Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieM, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Het bloeden is heel minimaal nu. Maandverband is hele nacht schoon gebleven, maar ben er niet gerust op. Testjes blijven heel erg licht. Ene moment ben ik heel verdrietig, dan ben ik bang, boos en dan heb ik weer hoop.. Ik heb geen idee. Kan je maar 1 dag bloeden bij miskraam? Geen idee.. Heb gelukkig geen pijn gehad als het zo is..
     
  2. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Met het blote oog beter te zien.. minimale oploop :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Poeh ik zie het ook niet heel duidelijk meis. Weet je zeker dat je nu 15 dpo bent? Volgens mij zou je dan wel een iets duidelijkere test willen hebben. Maar alles kan he. Je leest van die verhalen dat men pas een week over tijd positief test....
     
  4. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    heb er ook niet zo een goed gevoel bij.. maar blijf toch hopen. Vreemd misschien. Ik ben 13 dpo. Het een lf van 12. Echt helemaal geen bloed meer. Vreselijk die onzekerheid.
     
  5. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Kun je niet vragen of ze een paar x hcg prikken? Gezien je verleden met een bbz kunnen ze daar wellicht wel begrip voor opbrengen lijkt me?
     
  6. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    He dames,

    Sorry was een beetje druk dus niet meegelezen afgelopen dagen.

    @MinnieM , nou fijn dat er nu duidelijkheid is over het vervolgtraject. Ik duim heel hard met je mee dat je voor 2019 een kindje in je baarmoeder hebt!

    @Juffie1990 , wat super kut! Maar het kan ook door iets anders komen, dus snap dat je wel hoop houdt. Maar wat MinnieM ook zegt, het is wel gek dat er maar héél weinig oploop is, terwijl het HCG eigenlijk elke 2/3 dagen wel zou moeten verdubbelen. Dus dat is niet een erg goed teken :(

    Heb je nog met het ziekenhuis gebeld of ze HCG kunnen prikken, dan wordt er hopelijk wat meer duidelijk. Ik duim met je mee meis!! Dit heb je echt niet verdiend :(
    Houd je ons op de hoogte ?

    Liefs Anna
     
  7. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Hi meisjes,

    Hier geen bloed meer sinds vrijdag avond. Testjes lopen heel langzaam op.. ben er niet gerust op. Die lagw hcg waarde met oploop zit me dwars. Bij bbz was dat ook zo. Toen ging ik met 5 weken af en toe wat bloed verliezen. Kijk het deze week even aan met testen en bloeden. Blijven ze positief bel ik direct het ziekenhuis en moeten ze onderzoek doen. Laat me niet meer iets wijs maken net als vorige keer.

    X
     
  8. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    He meis,
    Ja snap dat dat je dwars zit. Ik zou inderdaad nog een paar dagen aankijken, maar je zou ook nu al kunnen bellen en het verhaal uitleggen, en dan een afspraak voor een echo met 5- 5,5 week en bloedprikken. Dan kunnen ze dan in ieder geval kijken wat er aan de hand is. Er zou dan wel iets te zien moeten zijn.
    Wat klote zeg dit :(

    Dikke knuffel!

    Liefs Anna
     
  9. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey,

    Hoe gaat het hier?

    Xxx
     
  10. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @MinnieM , met mij alles goed. Hebben het mijn schoonouders deze week verteld en vrijdag vertellen we het mijn ouders, spannend! Maar kan het niet langer voor me houden.
    Voel me verder good, alleen mijn boobs, niet normaal.
    Hoe gaat het met jou? Wanneer begin je met de ovulatietesten? En gebruik je deze ronde ook nog teunisbloemolie?

    @Juffie1990 hoe gaat het met je? Liepen de testen verder op, of..? En heb je nog contact met het ziekenhuis gehad?

    Liefs Anna
     
  11. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    Hoe gaat het hier dames?

    Liefs Anna
     
  12. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ha meisjes,

    Hier gaat het lekker. Vandaag positieve ovu test gehad. :D Ik werk deze ronde voor het eerst met de digitale ovu testen. Handige dingen. Gisterenochtend was het nog negatief. Dus dan spring ei vandaag of morgen toch??

    Vandaag weer lekker seksen. ;)

    Verder lijkt de thyrax ook goed te werken. Ik heb me in tijden niet zo energiek gevoeld. Ze hebben mijn dosis opgehoogd 2 weken geleden. Ik moet nu even in de gaten houden of het niet te hoog is.

    Maar alles lijkt goed te gaan. Ik hoop dat het nu eindelijk eens lukt als mijn schildklier goed ingesteld is.

    Ik ben ook weer begonnen met dansen. Heb dat sinds de bbz losgelaten. Maar heb nu weer genoeg energie. Ik ben daardoor ook wat minder bezig met baby's. Fijn gevoel. Het komt wanneer het komt.

    Hoe voelen jullie je?

    @Anna0425 al veel Last van kwaaltjes?

    @Juffie1990 Hoe is het nu met jou?

    Liefssss
     
  13. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @MinnieM, fijn dat je een positieve ovulatietest hebt! Na het begint van je LH-piek duurt het nog circa 24 tot 48 uur voordat je eitje daadwerkelijk springt. Maar ik zou alle kansen die je hebt gewoon benutten en het romantisch maken komende dagen ;)

    Wat fijn dat je je zo fit en energiek voelt! ik had dat de maanden voordat ik zwanger was ook, echt heel fijn. En door lichamelijk actief te zijn, heb je ook wat meer afleiding en kun je je hoofd lekker leeg maken :)

    Ik heb op mijn borsten na nog steeds weinig kwaaltjes, voel me wel moe, maar daar heb ik wel vaker last van gehad, hoewel dat natuurlijk ook wel door de zwangerschap kan komen. Maar als het hier bij blijft, teken ik er voor!
    Vorige week maandag bij de verloskundige op intake geweest en wij hebben 3 oktober (met ruim 10 weken) de termijnecho. Jeetje wat duurt dat dan weer lang zeg...

    Ik duim voor je dat het deze ronde raak is meid! Wat zou dat fantastisch zijn hé!

    Dikke knuffel

    Liefs Anna
     
  14. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ha lieverd,

    3 okt is nog maar 3 weekjes. Is voorbij voordat je het weet. ;)

    Maar wat fijn dat je je goed voelt. Hopelijk blijft het zo en kunnen je lekker lang genieten van het zwanger zijn zonder al te veel kwaaltjes.

    Ik heb de gyn even gemaild ivm de thyrax. Ik voel me veel fitter maar kreeg de afgelopen dagen ook wel een onrustig gevoel. Ook wel wat tintelingen in mijn lijf. Dus we hebben de thyrax wat verlaagt. Van 50 naar 35.7. Als dat nog te veel is wil ik terug naar 25. Even aankijken dus

    Weet jij trouwens hoe het zit met die ovu testen. Gisteren en eergisteren positieve test gehad. Vandaag weer negatief maar nog geen temp stijging. Wanneer kan ik mijn ei nu verwachten?

    Liefssss
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Hi meiden,

    Wat een positieve verhalen.
    @MinnieM wat goed dat je je goed voelt en ook goed dat je aan de bel trekt dat je je wat onrustig voelt. Hopen dat dit de goede dosis is dan.

    @Anna0425 Wat heerlijk dat je weinig kwaaltjes hebt. 3 oktober komt snel dichtbij! En dan een mooie echo.

    Hier gaat het inmiddels weer wat beter. Toch wel erg verdrietig geweest dat het weer mis was en ook thuis heeft het alles weer even op scherp gezet. Pittige gesprekken met mijn vriend gehad. Maar gelukkig alles uitgesproken en nu weer gezellig hier. Ben vorige week wel erg van slag geweest. Alles bij elkaar is het toch wel zwaar geweest. Merk dat ik de bbz en de hele procedure daar om heen als erg traumatisch heb ervaren. Dat kwam er de afgelopen week wel even uit. En dat het nu weer mis was, was even te veel.
    Begon ineens aan alles te twijfelen. Vind het niet meer leuk op me werk, etc. Even negatieve spiraal. Dat probeer ik nu om te buigen. Miskraam heeft wel de onzekerheid of het nog natuurlijk kan weggenomen en daar probeer ik aan vast te houden. We hebben deze week een soa test laten doen. Bleef toch in ons hoofd zitten als mogelijke oorzaak. Geen symptomen ofzo, maar willen het uitsluiten.
    Wel inmiddels alweer me ei gehad en dus een cyclus van 26 dagen deze keer! Gaat toch een stukje sneller dan 45 en 37 dagen! We blijven positief.

    Liefs x
     
  16. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ah meis, wat ontzettend droevig dat je ook nog eens een miskraam mee hebt moeten maken. :( Ik vind het zo oneerlijk. Hele dikke knuffel.

    Ik kan me voorstellen dat het alles even op scherp zet thuis maar gelukkig gaan jullie er nog gewoon voor.

    En wat goed dat je er toch een positieve draai aan heeft. Het is inderdaad dus wel op de normale manier mogelijk. Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn.

    Heel veel sterkte gewenst en geef niet op. Wij komen er ook echt wel.

    Heel veel veel sterkte liefs.
     
  17. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @MinnieM, goed dat je aan de bel hebt getrokken over die hoge dosis! Hopelijk voel je je nu snel weer beter! Wat betreft die ovulatietesten, op internet lees ik: LH-toename: Een 'lachend gezichtje' (smiley) betekent dat je je LH-toename hebt ontdekt. Je twee meest vruchtbare dagen zijn vandaag en morgen. Wanneer je dus in de volgende 48 uren seks hebt, heb je een maximale kans om zwanger te raken.
    Dat is dus wat ik ook dacht, vanaf het moment dat je een piek constateert sprint je eitje binnen 24-48 uur. Dus als je gisteren voor het eerst positief testte, dan zal waarschijnlijk vandaag ergens je eitje springen, dus zou je morgen of evt overmorgen een verhoogde temperatuur moeten hebben.

    @Juffie1990 , ja wat ontzettend klote allemaal.. :( Dacht dat wij onze portie ellende wel gehad hadden... Maar wat je zegt, het is wel een bevestiging dat het gewoon 'natuurlijk' lukt, en dat je dus wel vruchtbaar bent. Ik hoop dat je die positieve gedachte vast kunt houden!
    En het schijnt wel echt zo te zijn dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent, dus wie weet..! Hoeveel DPO ben je nu ? Ik duim heel hard met je mee meid! Je hebt het zo verdiend!
    En wat betreft die SOA test, bedoel je dan dat je daardoor wellicht de BBZ hebt gehad? Door Chlamydia?

    Dikke knuffel

    Liefs Anna
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  18. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @Anna0425 ik had dus eergisteren mijn eerste smiley. Gisteren weer een smiley en vandaag geen smiley maar ook geen temp stijging....
    De gyn zei dat je ei springt 36 uur na 1e positieve test. Maar dat is nog niet te zien aan mijn temp. Snap jij het nog? Hahah

    Ik hoop morgen dan wat meer duidelijkheid. :p
     
  19. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    Dat is inderdaad gek! Dan zou je vandaag een temperatuur stijging verwachten. Maar je temperatuur stijgt weer aan de hand van een ander hormoon toch? Miss duurt dat bij jouw wat langer voordat dat aangemaakt is, waardoor de temotempera stijging dus ook.iets langer op zich laat wachten ? Las ook ergens dat temperaturen niet de aller betrouwbaarste methode is, dus ga er maar gewoon vanuit dat je eitje al is gesprongen:)

    Houd je ons op.de hoogte morgen?

    Ik duim met je mee meis!!

    Liefs Anna
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  20. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @Anna0425 ik denk dat je gelijk hebt en dat progesteron even op zich heeft laten wachten. Maar kijk eens.... tadaaa een hele mooie stijging vandaag.

    Ik mag op het wachtbankje. Thanks god. Even rust.... :roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Anna0425 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina