Zwanger worden vanaf zomer 2018 ♡!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flamingooo, 17 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly86

    Girly86 Niet meer actief

    Fijne moederdag dames! ♡♡


    @Daisy23xoxo en @Summer18 hopelijk voor jullie ook de laatste moederdag zonder beebje :) ♥♥
     
    Flamingooo, Summer18 en LadyH88 vinden dit leuk.
  2. Summer18

    Summer18 Actief lid

    28 mrt 2018
    153
    77
    28
    Vrouw
    Wat namen betreft hebben jullie helemaal gelijk, Thanks! :)

    Fijne Moederdag!
     
  3. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    @Toeteke gaat alles goed? Al kwaaltjes?? Heb je al een intake bij de verloskundige staan?
    @Summer18 heb je al testdrang? :confused: haha bij mij komt het nu n beetje! Misschien dat ik woensdag een vroege test doe.. Ben te benieuwd en heb er nog 1 liggen. Vorige keer was het in de 1e ronde raak dus wie weet ... :rolleyes:
     
    Girly86 vindt dit leuk.
  4. Summer18

    Summer18 Actief lid

    28 mrt 2018
    153
    77
    28
    Vrouw
    @Toeteke, daar ben ik ook benieuwd naar! :) @LadyH88 het begint te komen.. ik verwacht alleen niet dat we zoveel geluk hebben dat het de eerste ronde al zo mag zijn. Daarnaast geen kwaaltjes, dat wat ik de eerste twee a drie weken na het stoppen met de pil wel extreem had. Het enige is dat ik vanaf vrijdag echt last heb van mijn buik (darmen), maar dit zal vast te maken hebben met de stress die nu achter de rug is van het inpakken/de sleuteloverdracht. Jij kwaaltjes?
     
  5. Girly86

    Girly86 Niet meer actief

    Oeh @LadyH88 spannend!

    Ik heb zojuist solgar prenatal nutriënts en solgar foliumzuur besteld ;) de multi ga ik eerst beperkt gebruiken denk ik, maar dan heb ik het alvast :p
    Ml wordt wat losser, geeft wel toe dat hij er serieus over nadenkt en de definitieve nee weg is.. (goh dat wist ik nog niet haha) voor hem een hele stap, voor mij is dat meestal wat eerder duidelijk hihi.

    Maar. . Stapje dichterbij dus:D:thumup:
     
  6. Summer18

    Summer18 Actief lid

    28 mrt 2018
    153
    77
    28
    Vrouw
    Girly86 vindt dit leuk.
  7. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Kwaaltjes zijn nog steeds hetzelfde. Heeeeel moe, pijnlijke borsten, wat krampen en steken hier en daar. Opgeblazen gevoel en een buik alsof ik 6 maanden zwanger ben vandaag had ik intake bij de gyn, ook meteen een echo. Met deze termijn nog niet heel veel natuurlijk, maar perfect vruchtzakje voor nu. Alles klopte! 30 mei mag ik weer spieken!
     
    Lanara, Flamingooo, Annigje1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    #368 Toeteke, 14 mei 2018
    Laatst bewerkt: 14 mei 2018
    IMG_20180514_202347.jpg en nog een mooie knaller op de mvm test vanavond!
     
    Flamingooo, Annigje1, LadyH88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Nee geen kwaaltjes hier hoor. Die kwamen de vorige keer ook pas na 5 weken. Ik ga er ook niet vanuit dat het nu gelijk al raak is hoor, maar ben toch heel benieuwd!
    @Girly86 klinkt goed!!
     
  10. Summer18

    Summer18 Actief lid

    28 mrt 2018
    153
    77
    28
    Vrouw
    Wat fijn @Toeteke ! Dat alles er goed uitziet, de kwaaltjes minder natuurlijk.
     
  11. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Hallo!
    Mijn man en ik zijn net tot een gezamelijk besluit gekomen om in augustus voor #2 te gaan.
    Ik zou het gezellig vinden on hier mee te lezen/schrijven
     
  12. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Dames wat hebben jullie veel gekletst hier :eek:.

    Ik hoop met je mee dat het deze keer makkelijk zal gaan!! Hier ben ik zwanger geworden tijdens de cyclusanalyse. HSG stond al gepland maar die konden we omzetten in een eerste echo :o:.

    Ja dat is zeker fijn haha :roflmao: maakt het leven een stuk leuker en als het zonnetje dan ook nog mooi schijnt is het helemaal top!
    Hebben jullie de luxe van een eigen accommodatie?

    @LadyH88 wat een heftige ervaring heb je gehad, super dapper dat jullie er nu weer voor gaan!!

    Voor mij al weer drie jaar geleden... maar ik had er geen last van. Hoe is het nu?

    @2009lisanne wat leuk dat jullie er nu echt voor gaan :D have fun.

    Ik slik sinds zondag ( :d!!!!) dubbele dosis foliumzuur van Etos en als ik zwanger ben ga ik over op Davitamon mama compleet met visolie. Heb allebei nog staan van de vorige zwangerschap.

    Jongensnaam staat hier redelijk vast. Meisjesnaam nog niet. Heb wel zat ideeën. Maar moet het nog eens worden met mijn vriend ;). Heeft de vorige keer ook lang geduurd haha.
    Daar moet je je niks van aantrekken hoor! Anders blijft er echt niks meer over ;).

    @Toeteke wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!! Op naar een volgende goede echo met kloppend hartje :).

    zijn er nog dames die al getest hebben, binnenkort gaan testen? Ik ben er wel klaar voor om testjes te gaan turen :D
     
    Summer18 vindt dit leuk.
  13. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    LEDENSTOP!
    Naam - Hoeveelste kindje - Leeftijd - ronde- NOD/startmaand
    ———————————————————————————
    Summer18 - 1e kindje - 26 -? ronde ♥ NOD: +/- 19 mei
    ———————————————————————————
    LadyH88 - 2e kindje - 29 - 1e ronde ♥ NOD: 19 mei
    ———————————————————————————

    Annigje1 - 2e kindje - 32 - 1e ronde ♥ NOD +/- 24 mei
    ———————————————————————————
    Daisy23xoxo - 1e kindje - 20 - ? ronde ♥ NOD: +/- 25 mei

    ———————————————————————————
    2009lisanne - 3e kindje - 31 - start in april/mei ♥
    ———————————————————————————
    ♥ Lanara - 2e kindje - 30 - start in mei ♥
    ———————————————————————————

    Meisje6 - 2e kindje - 29 - start in juli ♥
    ———————————————————————————
    Flamingooo - 2e kindje - 32 - start in juli ♥
    ———————————————————————————
    Orangeapple - 2e kindje - 33 - start in augustus ♥
    ———————————————————————————
    Ikke1610 - 3e kindje - 34 - start in zomer ♥

    ———————————————————————————
    Girly86 - 3e kindje - 31 - start in ? ♥
    ———————————————————————————
    Fearfull - 2e kindje - ? - start in ? ♥

    ———————————————————————————

    Zwanger
    ♥ Toeteke - 2e kindje - 32 - UD 16-1-2019 ♥

    Dit bericht aanpassen?
    Druk op ‘reageer’. Haal de quote tekst weg (boven en beneden). Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar.
     
  14. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Niet om gemeen te zijn of mensen buiten te sluiten maar wij hebben helaas een ledenstop. Er wordt zo veel gekletst dat het anders lastig bijhouden is. Er zijn meer groepjes actief die nu bezig zijn/gaan beginnen. Wellicht kun je daar aansluiten? Heel veel plezier in ieder geval met zwanger worden weer!!
     
  15. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    @Fearfull hoe is het eigenlijk met jou? Hebben jullie al besloten wanneer jullie gaan starten?
     
  16. Lanara

    Lanara Actief lid

    4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België
    Mijn nod is wellicht 24/05. Al geloof ik er niet te veel in, via ovulatietesten geen grote piek gehad (wel lichte, ovulatietest liep niet heel erg op) dus wellicht wat verkeerd geklust wat data betreft.. Enfin, dat maakte het er niet minder gezellig op, natuurlijk. ;)
     
    Fearfull vindt dit leuk.
  17. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    He @Flamingooo ah ik was deze topic al helemaal vergeten en kwijt joh oops!:$

    We gaan in juli voor de tweede soms zit de angst me weer echt hoog maar ik moet er gewoon overheen.. :( en jullie?
     
  18. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    #378 LadyH88, 15 mei 2018
    Laatst bewerkt: 15 mei 2018
    Ik kon niet langer wachten, dus een vroege test gedaan! Die was helaas negatief. Ik denk niet dat het de eerste ronde raak is, zoals de vorige keren:). Die kans is natuurlijk ook zo klein, en dat geluk hebben we ook al (een paar keer, incl mk's) gehad.
     
  19. Girly86

    Girly86 Niet meer actief

    Oh wat jammer zeg. .Toch altijd weer een teleurstelling, zo'n witte test :(
     
  20. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Over een paar dagen weer proberen? Misschien heb je niet genoeg hcg?
     

Deel Deze Pagina