk dat emma even op texel is! maar je zult haar vast erg missen bamrenate.
    wanneer komt ze weer terug?
     
  3. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Hormonen zijn idd vervelend... Balen van je korte cyclussen.

    Ik zie Emma zaterdag weer, mis haar wel hoor... Maar krijg een boel foto's, ze vermaakt zich prima gelukkig.
     
  4. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ik stuurde gisteren toch dat mijn menstruatie doorzette? nou eigenlijk nog helemaal niet! blijft roze/bruine veegjes al 4 dagen.
    we wachten geduldig af.
    zondag is mijn nod.
     
  5. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Zou het misschien een innesteling kunnen zijn?
     
  6. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    zou je haast denken..
    maar dat gebeurd alleen bij anderen toch? ;)
    ik durf het igg niet te hopen.
    heb het bij mijn vorige 2 zwangerschappen igg niet gehad.
     
  7. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Ik hoop het voor je! Maar het kan idd van alles zijn... Weet hoe lastig het is.
    Ik heb tijdens deze rondes ook een keer een innesteling bloeding gehad, maar werd daarna toch ongesteld. Had ook al allerlei symptomen...
    Bij de laatste poging niks geen symptomen en toen was het toch raak. Je lijf kan je flink voor de gek houden.
    Mijn duimen draaien voor je
     
  8. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Spannend!!! Over een paar dagen testennn :)
    Ik duim mee!
     
  9. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Oké...Ik heb getest vanmorgen en hij is licht positief! Niet te geloven.
    Zondag of maandag is mijn nod pas. Dus was vroeg met testen.
     
    Poolvos en loveexx vinden dit leuk.
  10. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Wauw Lin! Ik duim mee voor je hoor, zou echt geweldig zijn!

    Ik denk dat mijn nod dinsdag is.. ben benieuwd
     
  11. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Hotsiflots wat fijn om van je te lezen!! En bijna 2 alweer, wow zover had ik nog niet gerekend haha. Blij te horen dat ze het zo goed doen! Maar met jou minder? :( Dat is minder fijn om te lezen, hoop idd niets te ergs en dat je snel kan zeggen dat het goed gaat!

    Wow Renate grote stap of niet, een paar dagen met iemand anders naar Texel? Klinkt lang...ik vind het eerlijk gezegd nogal knap van je! Loslaten vind ik toch echt een megamoeilijk iets haha...vind 1 nacht al moeilijk...waar ik mezelf aan stoor hoor! Want had liever gehad dat ik er juist wat makkelijker in was, klinkt heerlijk in ieder geval Renate, en als jij je dagen dan ook op een normale manier doorkomt zonder teveel gemis en zorgen...lijkt me heerlijk en geeft jezelf ook de mogelijkheid om even bij te tanken. Vooral nu je zwanger bent van nummer 2 ;).

    Wow lin....wat zeg je nu??!!! Foto van de test?! Super zeg, ik duim voor je dat het goed gaat, wauw wauw wauw! Super nieuws! En poolvos wat gaat ze hard zeg, die neemt geen tijd om baby te zijn haha veel te nieuwsgierig en wil de wereld ontdekken, lekker hoor!

    Love hoop dat het jullie ook snel gegund is, duim voor je!
    Hier houden we het er bij 1, maar dit was al duidelijk voor we aan kinderen begonnen hoor. Psychisch gezien en onze leeftijden, financieel en we hebben onze handen gewoon voldoende vol op zich zo met 1. Al moet ik zeggen dat ik wel voor een 2e zou willen gaan hoor, maar weet ook dat het voor mijzelf waarschijnlijk te zwaar zou gaan worden dan...vind 1 al pittig genoeg.

    Ik ben echt zo gek op onze kleine meid en zo ongelooflijk trots op dr :), maar maak me er ook veel te veel zorgen om. Dat is mijn mankement hoor, kleine doet het op zich super! Er loopt hier alleen wel een kinderfysio die blijft hangen eigenlijk. En ze is nu net 1 geworden, en verplaatst zich dus nog niet, dat is wel een ding waar ik me toch zorgen over blijf maken. Dan wordt de uitspraak gedaan dat ze hypermobiel is, dan weer misschien sensorische integratie...nou en dan google...ik word er niet vrolijker van :(. Hoop zo dat het allemaal wel losloopt en dat ze niet een te moeilijk leventje krijgt :(. Kleine meid moet gewoon gelukkig zijn en het niet te moeilijk krijgen, ben daar toch wel erg bang voor merk ik. Dus hoop echt dat de fysio er naast zit en ze gewoon traag is in haar grove motoriek, en dus niet heel haar leven tegen dingen aan blijft lopen zodat het leven zwaar wordt voor haar.

    Nou het is even een lang bericht geworden haha....wel fijn en leuk dat dit topic heropend is :D.
    Ow ja en ik zie trouwens echt tegen de komende weken op met +30 graden, hebben jullie daar misschien ook last van?? Ik word er gewoon erg zenuwachtig van, is ook niet normaal he? :( ...Vroeg ik me nog even af, dus vraag het even.

    Meiden een heel fijn weekend en knuffel van hier!
     
  12. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Jaaaa!!!
    Spannend! We gaan voor een plakker!
     
  13. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Cheerio heftig allemaal zeg van jullie kleine meid! Bezorgd zijn hoort bij ’t moeder zijn. Dat gaat nooit meer over. Maar als je dan ook een beetje een zorgenkindje hebt, is de bezorgdheid vast veel meer.
    Hopelijk is t allemaal niks en komt het helemaal goed. Kon je soms maar heel even in de toekomst kijken, hè? Gewoon om te weten waar je aan toe bent; lekker los kan laten. Toch maar proberen zo goed mogelijk te doen hoor! Je zorgen veranderen in dit geval helaas niets.
    Dikke knuffels!
     
  14. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    och cheerio
    ik herken wel een beetje wat jij zegt dat bezorgde. komt denk ook omdat je focus alleen op haar ligt. en je graag een goede ouder wilt zijn dus op alles oplet.
    Hypermobiliteit komt echt super vaak voor.. en is eigenlijk vooral vervelend bij het leren lopen en als ze later zwanger is (bekkeninstabiliteit) en de kans is groot dat jij of je man het eigenlijk ook wat heeft.
    maar snap dat je eigenlijk gewoon niet wilt dat er steeds fysio komt. dat er misschien nog iets meer is etc.

    eigenlijk wist ik vanaf donderdag zonder te testen al wel dat ik zwanger ben! stom is dat he?
    maar het is wel gek en heel onwerkelijk en we zijn beide heel gereserveerd. zijn wij zo ie zo niet van die hard van stapel personen maar toch we wachten het af en we zien het wel.
    al moest ik wel even lachen om de uitgerekende datum. hoe krijgen we het weer voor elkaar "1april" bij M was ik op 5 december uitgerekend! haha!
    bij M liep ik in het zh en hadden wij met 7 weken een echo. nu moet ik naar de verloskundige en de kans is groot dat ik nu natuurlijk later een echo krijg. dat vind ik lastig merk ik.
     
  15. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    o en dat warme weer ik ga denk maar 5 dagen werken aankomende week.. airco! haha nee ik ben er niet heel erg voor gemaakt maar maak me er maar zo min mogelijk druk om!
     
  16. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Hoe was de test Lin? :D

    Hier kunnen we door naar de volgende ronde.. volgende maand meer geluk hopenlijk :cool:
     
  17. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    O wat balen dan toch love!
    Duimen dat t snel komt

    Hier gaat t goed zie foto
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit! <3 Gefeliciteerd!

    Moet zeggen dat ik nu niet zo verdrietig ben dat het niet raak is als toen ik nog geen mama was :) vind het alsnog even balen hoor haha.. maar het komt wel. Hoop dat het wat cooler wordt, dit weer is niks :D
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  19. BamRenate

    BamRenate Actief lid

    3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Gefeliciteerd lin! Fantastisch!

    En Cheerio wat spannend allemaal. Emma kroop ook pas een week voor haar eerste verjaardag. En zegt nog haast niks terwijl ze in oktober 2 wordt. Elk kind heeft z'n eigen tempo, dus ik maak me niet zo druk. Tenzij er echt wat aan de hand is natuurlijk. Ik hoop dat de kleine meid snel in beweging komt, en dat alles verder in een normaal tempo ontwikkeld. Ligt ze graag op haar buik of niet? Ik heb het idee dat buikliggers veel sneller zijn. Emma had altijd een hekel aan buik liggen...
    Ze heeft zich goed vermaakt op Texel, ik heb haar wel erg gemist, maar moest toch elke dag werken....
    Op mijn werk gluur ik zelf af en toe even met de echo, zo leuk! Alleen krijg het geslacht niet in beeld haha...

    En die warmte is niet normaal! Heb een airco besteld...
     
  20. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Wow lin gefeliciteerd!!! Hm balen voor jullie love, maar komt goed :thumup:.
    Dit is echt extreem dit weer, ik zit het letterlijk uit deze dagen! pfffff en regel alles om het zoveel mogelijk goed te laten verlopen voor die kleine....:oops:...ik merk wel dat ik echt extreem ben hoor, maar heb hier al hulp voor :oops:. Dit is geen volhouden zo namelijk! :confused:

    Airco had ik al in huis :thumup:, haalt net die ergste warmte even weg voor we de nacht ingaan. En overdag uiteraard ook door 'm tussentijds aan te zetten...maar ja bij de oppassers is het natuurlijk niet, en kan m dan enkel voor het slapengaan even goed aanzetten. :cool:

    Al weet ik niet hoe ik komende 2 nachten ga doen, misschien wel beneden en in campingbedje...even kijken hoe haar kamer houdt. Gister in ieders geval ook nog verduisteringsgordijnen gehangen, ze sliep namelijk ook slecht door het licht volgens mij.
     
    BamRenate vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina