Zwanger worden met Parlodel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesje92, 28 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje92

    Liesje92 Nieuw lid

    28 dec 2017
    4
    1
    3
    Vrouw
    Hallootjes,

    Ik ben al bijna 2 jaar bezig met zwanger worden maar het lukt niet. Nu heb ik van mijn arts te horen gekregen dat ik parlodel nodig heb om mijn cyclus weer op gang te krijgen. Ik heb vorig jaar een goede 4 maand geen menstruatie gehad en nou ben ik heel onzeker of ik wel zwanger kan raken.

    Ik probeer het al best lang en het wil niet maar sinds ik parlodel neem is mijn cyclus wel korter geworden. Nu is het gemiddeld 30 dagen wat eerst veel meer was. Ik zou gewoon willen weten of er meer dames zijn met dit probleem of die ook wanhopig waren.

    Groetjes
     
  2. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Mag ik vragen waarom je dit middel krijg. Lees op de site van de apotheker dat het geen onschuldig middel is. Die vaak gebruikt word om het stoppen met de borstvoeding.
     
  3. Liesje92

    Liesje92 Nieuw lid

    28 dec 2017
    4
    1
    3
    Vrouw
    Ik heb het medicijn gekregen omdat mijn proclatine te hoog was. En daardoor werd ik niet ongesteld. En nu met de medicijnen wordt ik dat wel weer
     
  4. Babs77

    Babs77 Bekend lid

    10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Is jouw prolactinegehalte gemeten middels bloedprikken? En heb je een prolactinoom of weten ze dat nog niet?
     
  5. Liesje92

    Liesje92 Nieuw lid

    28 dec 2017
    4
    1
    3
    Vrouw
    Ze hebben het ontdekt door middel van bloedprikken. Maar met een mri scan van mijn hoofd bleek alles goed te zijn. Maar ik probeer nu ook met action ovulatietesten mijn ovulatie te vinden maar ik ben zo onzeker dat ik niet weet wanneer mijn ei komt. Heel irritant allemaal
     
    manaolana vindt dit leuk.
  6. Babs77

    Babs77 Bekend lid

    10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Ik slik ook medicatie (al heel lang) en heb hierdoor een normale cyclus. Kan dus zeker goed komen. Op welke dag zot je nu? En al een ei gevonden?
     
  7. Liesje92

    Liesje92 Nieuw lid

    28 dec 2017
    4
    1
    3
    Vrouw
    Ik heb mijn ei nog niet gevonden maar ik zit dichtbij dus ik denk dat ik gewoon moet door testen deze maand. Hoe lang duurde het om zwanger te worden bij jullie?
     

Deel Deze Pagina