Zwanger worden vanaf lente 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Muggenstift, 6 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Pff ik ga echt om van de ovulatie pijn :cry:
    Aan een kant handig om te weten wanneer je ei is, maar ik kan amper iets van de pijn hele gevoelige onderkant krampen steken bah..
    Nu her geluk dat het pas savonds is, met een beetje geluk is de pijn weg als ik wakker word .

    Andere dames hier met last van ovulatie pijn of (andere) PMS klachten?
     
  2. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Jeetje dat is wel heel heftig! Nee ik denk niet dat ik ooit echt ovulatiepijn heb gehad, denk dat het achteraf telkens mijn darmen waren oid. Ik heb wel sommige maanden hele gevoelige tepels, dat kan wel vervelend zijn.
     
  3. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    Dat is wel heel erg heftig! Ik voel het wel maar ik voel het veel minder dan hoe jij het omschrijft.
     
  4. Blacky27

    Blacky27 Actief lid

    7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Hey allemaal,

    Long time, no see

    @Witvlindertje vervelend dat je toch ongesteld bent geworden! Op naar een nieuwe ronde en nieuwe kansen en hopelijk mag het snel raak zijn bij jullie.

    @DN2017 het is inderdaad heel raar dat je met je geest je lichaam zo voor de gek kunt houden, dit heeft er bij mij voor gezorgd dat ik nu een stuk relaxter ben in het zwanger worden. Hoe helpt het mediteren jou hierbij?
    Die angst dat ik nooit zwanger zal raken heb ik in het begin veel gehad, zeker na de eerste negatieve testen. Nu schiet het nog weleens door mijn hoofd heen, maar ik probeer het van me af te zetten.
    wij leven ook gezond genoeg volgens mij. Ik zwem twee keer in de week en daarnaast eten we altijd variërend(pasta, wereldgerichte , aardappels groente en vlees en daarnaast uiteraard fruit). We eten 1 keer in de week vette hap, maar dat moet kunnen vind ik. We roken allebei niet en alcohol drinken doen we amper. Als het een glas in de twee maanden is, dan is dat voor ons denk ik al veel. En hebben jullie nog geklust?

    @Dansprinsesje heftig verhaal! Fijn dat jullie groen licht hebben gekregen! En ik duim ook voor jullie dat jullie nu binnenkort een hele mooie zwangerschap tegemoet mogen gaan! (Dikke knuffel)

    @Jazziepooh dat drukmaken over het contract, daar herken ik mijzelf ook helemaal in! Ik ben nu al bang dat het straks niet verlengd wordt en dat terwijl we nog niet eens zwanger zijn. Hopelijk kunnen we dit loslaten totdat het raak is en we het op het werk gaan vertellen! Die digitale ovulatiest is zeker makkelijk! Ik heb het op bol.com besteld: 20 teststaafjes met zon digitaal ding voor €40,00. Goedkoop is anders, maar beter dit dan die onzekerheid.

    @Muggenstift wat vervelend dat je toch ongesteld geworden bent, op naar nieuwe ronde en nieuwe kansen! Ook voor jou duim ik dat het snel raak mag zijn! Logisch en goed van jullie dat jullie straks een pauze inlassen met de festivalperiode.

    @Lizzie13579 jammer dat je test negatief was, op naar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hopelijk mag je snel een positieve test vasthouden!

    @Hobbs bij jou is je NOD geweest! Hoe gaat het bij jou?!

    @2009lisanne ik hoop ook dat hij snel positief is... ik snap dat je gestopt bent, daarom heb ik gekozen voor die digitale van cb, maar die is wel een stuk duurder.

    @Kimm24 spannend die krampjes! Ga je aankomende week nog een keer testen of die week daarna? Wachten duurt volgens mij nu 10x zo lang dan normaal

    @Aanoniemous Ovulatiepijn? Wat vervelend! Ik heb volgens mij nog nooit Mn ei gevoeld, misschien denk ik wel dat het dan Mn darmen zijn ofzo haha. Heb je wel een ei als je het niet voelt? Werkt een pittenkussentje of heet bad niet? Ik heb wel rond deze tijd pijnlijke borsten...

    Ik heb gister en vanmorgen nog twee negatieve testen gehad en ik merk dat ik het nu toch wel spannend vind of er nog een positieve ovulatietest komt... morgen zou mijn ei moeten zijn, maar misschien komt ie wel later.
    We maken het in ieder geval “gezellig” als we daar zin in hebben, hopelijk is dat voldoende. Maar ik merk wel dat ik steeds meer onzeker word naarmate Mn ei nadert en dat zal voor het testen wel weer hetzelfde zijn.
     
  5. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    @Blacky27 bedankt voor je medeleven! :)

    Ik hoop voor jullie dat de ovulatietest snel positief is!
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  6. Kimm24

    Kimm24 Bekend lid

    15 mei 2011
    761
    543
    93
    Ja wordt er gek van.. me vriend denkt ook dat het gelukt is.. hele dag last van een gevoelige onderbuik.. lichte krampjes alsof ik elk moment ongesteld moet worden.. ik ga donderdag testen maandag 28 is mijn nod.. 4 dagen daarvoor zou die wel positief moeten zijn toch? Ik gebruik zwangerschaps testen van de action.

    Groetjes Kimm
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  7. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.412
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
    @Kimm24 ik hoop voor jullie dat hij mooi positief is. Het kan al paar dagen voor je nod. Dit is volgens mij ook afhankelijk van hoeveelheid hcg hormoon.

    Hier net een berichtje van mijn zusje. Ze blijkt al 15 weken zwanger te zijn. Ze weten het nu net 2 weken. Dus wij worden weer oom en tante..
    Moeilijk om dan niks te zeggen, dat ook wij bezig zijn voor een kindje.
    Pppfff
     
    Jojo5382, DN2017 en Kimm24 vinden dit leuk.
  8. Kimm24

    Kimm24 Bekend lid

    15 mei 2011
    761
    543
    93
    @2009lisanne leuk dat jullie weer oom en tante worden, gefeliciteerd! ik hoop dat jullie ook snel kunnen vertellen dat hun oom en tante worden

    Mn gevoel zegt heel sterk dat ik zwanger ben..zo vervelend dat wachten.. en als de zwangerschapstest positief is moeten we weer wachten om het te vertellen.

    Mijn zoontje van 4 wilt heel graag grote broer worden.. we vertellen het hem pas als ik minimaal 11 weken ben want hij praat gegarandeerd zn mond voorbij haha. Hou jullie op de hoogte! Fijne avond x
     
  9. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.412
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
    Ja inderdaad, hier trouwens steken onderin mijn buik en mijn tepels doen zeer joh.
    Dus hopelijk klop mijn cyclus en komt inderdaad mijn eisprong eraan en is hij nog niet geweest.

    Mocht het hier zover zijn wachten wij ook tot dat termijn, hier 2 meiden 1 van 4 en 1 van 8,de oudste heeft zwaarste vorm van autisme en een prikkelstoornis dus die moeten we heel goed voor bereiden op alles.
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  10. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Snap het niet echt meer :| helemaal rechts is van vandaag. Urine was wel donkerder dan bij de vorige testen maar wel later op de dag pas... wie snapt dit? Heb ik nu pas een positieve? 20180521_183015.jpg
     
  11. Muggenstift

    Muggenstift Actief lid

    5 mei 2018
    428
    379
    63
    Vrouw
    Ik kan je helaas niet helpen. Heb geen kennis van ovulatietesten...
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  12. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Volgens mij is je ei nog niet gesprongen, je piek kan heel kort zijn maar ook heel lang. Waarschijnlijk is hij morgen lichter.
    Merk je verder iets? Slijm/ buikpijn/vollere borsten?
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  13. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Weet even niet wie t vroeg: maar ik kan ook mega veel buikpijn van mijn ovulatie hebben. Dat ik het het gevoel heb dat er een knoop in mijn darmen/ eierstok is gelegd. Duurt meestal 3/4 uur ofzo.
    Maar er zijn ook maanden dat ik niets voel.

    Hier: denk dat het hem deze maand niet gaat worden, heb hoofdpijn en dat is altijd slecht nieuws in deze fase van mijn cyclus :(
     
  14. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Nee helemaal niets helaas... had wel last van gevoelige tepels vanaf 8 mei voor ongeveer 5 dagen en rond die tijd heel veel zin. Nu totaal geen zin en geen andere symptomen. Ik test nog maar even door!
     
  15. Blacky27

    Blacky27 Actief lid

    7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    @DN2017 ondanks dat ik digitale ovulatietesten doe, zie ik wel dat je laatste test echt een dikemdonkere streep is, veel donkerder dan de controlestreep, ik denk dat hij niet veel donkerder kan worden... dus ik zou zeggen positief!

    @Annigje1 dat vroeg ik, ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik heb regelmatig last van buikklachten waardoor het ook kan zijn dat ik het verschil niet voel.

    Vanmorgen weer negatief getest. Wel merkte ik vandaag verandering in Mn slijm, dus het kan niet lang meer duren. Ik denk (en hoop heel hard) dat Mn ei later komt dan “gepland”. Ik heb ook pijnlijke borsten, dus we wachten maar weer af, maar maken het wel gezellig samen.
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  16. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Bijna vruchtbare periode hier.
    We zijn wel al goed van elkaar aan het genieten
    We doen het wnr we zin hebben. Vorige keer ook zwanger geworden door elke dag te euhm genieten :D
     
    Muggenstift, Witvlindertje en DN2017 vinden dit leuk.
  17. Blacky27

    Blacky27 Actief lid

    7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Hey ladies,

    Hier weer een negatieve test begin nu toch wel een beetje de hoop op te geven hoor...
    Je ei kan toch niet zoveel te laat zijn? Of heeft iemand weleens meegemaakt dat je ei een stuk later is dan gedacht? Wat nou als ik geen ei krijg, dan wordt ik nooit zwanger
     
  18. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Het zou kunnen dat hij later is dan gedacht. Is je cyclus altijd ongeveer even lang? Het kan ook zijn dat je je piek hebt gemist, trouwens.
     
  19. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.412
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
    Daarom heb ik die ovulatietesten weer aan de kant gegooit, maakt je echt onzeker.
    Want wat is nu positief en wanneer.

    Hier vandaag nog een dagje extra vrij, dus maar ff flink het huishouden doen.
    Oudste dochter is ook vandaag en morgen nog vrij van school.
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  20. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Hier was m'n ei een week later deze ronde.. ipv dag 18.. nu dag 28. Dus het kan wel.
    Inmiddels op cd 31. Volgende week maar een testje wagen.
     
    DN2017 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina