Zwanger worden en overgewicht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door geertje29, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hier ook ieman die veel overgewicht heeft. Ik had zelfs een maagban laten plaatsen vorig jaar eind mei want d8 dat als ik afval het zwanger worden wel zou lukken :( nou ik ben met die maagband maar 1 kilo afgevallen. Wat ws wel door mijn overgewicht kwam weet het niet zeker was dat ik na het stoppen van de pil ineens geen goede eisprong meer had. Heb toen clomid gebruikt en de eerste ronde dat de clomid is aangeslagen ben ik zwanger geraakt. En nu in ongeveer 9/10 weken 22 a 23 kilo afgevallen door mijn zwangerschap mega misselijk was zelfs uitgedroogd. Ik wens je heel veel succes en hoop dat het snel raak zal zijn


    dikke knuff
     
  2. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zo zeg dat klinkt ook niet echt fijn zeg dat je dan in zon korte tijd zoveel afvalt door het zwanger zijn. hoop dat het dan nu beter met je gaat.
     
  3. Tammeke

    Tammeke Lid

    1 mrt 2008
    64
    0
    0
    verpleegkundige
    België
    Hier nog iemand met aardig wat overgewicht en ondertussen toch al een ruime tijd aan het proberen zwanger te geraken, ik ben ondertussen wel wat aan het afvallen, ik las hier en daar, dat overgewicht bij sommigen toch wel invloed heeft op het zwanger worden. Ach het is voor mij nu wel een goede stimulans om te vermageren en dat kan nooit kwaad.

    groetjes
     
  4. geertje29

    geertje29 Lid

    25 aug 2008
    85
    0
    0

    Afvallen kan natuurlijk nooit kwaad, ik ben al 6 kilo kwijt :D

    Maar zo te zien heb jij wel een regelmatige cyclus of niet?
     
  5. Tammeke

    Tammeke Lid

    1 mrt 2008
    64
    0
    0
    verpleegkundige
    België
    Ik ben ondertussen ook al 6 kilo kwijt, en ja ik heb het geluk een regelmatige cyclus te hebben, hopelijk lukt het ons.
    Jouw cyclus is blijkbaar niet regelmatig, heb je een idee hoe dit komt, ben je al langs de gyn geweest ?
     
  6. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik heb toch ook echt best een overgewicht, maar ik was in ronde 1 al zwanger. Het kan dus best wel hoor. Gewoon er lekker voor gaan.
     
  7. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Ik heb pittig overgewicht en ben nu bijna aan jaar bezig met zwanger worden, bij Stijn hebben we er 16 maanden over gedaan en toen was ik 25 kilo lichter (pff gingen die er maar weer eens af)
    Iig ben ik vorige week voor het eerst naar de gyn geweest en die zei dat overgewicht er wel mee te maken kan hebben maar het hoeft zeker niet.
    Ze zei dat als ik 10% van mijn gewicht af zou vallen dat dat als het daar aan zou liggen al voldoende moet zijn om een regelmatig cycles te krijgen.
     
  8. geertje29

    geertje29 Lid

    25 aug 2008
    85
    0
    0
    Ik ben nog niet bij een gyn geweest......wel bij de huisarts maar volgens haar kwam het vaker voor, ik kijk het nog even aan..........durf eigenlijk niet zo heel eg goed, eerst maar eens flink afvallen voodat ze daa weer over begint te zeuren :(
     
  9. Daantje200

    Daantje200 Actief lid

    25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    nou ik ben nu inmiddels ook al weer 5 kg kwijt
    en tot nu toe ook nog niet ongi geworden ga denk
    ik morgen testen had 1 dag voor me nod getest
    maar daar kwam niks uit dus ja.
     
  10. geertje29

    geertje29 Lid

    25 aug 2008
    85
    0
    0
    spannend hoor Daantje200,

    ik test hier niet meer, vind het zonde van me geld
     
  11. Daantje200

    Daantje200 Actief lid

    25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    nou ik doe het af en toe hoor meestal wacht ik tot
    dat ik ongi wordt en als het te lang duurt ga ik meestal
    testen maar ja ik wacht nu nog even.
    En heb goedkope testen 9 voor 12 euro ofzo dus ja
    dat vind ik dan nog wel mee vallen
     
  12. geertje29

    geertje29 Lid

    25 aug 2008
    85
    0
    0
    Dan valt het idd wel mee......heb je een regelmatige cyclus dan?
     

Deel Deze Pagina