Zwanger worden vanaf lente 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Muggenstift, 6 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm24

    Kimm24 Bekend lid

    15 mei 2011
    761
    543
    93
    Pff wordt gek van dit gevoel.. gevoel alsof ik ongesteld ga worden beetje lichte krampjes.. maar ik moet pas over 9 dagen ongesteld worden.. ik wil zo graag testen.. maar ik wacht tot volgende week woensdag/donderdag.. duimen jullie mee??
     
  2. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    dankjewel lieve dames. Het is een hele heftige tijd geweest, algelukkig heeft het mij sterker gemaakt.

    Ik begin precies al wat leven te voelen in men linkereierstok, is vrij vroeg haha maar wel fijn. We zijn sowieso al aan de klus

    Veel succes nog Noortje88 en weet dat je hier altijd welkom bent
     
  3. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

    Haha, ik woon in het noordelijk gedeelte zeg maar. M'n dochter gaat om de week een heel weekend naar haar vader en op woensdag eet ze daar. Ik vind m'n baan echt hartstikke leuk idd :) voor een groot gedeelte ook ambulant wat heel fijn is.
     
  4. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

    Ahh ja dat wachten is zo irritant he! Ik duim voor je!
     
  5. Witvlindertje

    Witvlindertje Actief lid

    15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    Helaas hebt heeft toch echt doorgezet, nieuwe ronde nieuwe kansen!
     
  6. Lizzie13579

    Lizzie13579 Actief lid

    6 mei 2018
    420
    257
    63
    Vrouw
    Hier ook negatieve test. Maar goeie moed voor de volgende ronde :)
     
  7. Witvlindertje

    Witvlindertje Actief lid

    15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    Let op! Nog maximaal 4 nieuwe leden tot ledenstop
    Wachtbankje:

    Naam - hoeveelste kindje - NOD
    ***
    Hobbs:
    33 jaar - 1e kindje - NOD +/- 17 mei
    ***
    Lizzie13579:
    26 jaar - 1e kindje - NOD +/- 20 mei
    ***
    Mom86:
    31 jaar - 4e kindje - NOD 23 mei
    ***
    DN2017:
    25 jaar - 1e kindje - NOD tussen 23 mei en 1 juni (?)
    ***
    Kimm24:
    30 jaar - 2e kindje - NOD 28 mei
    ***
    Jojo5382:
    36 jaar - 1e kindje - NOD 30 mei
    ***
    Jazziepooh:
    27 jaar - 2e kindje - NOD 31 mei
    ***
    Blacky27:
    25 jaar - 1e kindje - NOD 2 juni
    ***
    2009lisanne:
    31 jaar - 3de kindje - NOD +/- 03 juni
    ***
    Sophiesohappy:
    25 jaar - 1e kindje - NOD +/-13 juni
    ***
    Muggenstift:
    27 jaar - 1e kindje - NOD 13 juni
    ***
    Witvlindertje:
    28 jaar - 1e kindje - NOD 15 juni

    Start in juni/juli:
    Naam - hoeveelste kindje - maand van starten
    ***
    Minniej:
    36 jaar - 4e kindje - juni
    ***
    Noortje88:
    29 jaar - 2e kindje - juni
    ***
    Dansprinsesje:
    29 jaar - 1e kindje NOD+/- 10 juni ronde 1 na MA 10w
    ***
    MAB87:
    30 jaar- 2e kindje - NOD 14 juni - ronde 1

    Zwanger: Hopelijk mogen we hier snel wat leden aan toe gaan voegen
    Naam - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde zwanger - uitgerekend - geslacht

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan of vraag het aan een van ons als het je niet lukt.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  8. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Jammer dames. Fijn (en terecht) dat jullie vol goede moed naar de volgende ronde gaan. Wat zou het toch fijn zijn als je van tevoren wist hoe lang het gaat duren, vind je niet?

    Lijkt me echt fijn maar helaas...

    Zijn er hier nog meer dames die voor hun eerste kindje de angst hadden dat ze misschien nooit zwanger zouden raken? Hoewel het voor mij niet de eerste is vind ik het toch zo spannend. Er zijn in onze omgeving veel stelletjes die moeite hebben met zwanger worden. Van de 4 stelletjes waarvan we weten dat ze proberen lukt het 3 stelletjes niet zoals ze willen. 1 stel al 4 jaar niet die proberen nu ivf, 1 stel probeert nu 2 jaar en zit nu aan medicatie om te helpen, 1 stel probeerde al 3 jaar en is na 2 miskramen nu net 9 weken zwanger.

    Dat geeft mij wisselende ideeen over hoe het bij ons kan verlopen...

    Gelukkig leven we beiden gezond maar dat zegt ook niet alles. Ik drink helemaal geen alcohol, rook niet en sport regelmatig en heb een gezond gewicht. En mijn man idem dito, hij is erg fit en gespierd en rookt niet maar drinkt wel (wel sinds 1 januari maar maximaal 4 drankjes per weekend als hij uitgaat, want dat hebben we afgesproken ivm de zaadkwaliteit:D). We slapen alleen soms te weinig:$.

    Dus mochten we opeens zwanger zijn dan hoef ik me geen zorgen te maken om perongeluk alcohol te hebben gedronken enzo. Niet dat dat zo een ramp is hoor:D.

    Hoe doen jullie dit? Leven jullie gezond?
     
  9. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    Witvlindertje vindt dit leuk.
  10. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    Doordeweeks leven we redelijk gezond. Maar ik moet zeggen dat we in het weekend best wel wat drinken. Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik na mijn eisprong wat extra oplet.
    Maar nu we pas zo kort bezig zijn wil ik er nog niet te veel voor laten. Iets wat ik waarschijnlijk wel zou doen als het langer gaat duren.
    Straks beginnen de festivals weer en we hebben er toch weer een aantal op de planning staan. We hadden het er gisteravond over en we denken er allebei hetzelfde over. We gaan gewoon door met proberen en als het zo is dan is het zo. Maar als ik straks in juli nog niet zwanger ben dan gaan we waarschijnlijk even een klein pauze inlassen ivm een festival waar ik liever niet zwanger naartoe ga :D . Daarna kunnen we dan weer lekker doorgaan.
     
  11. Witvlindertje

    Witvlindertje Actief lid

    15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    @DN2017 ; snap helemaal wat je bedoeld betreft bang zijn om nooit zwanger te kunnen worden. Komt denk ik omdat je het niet helemaal zelf onder controle hebt. Elke keer is het weer een gokje dus de vraag zou ik het wel kunnen. Herken je hierin heel goed hoor.

    Qua gezond leven doen wij ook wel ons gewone best. Eten doordeweeks vers, geen pakjes en dergelijke. In het weekend wel wat minder gezond. Een keer een frietje of een pizza moet kunnen. Wij houden eigenlijk niet zo van koken in het weekend :roflmao: Hihi dus dan is het al snel minder gezond. Wij roken beide niet en drinken doordeweeks geen alcohol. Soms eentje in het weekend en op feestjes lustten wij allebei graag een (paar) drankjes ;). Mijn vriend is normaal gespierd, sport veel zeker 3x in de week. Ik heb een normaal gewicht en ben sinds deze week lid geworden van een nieuwe sportschool waar je veel begeleiding krijgt met een eigen trainingsprogramma dus ik ben best goed bezig. Maaaar mijn cola light verslaving is wel erg groot! Er gaan bij ons aardig wat flessen doorheen:oops:. Weet niet hoe slecht dat is qua zwanger willen worden. Vind het gewoon echt te lekker!
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  12. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Leuk klinkt als een afwisselende baan! en toch in de buurt want ik zit in west :)
     
    Jazziepooh en DN2017 vinden dit leuk.
  13. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Het is ook moeilijk om alles te negeren maar een ei nestelt gemiddeld tussen dag 5 en 9 na je ovulatie in. Alles wat je daarvoor voelt is de progesteron die in het laatste deel van je cyclus opbouwt.
    Ik weet dat bij mij de in nestelling altijd pas reuze laat is 9/10/11dpo dus geeft het mij juist wat rust dat ik daarvoor nog niets kan voelen van de zwangerschap :)
    Ik ga zeker voor je duimen want er is niets leuker dan die positieve test in deze fase!
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  14. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Oeeeh zou dit dan die knaller zijn waar ik op wachtte -helemaal rechts-? (Van links naar rechts is van 4 mei tot en met zojuist)
    20180519_133506.jpg
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Muggenstift en Witvlindertje vinden dit leuk.
  15. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

    @DN2017 Nou als die niet positief is dan weet ik het ook niet meer! Have fun vandaag haha
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  16. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.402
    1.437
    113
    Vrouw
    twente
    Hier toch twijfels of mijn eisprong nu wel of niet is geweest. Dinsdag/woensdag veel pijn/steken onderin mijn buik plus gelig dik slijm gehad. Dit was 9 dagen na de 1ste dag van mijn laatste menstruatie. De hele week al wel vervelend gevoel onderin de ene keer links, dan weer rechts. Nu ook weer rechts zeurdig gevoel.
    Gisterenavond in elk geval wel geklust, morgenavond ook maar gezellig maken,voor het geval mijn eisprong nog niet is geweest.

    @DN2017 ziet er goed uit volgens mij. Veel plezier

    @Witvlindertje jammer, op naar een nieuwe positieve ronde.

    @Lizzie13579 het kan nog steeds
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  17. Kimm24

    Kimm24 Bekend lid

    15 mei 2011
    761
    543
    93
    Ik wist het wel..maar ik kon me nieuwsgierigheid niet bedwingen.. natuurlijk negatief moet pas over 9 dagen ongesteld worden.. ( hoop van niet natuurlijk )

    Nu pas echt volgend weekend testen! Maandag 28e nod dag
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Aanoniemous vindt dit leuk.
  18. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Wel eerlijk, met men ex had ik idd het gevoel dat het nooit zou lukken en ondanks icsi is het ook nooit gelukt, maar met men huidige partner had ik wel het gevoel dat het zou lukken en was meteen zwanger (wel helaas miskraam maja)
    Vanaf het weekend drink ik geen alcohol niet meer voorderest niets speciaals.
    Zwanger worden beheerst al 4 jaar men leven, heb er veel voor gelaten, nu niet meer
     
    Aanoniemous en DN2017 vinden dit leuk.
  19. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Have fun vanavond :D
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  20. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Thanks haha:Dwe hebben het vanochtend om 07:00 al gezellig gemaakt. Ik denk dat de volgende x morgen weer rond die tijd zal zijn:D. Mits manlief zin heeft en niet te moe is. Dat wordt nog spannend hahaha:thumup:
     

Deel Deze Pagina