Zwanger worden met IUI, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rozeline, 19 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbeltje

    Dobbeltje Actief lid

    26 aug 2015
    155
    104
    43
    Vrouw
    NULL
    Spannend!! Ik krijg ook inseminatie op cd12 deze donderdag dat is meestal bij cyclus van 24/25 ongeveer volgens mij
     
  2. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik heb in mijn normale cyclus altijd rondes van 29-30 dagen, dus ik klaag niet dat het een korte ronde is nu door de hormonen :D
    Ook een spannende tijd voor jou dus overmorgen !! :rolleyes:
     
  3. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Even nog een update. Ondanks maar 1 dag onthouding gehad te hebben, toch nog een mooi resultaat van 13,8 miljoen zaadcellen na opwerking :) Vanavond moeten we zelf ook nog even klussen.

    Het liep wel niet echt van een leien dakje... eerst was het spiegeltje niet goed waardoor de assistente een ander moest steken. Daarna was de katheter niet goed waardoor ze een andere katheter moest proberen... maar ondanks dat, lukte het nog steeds niet. Dus dan heeft ze de gynaecoloog opgebeld. Ze keek eens en zei 'oei ja, je hebt wel een erg kronkelige baan' :roflmao:. Het lukte haar ook niet goed, dus dan hebben ze de echo erbij moeten nemen. Na heel wat gepruts en klein beetje pijn is het dan toch uiteindelijk gelukt ! Ik kon alles mooi meevolgen op de computer door de echo en kon echt zien hoe de zaadjes in de baarmoeder gespoten werd. Wel erg fascinerend om te zien !! :rolleyes:
     
    Brondy, Rozeline, Trassi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dames heel veel succes! Met inseminatie, afwachten enzo, deze komende cyclus gaan voor mij ook weer spannend worden, we mogen beginnen met onze cryo's:) ik volg jullie wel, maar praat niet veel mee omdat ik geen iui meer doe, maar wel graag weet.hoe t jullie vergaat!
     
    Dobbeltje, Rozeline en Jolo vinden dit leuk.
  5. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 Veel succes met de cryo's ! Enneeeuuh, laat zeker iets weten als je zwanger bent hé! :rolleyes:
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Natuurlijk! :)
     
  7. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 Fijn dat je weer verder kan! Succes met de eerste cryo!

    Hier zit de clomid erop voor deze maand, zaterdagochtend eerste follikelmeting. Ik ben benieuwd wat het gedaan heeft!
    Ik voel me wel niet zo lekker, hopelijk verpest dat niks...
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  8. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @Jolo
    Nou hartstikke mooie score!
    Nu weet je ook waarom het vanzelf miss wat moeizamer gaat?
    Iig gezien dat t nu echt in de baarmoeder terecht is gekomen. Dus miss wel juist een goeie ronde nu. Duimduimduim

    @Dobbeltje
    Jij inmiddels ook de inseminatie gehad??

    Hoe staat t nu bij jou @Ritoy ??

    Hier alles goed. Kreeg weer eens geen meldingen. Maar heb echt een concentratie van 0 op m’n werk. Pfffffff
    Buik groeit al mooi en is niet meer te verbergen.
    11 oktober de GUO ben heel benieuwd.
     
  9. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Brondy wat kijk ik er naar uit om ook al een mooi buikje te hebben :rolleyes: Niets prachtiger dan dat! Geniet er maar volop van! :rolleyes:
     
  10. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Spannend meid.

    @ de rest succes met inseminatie meiden
     
  11. Dobbeltje

    Dobbeltje Actief lid

    26 aug 2015
    155
    104
    43
    Vrouw
    NULL
    @Kimmetjuh90 succes!!
    @Brondy vandaag de inseminatie gehad..vanmorgen bracht mijn man het zaad en de assistente gaf aan dat het potje koud aanvoelde maarja het zaad was voor 41% goed gaf de gynaecoloog aan en dat was goed zei ze..heb na inseminatie aan de rechterkant wat pijn nog steeds..verder voel ik niks en moest 15 min blijven liggen daarna kon ik gaan dus lag alleen in de kamer die op slot werd gedraaid en ikzelf kon openen later..verder nul komma nul info dus gaan het zien
     
  12. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wat ik heb gedaan om het potje met zaad warm te houden was in alluminiumfolie wikkelen en tijdens de rit tussen mijn benen gestoken :)
     
  13. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oh nou, gelukkig was t goed
    Mijn man hield t potje altijd onder zijn shirt tegen zijn borst aan.
    Ik kreeg ook nooit extra info hoor, moest zelfs gelijk opstaan na de inseminatie, maar zoals je ziet, is het goed gekomen ;)
     
  14. Dobbeltje

    Dobbeltje Actief lid

    26 aug 2015
    155
    104
    43
    Vrouw
    NULL
    Oke duidelijk..ik heb zojuist een ovulatietet gedaan om te kijken of de ovulatie al geweest is en hij is positief..dinsdag ovitrelle gespoten en donderdag (gister) inseminatie gehad en vandaag positieve test?! Betekent dat dat er een eitje nog moet springen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      25
  15. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Is het teststreepje niet wat lichter dan het ander streepje? Ik moet toch naar de T kijken wat jouw streepje is hé?
    Op foto lijkt het lichter dus kan misschien zijn dat je eisprong al geweest is, maar niet zo lang geleden. Het is al heel lang geleden dat ik nog ovutests heb gedaan dus ik ben ook geen kenner ;)
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Door de ovitrelle springt je ei binnen 48 uur, want ovitrelle zet je eisprong in gang, bij zwangerschap kan een ovulatietest positief uitslaan, aangezien ovitrelle HCG bevat, is de kans groot dat deze positieve ovulatie test door de ovitrelle komt, geen zorgen maken dus!
     
  17. Dobbeltje

    Dobbeltje Actief lid

    26 aug 2015
    155
    104
    43
    Vrouw
    NULL
    Oh oke fijn om te weten..dacht dat ik ondertussen echt wel alles wist na zoveel tijd hahaa zo zie je maar
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  18. Dobbeltje

    Dobbeltje Actief lid

    26 aug 2015
    155
    104
    43
    Vrouw
    NULL
    Tnx voor de uitleg ben opgelucht
     
  19. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Je leert altijd bij :)
    Fijn, succes met de wachtweken meid :)
     
    Dobbeltje vindt dit leuk.
  20. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Hier net follikelmeting achter de rug. Links een eitje van 16 en eentje van 14mm. Rechts ook eentje van mooie grootte (halve eierstok doet dus verrassend genoeg wel nog iets :roflmao:) maar die is dus kansloos. Gelukkig want 3 eitjes heeft dokter liever niet.
    Maandag terug. Wss maandagavond pregnyl en dinsdag- of woensdagochtend (afhankelijk van bloeduitslagen) inseminatie. Wachten duurt lang :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina