Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieM, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygolucky

    Happygolucky Bekend lid

    10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    @Juffie1990 wow, naar China! Mooi vooruitzicht :) Ook als je niet zwanger bent, dan extra mooie troost zo'n reis vol afleiding.
     
  2. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @Happygolucky, ik kan er niet echt over mee praten omdat ik niet ben geopereerd. Heeft bij mij ook wel een week of 6 geduurd voordat HCg op 0 was...

    @Juffie1990 , was je wel vroeg met testen toch? Misschien kan t nog..? Maar wel super tof dat je zo'n leuke reis hebt geboekt! Goede afleiding inderdaad!

    Met mij gaat het wel goed, ben er deze maand heel weinig mee bezig, dat voelt relaxed. Heb het idee dat de teunisbloemolie zijn werk doet want heb veel vruchtbaar slijm en vandaag even 1 ovulatie test gedaan en die ziet er al bijna positief uit! Temp is nog laag. Inmiddels dag 17 van mijn cyclus dus duimen dat mijn eisprong snel komt!


    Liefs Anna
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MinnieM vindt dit leuk.
  3. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @Juffie1990 balen van je witte test. Maar hoeveel dpo ben je nu? Ook zeker van je ei? Aangezien je de afgelopen keren toch een wat langere cyclus had kan het natuurlijk nog alle kanten op.

    @Happygolucky ik ben ook niet geopereerd geweest. Bij mij heeft het ook zeker 6 tot 7 weken geduurd voordat mijn cyclus weer op gang kwam. Maar daarna wel weer een nette cyclus.

    @Anna0425 mooie ovu test al. Fijn he die teunisbloem. Helpt mij ook.

    Ik ben er deze ronde dus wel erg mee bezig. Vandaag hsg. Ik ben nu wel zenuwachtig aan het worden. Hopelijk een goede uitslag en geen complicaties naderhand.

    Duimen jullie mee voor me?

    Liefs en dikke knuffel
     
  4. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @MinnieM Snap dat je er deze ronde veel mee bezig bent. Heel veel succes vandaag! Ik duim voor je! Krijg je meteen de uitslag?

    Dikke knuffel!
     
  5. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ja. Dus ik laat jullie weten hoe het was en wat de uitslag is.
     
  6. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hier net terug van de hsg.

    Het is voorbij voordat je het weet. Ik vond het wel een vervelend onderzoek. Het inbrengen van de katheter en het doorspuiten was echt heel naar en ik schreeuwde het ook behoorlijk uit. Ik probeerde kalm te blijven maar ik begon op een gegeven moment van de zenuwen en angst (en ook wel pijn) wat moeilijk adem te halen waardoor ik bijna out ging. En dat terwijl ik absoluut niet kleinzerig ben.

    Achteraf gezien is het zo voorbij en valt de pijn ook wel mee. Mijn gezicht en handen tintelden een hele tijd na. Maar dat kwam door het slechte ademen.

    Resultaat: open eileiders. Ik had niet gedacht dat de uitslag goed zou zijn. Ik ben zo blij en zou het zo nog een keer doen. Ik heb gejankt van de pijn, zenuwen maar uiteindelijk ook van geluk.

    Hopelijk is de boel doorgespoten en hebben we snel een positieve test en een baby in de bm. :)

    Geen idee waardoor de bbz ontstaan was. Ik had gezworen dat het door een vernauwing kwam in de eileiders. Maar wellicht toch gewoon domme pech....
     
  7. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @MinnieM , jeetje klinkt niet echt prettig! Maar wat een opluchting dat het verder allemaal goed zit daar! Waarschijnlijk dus domme pech, dus zal de kans op herhaling heel klein zijn, goede geruststelling!

    Zijn er nu verder nog afspraken gemaakt, of eerst gewoon weer een tijdje zonder hulp proberen?

    Ik zal duimen dat dit een goede eisprong wordt die gaat leiden tot jullie goede zwangerschap!

    Dikke knuffel Anna
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  8. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Mijn vriend krijgt nog zaadcontrole in augustus. Gyn gaf aan dat zaad waarschijnlijk goed zou zijn ondat we dus al eens zwanger zijn geweest. Uitslag en een eventueel behandelplan volgt in Augustus.

    Verder heb ik nog wat bloed laten prikken op hormonen. Krijg ik dinsdag de uitslag van.

    Hsg was voor mij het belangrijkst ivm de bbz en de chlamydia ooit. Mocht er een verkleving hebben gezeten is het nu in ieder geval weer doorgespoten. :)

    Ik ben zo blij met deze uitslag. Nu eerst lekker op vakantie. De rest komt daarna wel.
     
  9. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @MinnieM, oké laat je de uitslag dinsdag ook even weten? Snap dat je heel blij bent met de uitslag! Nu nog hopen dat het snel raak ik! Lekker genieten van je vakantie!
     
  10. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    Ik denk dat de teunisbloemolie echt helpt hier! (Of het is toeval..)
    Vorige ronde op dag 32 pas mijn eisprong, en nu al twee dagen hoge temperatuur(en die ovulatietest dinsdag), dus ga uit van de eisprong op donderdag, dat is dag 19! Scheelt dus wel 13 dagen...!

    Hoe gaat het bij jullie allemaal? :)

    Liefs Anna
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  11. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    Hé allemaal,
    Goed en slecht nieuws... Niet zwanger, maar wel een cyclus van maar 31 dagen in plaats van 45 dagen, dus daar ben ik erg blij mee! Nu duimen dat het komende ronde raak gaat zijn!
    Ik ga in ieder geval door met de teunisbloemolie:)

    Hoe gaat het met jullie??

    Liefs Anna
     
  12. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey ladies,

    Terug van vakantie en vandaag weer werken. Wat minder op het forum geweest ivm vakantie.

    Wat fijn dat de teunisbloem helpt en dat je een kortere cyclus hebt gehad. Ik heb deze ronde een hele rare cyclus. Na de hsg is de boel flink van slag. Ik twijfel zelfs of ik mijn ei wel gehad hebt... wat denken jullie?

    Deze ronde zal wel weer niks zijn. Ik heb het idee dat ik geen goede eisprong heb vanwege onregelmatigere cyclus. Ben blij als ik 7 aug weer naar de gyn kan.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Hi meisjes,
    Hoe is het met jullie?

    @MinnieM wat lekker dat je vakantie heb gehad! Waar ben je geweest? Wat gaan ze 7 aug doen?

    @Anna0425 Wat fijn dat het helpt!! Ik was er ook heel blij mee.

    Hier alles rustig. Volgende week gaan wij naar China en ben met de voorbereidingen bezig. Heb alles losgelaten deze maand. Even geen teunisbloemolie, monnikspeper en ovu testen. Het doet me even goed. Alles werd zo moeten hier.. Wil het heel graag ontspannen houden. Zit nu in vruchtbare periode geloof ik aan me slijm te zien.. Maar we zien het wel. Wij hebben hier met elkaar afgesproken na China het ziekenhuis te bellen en dan zien we het wel.

    x
     
  14. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    He lieverds,

    Ik ben gistere ongesteld geworden. Hele rare cyclus. Ik denk dat het komt door de hsg, de warmte en het gereis. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Wel een nette cyclus van 30 dagen.

    @Juffie1990 Wat super gaaf. Een reis naar China. Heel cool. En heerlijk om alles te laten rusten. Soms denk ik ook even... Ik wil helemaal niks meer: geen tabletjes, geen temp en dan toch een mooie beeb in de bm ;). Heerlijk lijkt me dat.
    Geniet van je reis!

    Hoe is het met de rest? Nog uit de houden in deze hitte. Pfff. Ik heb er vanacht slechter door geslapen.

    Xxx
     
  15. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @MinnieM , wat balen van je vreemde cyclus, kaartje zag er inderdaad vreemd uit. Heeft de gyn ook wat gezegd daarvoor? Dat t door de hsg kan komen?
    Nu maar weer een nieuwe ronde! Ik duim voor je!

    @Juffie1990 , heerlijk om het even wat los te kunnen laten. Fijn dat je dat kunt! Bij mij is er afgelopen weken wat veranderd, weet niet precies wat, maar ik kan het zo goed loslaten. Ik kan het echt weer relativeren, dat we nog jong zijn, en super leuk leven hebben etc, dus waarom die haast en mezelf gek maken. Ik ben weer veel positiever en heb meer energie! Hoe voelen jullie je?

    Ben wel heel blij met de Teunisbloemolie, die neem ik wel trouw elke ochtend, maar daar heb ik geen moeite mee.
    Vraagje: hebben jullie hier ook minder eetlust door gekregen? Of zou dat ergens anders door komen?
    Temperatuur doe ik wel, maar niet zo dwangmatig als eerst. Vanochtend bijvoorbeeld niet gedaan,mijn eisprong is toch ook echt nog niet.

    Veel liefs Anna
     
  16. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ha meisjes,

    In principe heeft een hsg geen invloed op je cyclus. Maar ja, ik denk wellicht dat het een combinatie van factoren is.

    Super fijn dat je het wat meer kan loslaten. Ik wordt dit jaar 30. Heb op zich nog wel tijd, maar hoop uiterlijk volgend jaar toch echt wel zwanger te zijn. :)

    Waarom volgend jaar? We gaan dan verhuizen en dan zou ik toch graag de kleine willen krijgen.

    Ik ben nu ook ontzettend blij met mijn relatie, vrienden etc. Maar een baby zou het geluk compleet maken. ;)

    Teunisbloem en verminderde eetlust herken ik totaal niet. Ik denk dat het eerder door het warme weer komt. Ik eet nu ook een stuk minder.

    Xxx
     
  17. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    Hé dames,
    Hier is het weer zover, een van onze vrienden kondigden vandaag aan dat ze hun tweede kindje krijgen. Ik ben natuurlijk heel blij voor ze en een mooi gezinnetje is ze enorm gegund. Maar je wordt wel weer even met je neus op de feiten gedrukt. Ik had niet gedacht dat ik ooit moeite zou hebben met een ander zijn geluk. Ik denk ook niet dat ik dat heb, maar toch kan ik mijn tranen maar heel moeilijk bedwingen op zo'n moment. Kortom, dit was een beetje een baaldag..

    Hoe ver zijn jullie in je cyclus? Hoe voelen jullie je? Hier dag 17 en nog geen eisprong in zicht dmv temperatuur en ovulatietesten. Hopelijk komt dat dit weekend of begin volgende week. We wachten maar weer af..

    Fijn weekend allemaal!


    Liefs Anna
     
  18. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    hi Meisjes,

    Hier een berichtje vanuit Beijing China.
    @Anna0425 ik kan me die baaldag goed begrijpen. Dat herken ik wel. Ook als ik zwangeren vrouwen zie.

    Ik verwacht mijn menstruatie op 9 aug. Dit is de dag dat ik eigenlijk uitgerekend zou zijn. Ik weet dat ik daar helemaal niet mee bezig moet zijn, maar denk er toch aan. Mocht ik niet ongesteld worden heb ik een test meegenomen naar China, maar voel nog helemaal niets.

    xx
     
  19. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @Juffie1990 , hoe is het daar? Kun je wel genieten van je vakantie?
    Ik snap dat je er toch aan denkt. Dat doen we denk ik allemaal, ondanks dat we proveren het niet te doen. Het hoort er ook een beetje bij denk ik... Het is niet niks hé, wat er allemaal gebeurd is. Maar zou heel mooi zijn als je er daar in China achterkomt, dat je na 9 maanden toch weer zwanger bent. Ik duim voor je!!!
    Hopelijk kun je genieten van een hele mooie reis! Veel plezier nog!

    Hier klein baalmomentje, want nog geen positieve ovulatietest, dus de cyclus waarschijnlijk toch weer iets langer dan vorige ronde.jammer, maar we houden hoop!

    Liefs Anna
     
  20. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    He lieverds,

    @Anna0425 ik begrijp je helemaal. Ik heb een x zo hard gehuild dat schoonzusje zwanger was. Dit was vlak na de bbz. En laatst een vriendin die ook zwanger was. Ik heb toch even gehuild.
    Ik ben blij voor ze hoor. Maar gun het mezelf gewoon net wat meer. :oops:
    Ik hou de hoop dat wij er ook komen.

    Verder qua cyclus is cd 17 iets aan de late kant maar een cyclus tot 35 dagen is netjes he. En dat kan ook als je ei op cd 21 springt. Wellicht helpt het om ook wat te bewegen (mocht je dat niet doen). Is goed voor de doorbloeding. Wandelen helpt al. :thumup:

    @Juffie1990 wat geweldig. China! Geniet ervan. Ontzettend gaaf.
    Ik herken je gevoel qua uitgerekende datum. Als het mee had gezeten had ik nu een kleine in mijn hand. Ik was in juli uitgerekend. Maar ik probeer daar niet te veel mee bezig te zijn. Het had zo niet moeten zijn. Maar ik weet zeker dat we er wel gaan komen.
    Heel veel plezier daar.

    Ik ga weer lekker zonnen vandaag. Heerlijk dat tropische weer in nl. :cool:

    Dikke knuffels.
     

Deel Deze Pagina