Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieM, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mellshariff

    Mellshariff Bekend lid

    22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw

    Ik denk dat ik vandaag even afwacht en morgen vroeg een testje doe als het niet doorzet, dan zijn we echt 1 dag te laat
     
  2. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Spannend! Ik zal voor je duimen. :)

    Heb je normaliter een regelmatige cyclus?
     
  3. Mellshariff

    Mellshariff Bekend lid

    22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Heb normaal nooit zo een lange cyclus altijd rond de 26 dagen en zit nu op dag 31... maar heb net testje gedaan en die is negatief. Misschien zet het dan vandaag gewoon door? Dat hoop ik dan als ik toch niet zwanger ben
     
  4. Mellshariff

    Mellshariff Bekend lid

    22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw

    Ik heb wel een testje gedaan zonder ochtend urine en al wat gedronken... maarja bij me zoontje teste ik 2 dagen voor nod midden op de dag, en met de bbz ook zelfde verhaal.
     
  5. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    He balen van je negatieve test. Misschien is je ei toch later geweest? Ovu test is geen garantie dat ei springt he. Dat weet je eigenlijk zeker als je temperatuurt. Hou je temperatuur ook bij?
     
  6. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ik heb zojuist ziekenhuis aan de lijn gehad. Ik heb 4 juli HSG.

    Pff. Ben nu wel zenuwachtig. Sinds mijn chlamydia, 9 jaar geleden, wil ik duidelijkheid. En nu ben ik er helemaal bang voor.

    Mijn gevoel zegt zo dat de boel daar potdicht zit... :(
     
  7. Mellshariff

    Mellshariff Bekend lid

    22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw

    Nee hou dat niet bij, ik dacht oh een smiley en had ook wel pijn aan mijn rechter kant dus dacht zeker te weten me ei... maar las ook dat het langer kan duren voordat het bevrucht is? Ben echt nooit overtijd snap er niets van
     
  8. Mellshariff

    Mellshariff Bekend lid

    22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw


    Ik heb ook echt geen ongi gevoel en het afscheiding dat ik verlies is gewoon nog spierwit... anders morgen of donderdag een testje doen weer
     
  9. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Het kan ook zijn dat je ene eileider wat meer zijn best moet doen om dat eitje op te vangen of het eitje mist. Je lichaam moet daar nog aan wennen. Of wellicht is je cyclus iets van slag door de bbz.

    Als je nu al 5 dagen over tijd bent dan had je wel een positieve test verwacht... Even afwachten.

    Xx
     
  10. Mellshariff

    Mellshariff Bekend lid

    22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ben geen 5 dagen overtijd vandaag moet me menstruatie beginnen... en ben begin maart geopeer maar eind maart begon me menstruatie weer en april en mei ook zelfde cyclus gewoon maar ik wacht het af
     
  11. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    A ok. Omdat je hierboven schreef dat je normaliter een cyclus van 26 dagen hebt en nu dus 31....

    Frustrerend he. We kunnen niks anders doen dan afwachten. ;)
     
  12. Mellshariff

    Mellshariff Bekend lid

    22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw

    Jaa klopt maar heb me ei 12-06 gehad en als ik daar 14 dagen bij optel kom ik op de 26e Haha maar goed zit niks anders op dan wachten idd
     
  13. Happygolucky

    Happygolucky Bekend lid

    10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    #193 Happygolucky, 26 jun 2018
    Laatst bewerkt: 26 jun 2018
    @Mellshariff welkom! Helaas. Succes met wachten ook. Ik herken wat je zegt, moeite dat dit een goede zwangerschap had kunnen worden alleen door de stomme locatie. Maar goed, ik leef wel

    @MinnieM ik heb wel pijn gehad overigens, toen de eierstok knapte. Ik beval nog liever 1000 keer dan ooit nog 1 keer die pijn te voelen. Bleef maar flauwvallen. Maar... Zakte na de uren weeën wel af. Ik snap ook echt wel dat niemand had verwacht dat ik gewoon al die tijd rondliep met een geknapte nog bloedende eierstok. Buik vol bloed die elke dag maar voller loopt geeft normaal echtwel klachten. Maar nu het weg is merk ik wel op dat ik bv beter kan plassen en dat die af en toe gekke steekjes ook weg zijn. En klopt, mijn eileider zag er echt mooi uit :) dit was echt puur toeval geweest. Heb geen operatie, ontsteking of wat dan ook gehad en de eerste zwangerschap was ook gezond en itt tot eileider kan de eierstok wel wat lijden. Dus die hersteld de wond zo weer. Zat ook tegen buitenkant aan gelukkig. Wat ik had begrepen is dat ze kans op herhaling ook niet groter achten door locatie en geen afwijkingen.

    Spannend ook zeg voor jou die hsg, kan mij voorstellen die angst... Hoop dat je iig nog 1 eileider snelweg hebt die zonder file werkt. Mooiste zou zijn 2 natuurlijk.

    Ik ben vergeten te vragen: mag je in de zon met de hechtingen op de buik?

    Mijn man is zo geschrokken van dit dat hij voorlopig ook niet kinderen wil denken, maar goed: wil eerst hcg weten en risico's en herstellen. Vooral herstellen. Slaap ook niet goed, zo aan t verwerken en veel wondpijn nog.
     
  14. Happygolucky

    Happygolucky Bekend lid

    10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    Wat ik wel erg jammer vind dat de blijdschap van 2 streepjes zien op de test na dit wel snel om zal slaan naar angst tot die echo... Maar ben wel blij dat die eerst bij de gynaecoloog gebeurd. Voel mij daar wel echt veilig.1-8 zijn wij een jaar bezig maar wil nu ook niet denken aan de mmm. Als we groen licht van de gyn krijgen tzt dan gaan we wel eerst zelf tijd weer bezig.
     
  15. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @Happygolucky wat fijn dat ze een herhaling onwaarschijnlijk achten en dat kleine steekjes of pijntjes toch weg zijn.

    Ik herken wel wat je schrijft voor wat betreft de schrik. Mijn vriend twijfelde opeens na de bbz of hij wel kinderen wilde terwijl hij daarvoor altijd 3 kids wou hebben. Gelukkig is die angst wel weggezakt en heeft hij ook weer de kinderwens. Het heeft echter wel een tijdje en paar goede gesprekken geduurd voordat hij zover was.

    Voor wat betreft de positieve test: dat voelt voor mij als 50% van het werk. Die andere 50% volgt bij een 1e goede echo. Ik herken je gevoel dus.

    En hopelijk heb je gelijk en heb ik in beide eileiders geen file. :roflmao:

    Ik ben nu naar de acupuncturist.

    Tot snel. Xxx
     
  16. Happygolucky

    Happygolucky Bekend lid

    10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    O fijn even naar de Naaldenkoning :) ik heb zelf dry needling, doet goed zeer maar is wel erg fijn voor de spieren. Goed, nu even niet. Kan nog niet op de buik liggen. Mijn navel is nu foetsie, 50 shades of yellow en wat opgezet door al hun gevroet haha
     
  17. Happygolucky

    Happygolucky Bekend lid

    10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    Yes! Hcg van 6500 naar 140 in 1 week tijd dus ze kunnen nu echt bevestigen dat weefsel weg is. Weefsel had geen afwijkende cellen, gewoon pure pech. Vruchtbaarheid zal niets verminderen en feit dat ik al een gezonde zwangerschap heb voldragen is ook positief. Als hcg <5 is mogen we er weer voor gaan. Over 3 week volgende bloedafname.
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  18. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @Happygolucky yesss. Goed nieuws. Hopelijk snel een goede zwangerschap in de bm. Xxx
     
  19. Happygolucky

    Happygolucky Bekend lid

    10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    Wanneer word je weer ongesteld eigenlijk na zoiets? Ben ik vergeten te vragen. Ik hoef geen menstruatie af te wachten, wel moet ik wachten tot hcg onder 5 is. Maar wil zelf wel even menstruatie af wachten, even kijken of alles weer werkt. Is de menstruatie ook heftiger de eerste keer?
     
  20. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Hi,
    Wat is er veel geschreven. Ik heb helemaal geen meldingen gehad en klein beetje afstand genomen van forum.

    @Happygolucky je wordt pas ongesteld wanneer alle hcg uit je lichaam is. Daarvoor denkt je lichaam nog 'zwanger' te zijn en zal je niet menstrueren en ovuleren. Bij mij was het 28 dagen na operatie. Kan tot 8 weken duren is mij verteld.

    Hoe is het met de rest?

    Hier verwacht ik 5 juli NOD. Heb vandaag getest maar helaas negatief. Ik denk dat deze maand minder zwaar zal aankomen. Net een vakantie naar China geboekt, daar veel mee bezig nu en mocht het niet zo zijn ook geen onzekerheid over of het wel goed zit als we straks in China zitten. Ben benieuwd

    x
     
    MinnieM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina