Zwanger worden vanaf lente 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Muggenstift, 6 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Omdat de groep "zwanger worden vanaf zomer 2018" een helaas een ledenstop heeft, heb ik een groep aangemaakt.

    Wij zijn deze maand begonnen om te proberen of we samen ons eerste kindje kunnen krijgen. Het kijkt me erg leuk om met gelijkgestemden te kunnen kletsen.
    We willen het namelijk voor de mensen om ons heen geheim houden.

    Nog meer die de komende maanden gaan starten of misschien net zoals wij net gestart zijn?
     
    DN2017 en Kimm24 vinden dit leuk.
  2. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Hey hallo, wij zijn inmiddels ook al gestart. Niet voor ons eerste kindje, maar voor een 4e kindje. Ondanks dat blijft het weer spannend allemaal!
     
    DN2017 en Kimm24 vinden dit leuk.
  3. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    Leuk, welkom!
    Het kllijkt mij iedere keer opnieuw weer heel spannend. Hopelijk mag het snel raak zijn :).
     
    Kimm24 en Mom86 vinden dit leuk.
  4. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    ***
    Muggenstift, 27 jaar, 1e kindje, NOD 16 mei
    ***

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en wanneer jullie gaan starten/wanneer je NOD is.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  5. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Gezellig ik klets mee! Wij gaan voor onze 4e. Heel spannend weer. In juni gaan we ervoor:):):)
     
    Muggenstift vindt dit leuk.
  6. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    ***
    Muggenstift, 27 jaar, 1e kindje, NOD 16 mei
    Minniej, 36 jaar, 4e kindje, juni
    ***
     
  7. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    Leuk! Welkom!
     
  8. Kimm24

    Kimm24 Bekend lid

    15 mei 2011
    761
    543
    93
    Ik wil me ook graag aansluiten

    Mijn naam is Kim 30 jaar moeder van een 4 jarige zoon en deze maand gestart voor een 2e kindje samen met mijn huidige partner.. zoontje is niet van hem maar van mijn ex.

    Ik hoop dat het snel raak is.
    We maken het rond de vruchtbare periode om de dag gezellig zeg maar haha. Dat zitten we wel goed volgens mij.

    Groetjes Kimm24
     
  9. Kimm24

    Kimm24 Bekend lid

    15 mei 2011
    761
    543
    93
    Muggenstift, 27 jaar, 1e kindje, NOD 16 mei
    ***
    Kimm24 , 30 jaar , 2e kindje , NOD 28 mei
     
  10. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    Muggenstift, 27 jaar, 1e kindje, NOD 16 mei
    ***
    Kimm24 , 30 jaar , 2e kindje , NOD 28 mei
    ***
    Minniej, 36 jaar, 4e kindje, juni
    ***

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en wanneer jullie gaan starten/wanneer je NOD is.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  11. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    Leuk! Welkom! Hopelijk mag het ook voor jullie snel raak zijn! Ik heb even de lijst aangepast want we hebben nog een meekletser :D
     
  12. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Muggenstift, 27 jaar, 1e kindje, NOD 16 mei
    ***
    Kimm24 , 30 jaar , 2e kindje , NOD 28 mei
    ***
    Minniej, 36 jaar, 4e kindje, juni
    ***
    Mom86, 31 jaar, 4e kindje, NOD 23 mei
    ****

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en wanneer jullie gaan starten/wanneer je NOD is.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
    Muggenstift vindt dit leuk.
  13. Blacky27

    Blacky27 Actief lid

    7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal, ik wil ook graag meekletsen!
     
    Kimm24 en Muggenstift vinden dit leuk.
  14. Blacky27

    Blacky27 Actief lid

    7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Mom86, post: 21477836, member: 97932"]Muggenstift, 27 jaar, 1e kindje, NOD 16 mei
    ***
    Kimm24 , 30 jaar , 2e kindje , NOD 28 mei
    ***
    Minniej, 36 jaar, 4e kindje, juni
    ***
    Mom86, 31 jaar, 4e kindje, NOD 23 mei
    ****
    Blacky27, 25 jaar, 1e kindje, NOD 2 juni
    ***

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en wanneer jullie gaan starten/wanneer je NOD is.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  15. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    Welkom! Zijn jullie nu ook in de eerste ronde bezig?
     
  16. Kimm24

    Kimm24 Bekend lid

    15 mei 2011
    761
    543
    93
    Jaa 9 mei begint hier de vruchtbare periode en 14 mei me eisprong...28 mei is mijn nod.. duimen maar
     
    Muggenstift vindt dit leuk.
  17. Blacky27

    Blacky27 Actief lid

    7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Helaas niet :( wij hebben de eerste ronde al gehad.

    Op 30 maart ongesteld geworden, rond 16 april eisprong gehad. Toen moest ik 1 mei weer ongesteld worden, maar toen begon het 2 mei, hoewel de bloeding wel allemaal anders ging dan ik gewend ben...
    afgelopen zaterdag getest, maar dat was negatief.

    Ik voel me echt zo onzeker over alles! Ik merk dat ik veel lees op internet, dat probeer ik nu los te laten, maar ik denk dat het me wel helpt om met jullie te praten. Ik merk dat als ik dit soort dingen met mijn vriend bespreek, hij het toch niet helemaal begrijpt...
     
  18. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Mannen begrijpen dit soort dingen vaak ook niet echt. En al helemaal de onzekerheid die het met zich mee brengt niet. Maar hier in ronde 2 beland. Ik verwacht m'n ei deze week.
     
  19. Blacky27

    Blacky27 Actief lid

    7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Vanaf wanneer kun je het beste gaan werken met een ovulatietest? Ik zit er nu al aan te denken want we willen zo graag zwanger worden.
     
  20. Noortje88

    Noortje88 Niet meer actief

    Hai allemaal! Ik klets ook graag mee!

    Ik ben 29 en we hebben een super lief meisje van 9 maanden. Gaan vanaf volgende maand voor nummer 2 proberen. Vorige keer wat hulp nodig gehad (ronde 2 met clomid was het raak) en nu ook geen regelmatige cyclus, dus ga binnenkort toch maar weer een verwijzing vragen voor de fertiliteitspoli.

    We zijn nu op vakantie maar ik wilde graag alvast reageren voordat ook hier een ledenstop is ;) Ook wij houden t nog geheim maar vond het bij N. ook al heel fijn om hier te kunnen kletsen met gelijkgestemden. Sluit me dus graag aan! Nu dus op vakantie maar na de 15de kan ik wat makkelijker reageren op anderen. Wil iemand me misschien op de lijst zetten?

    Heel veel succes voor degene die deze ronde al kunnen testen! Ik duim!
     

Deel Deze Pagina