Zwanger worden vanaf augustus 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miesjella, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Nu op dag 23! Mijn cyclus is meestal 29-30 dagen. Dus nog ff afwachten..
    Lijkt me ingewikkelder om je ei te vinden inderdaad! Hoop ook voor je dat dat hem was. Fijn als je hem zelf zo duidelijk kan voelen. Zorgt voor iets meer duidelijkheid he.
    Jij enig idee wanneer je NOD is ?
     
  2. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Hoi welkom meiden.

    Aaah hier wacht ik op menstruatie /eisprong /teken van leven.

    Zit nu op "cyclus" dag 42 zover daar over te spreken valt haha
    Of als je terug telt +/- 3mnd en 42 dagen dat mijn laatste prik heb gehad. Lichaam is duidelijk aan ontpillen.

    Zo lang down town rustig is pakken we ter afleiding maar wat leuke klussen aan. Vanavond of morgen maar hoop zand spitten en storten zodat we tegels kunnen leggen.
    Overkapping winterklaar maken. Nu op organisatie van babyshower gestort. :D
     
  3. Coortje88

    Coortje88 Actief lid

    10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Dames, ik zit op vakantie. Had 1 zw.test bij me. Ik deed hem vanmorgen omdat ik mezelf niet kon inhouden (ivm pijnlijke borsten) maar hij liep eerst niet door. Dus weggelegd. Komen we net terug na aantal uur en zie ik dit is dit nou een indrooglijntje? Ik had vorige week donderdag ochtend een knal ovulatietest. En dinsdag en zondag sex gehad. Niet echt veel ofzo
    Hebben geen winkels in een straal van 20 km en komen zaterdagavond pas thuis...
     
  4. Coortje88

    Coortje88 Actief lid

    10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Om een nieuwe test te halen bedoel ik
     
  5. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Dankje :)
    Spannend hoor! Wachten kan lang duren he haha, slim dat je wat andere dingen gaat doen!!
    Heb je al enig idee hoe je “normale cyclus” eruit ziet?

    Zou wel een indroogstreepje kunnen zijn... Is het ook niet te vroeg voor een test om al positief te kunnen testen? Als het vorige week is gelukt zou nu de innesteling pas moeten plaatsvinden dacht ik..
     
    Coortje88 vindt dit leuk.
  6. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    @Coortje88 ik denk helaas een indroogstreep... donderdag positieve ovulatietest is uiterlijk zaterdag je eisprong. Dan ben je vandaag pas 5DPO en dat is vrijwel onmogelijk om (zo) positief te testen. Pijnlijke borsten kunnen goed komen door progesteron dat vrijkomt na je eisprong.

    Hoop over een weekje alsnog een echt positieve test voor je!! En fijne vakantie nog :).
     
    Coortje88 vindt dit leuk.
  7. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Veel te vroeg denk ik zo helaas...

    Mmmm na dagen witte omo ovulatietesten begint er nu een licht streepje te komen. Benieuwd hoe die gaat oplopen... :thumup:
     
    Coortje88 vindt dit leuk.
  8. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Je maakt het wel heel spannend zo! Balen dat je niet nog een test hebt om duidelijkheid te geven!
    Het is wel een té duidelijk streepje voor 5dpo, maar ik dacht dat indrogers meestal niet roze zijn en deze lijkt toch best roze, of heb ik het mis? Kan je het qua ei mis hebben en heb je die misschien eerder gehad dan je denkt?
     
  9. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Hoop op een mooie oploop voor je!

    Ik ben ondertussen nog steeds niet ongesteld, wordt er zo gek van! Heb dus ook al 3 weken echte menstruatiekrampen, ook irritant, vooral als er niks doorkomt... nu cd53 alweer....

    Volgende week ga ik op vakantie, zal je zien dat ik uitgerekend dan ongesteld wordt. Maar ja, liever dat dan nog langer wachten denk ik dan maar...
     
  10. Nina007

    Nina007 Actief lid

    17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Mijn nod is denk ik 29 sept. Jaa ik herkende het van mijn vorige zwangerschap die ei sprong. Maar kan er natuurlijk ook goed naast zitten
     
  11. Nina007

    Nina007 Actief lid

    17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Misschien zat je er wel naast en ben je verder dan je denkt? Over 2 dagen weer testen zou ik doen, dan moet het hcg verdubbeld zijn!
     
  12. Nina007

    Nina007 Actief lid

    17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Spannend!!! Hopelijk vind je snel je ei!
     
  13. Duna

    Duna Bekend lid

    14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Coortje88 ik denk ook dat je te vroeg hebt getest. Ik denk dat er niet anders op zit dan afwachten.... duim heel hard voor je!


    Hier niet echt een ei gevonden maar de strepen op de ovulatietesten waren licht roze, toen donkerder en daarna een aantal dagen spierwit. Dus ik denk dat ik 2x per dag had moeten testen. Heb mezelf om deze reden toch maar op het wachtbankje geplaatst tot 30 september... super spannend.
    Nu al 2 dagen flink last in mijn onderbuik maar ik denk dat mijn lichaam me voor de gek houd... dat ik dingen voel die nergens op slaan.
    Samen met mijn vriend besloten dat we het 6 maanden zelf proberen, maar als het dan nog niet gelukt is gaan we toch weer de gang naar het zh maken...
     
  14. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    @Coortje88 ik denk dat ook wel erg vroeg was.

    Anderzijds ik heb nooit zulke Indrogers gehad, dus zou mij ook hoop geven ;) (hopelijk geen valse)
    Bij mijn dochter was trouwens zo ver terug gezet dat positieve test die ik had haast onmogelijk was op dat termijn.
     
  15. Aanne88

    Aanne88 Bekend lid

    19 feb 2016
    741
    233
    43
    Coortje ik vind jou test wel heel duidelijk. Kan het zijn dat je misschien eerder je ei had?

    Hier zo stom om een test te doen. Harstikke wit :(! Shit wat baal ik!
     
  16. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Ja, heb sinds vandaag barstende hoofdpijn. Of dat nou door het weer komt of ? ;)
     
  17. Nina007

    Nina007 Actief lid

    17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Wat rot dat je dat al al 3 weken hebt!
    Hopelijk is het een goed teken!!
     
  18. Nina007

    Nina007 Actief lid

    17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Aahh nee he! Hoeveel dpo ben je vandaag??
     
  19. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Ik was ook op vakantie ongesteld, vond het niet heel vervelend achteraf. Want had weinig last. De 2e menstruatie had ik veel meer last ..
     
  20. Sienna96

    Sienna96 Bekend lid

    20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Ah ja dat scheelt dat je het al een keer hebt meegemaakt! Nog 8 daagjes afwachten dan..
    Was je de vorige keer snel zwanger?
     

Deel Deze Pagina