Zwanger worden vanaf zomer 2018 ♡!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flamingooo, 17 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
     
  2. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    @Toeteke ik heb je echo in het overzicht erbij gezet! Gaat het goed met je??

    @Lanara en @Annigje1 spannend, nu komt jullie nod eraan over een paar dagen! Wanneer gaan jullie testen, of wachten jullie af??o_O

    @2009lisanne jullie zijn ook al begonnen, toch?? Weet je al wanneer je nod op de lijst kan?:)

    Ik vindt het toch wel bijzonder! 3x was ik in ronde 1 zwanger, zonder daar eigenlijk moeite voor te doen. Geen eisprong bijgehouden etc. Nu is ronde 1 zomaar voorbij en is er niks gebeurd! Ik heb het voorgevoel dat het dit keer iets langer duurt.. Vindt het wel spannender dan bij de eerste allemaal! Met name ook omdat we daar natuurlijk niet zoveel leuke ervaringen mee gehad hebben. Hopelijk heb ik het geluk dat het de tweede keer anders is :)

    @Annigje1 hier ook volop in de neefase! We hebben iemand in huis die bijzonder goed weet wat hij niet wil:roflmao:. Van welke maand is jou zoontje? De mijne snapt de term broertje of zusje niet zo goed, volgens mij weet hij niet zo goed wat hij daarvan moet denken. Baby snapt hij wel, en vindt hij leuk. Die wil hij wel!:confused::p
     
  3. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    @LadyH88 uit mei. Ik denk dat hij niet begrijpt wat een broer of zus inhoud maar het weerhoud m er niet van om ja te roepen :D. Stiekem vind ik die nee fase echt hilarisch, hij kan nu ook opeens zo dramatisch op de vloer gaan zitten mokken:roflmao:
    Ik denk niet dat ik voor nod ga testen, dat heeft me nog niet geluk gebracht/ een positest opgeleverd zelfs niet in de maanden dat ik wel zwanger was. Ik test altijd pas op 13dpo of 14dpo.
    Ik heb wel last van mijn onderrug momenteel maar verder nog geen klachten. Die heb ik normaal ook niet veel hoor bij pms en zwangerschap niet.
     
  4. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    @Annigje1 haha jup, hier ook! Vindt het een leuke leeftijd! Lekker enthousiast en energiek!
    De eerste zijn jullie erg lang voor bezig geweest toch? Kan me voorstellen dat je dan op een gegeven moment wel stopt met zo vroeg testen! Hopelijk hebben jullie dit keer sneller een plakker!
     
  5. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    De eerste twee zwangerschappen waren in ronde 3 &4 de laatste was ronde 15 en ik begon iedere keer na een miskraam opnieuw te tellen dus ik had echt heel wat testen kunnen verslijten haha.
    Mijn innesteling is altijd laat dus daarom heeft dat vroeg testen ook gewoon geen zin. In het begin vond ik zon witte test wel fijn, om je weer met beide benen op de grond te zetten maar op een gegeven moment voelde het toch altijd of het weer niet was gelukt en had ik geen testdrang meer :(
     
  6. Lanara

    Lanara Actief lid

    4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België
    @LadyH88 Ik probeer ook te wachten, minstens tot op nod, net als @Annigje1.
    Vandaag schoot t even door mijn hoofd, maar m'n nuchtere kant tikte me snel op de vingers. Kans lijkt mij klein. Inderdaad wel spannend!
     
    Annigje1 en LadyH88 vinden dit leuk.
  7. Girly86

    Girly86 Niet meer actief

    Nog dames wezen testen? :rolleyes:
     
  8. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Nope en ik denk dat ik ze ga overhouden voor een volgende ronde. Heb namelijk hoofdpijn want echt een standaard 1a2-dagen voor menstruatie kwaal is. Kan me ook totaal niet voorstellen dat ik in ronde 1 zwanger zou raken met onze geschiedenis dus tja, ik wacht maar tot het rood in beeld komt :rolleyes:
     
  9. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Ik ook niet.. Dacht dat ik zaterdag ongesteld zou worden, had vrijdag en zaterdag wat bruinverlies en zaterdag na seks helderrood bloed. Maar daarna is het ook gestopt. Geen idee dus, voel me niet zwanger maar ook niet of ik ongesteld wordt..
    Ik had dus vrijdag nog getest, negatief.
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  10. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Heeft iedereen genoten van het heerlijke zonnetje dit lange weekend? Heerlijk! Ik heb veel klusjes in en om huis gedaan:) krijg er altijd veel energie van!
     
    Summer18, DN2017 en Lanara vinden dit leuk.
  11. Girly86

    Girly86 Niet meer actief

    Wij hebben ook heerlijk genoten van het lange weekend! leuke dingen ondernomen met de kinderen en verder gewoon in de tuin.
     
    Lanara, LadyH88 en Summer18 vinden dit leuk.
  12. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Even snel: ik ben ongesteld dus op naar de volgende ronde...
     
  13. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Dames goed nieuws hier! Cyste is helemaal weg en baarmoeder zag er toppie uit! Geeft toch een geruststelling dat alles in orde is! :)

    Wij gaan eind juli op vakantie en dan ga ik bewust klussen op de dagen rondom de eisprong. Dmv tempen en ovulatie testen heb ik eindelijk dit keer me eisprong gevonden! Jipieee
     
    Flamingooo, Lanara, Summer18 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Girly86

    Girly86 Niet meer actief

    Jammer. . Maar idd op naar de volgende ronde!
     
  15. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Super, wat een goed nieuws! Gaan jullie vanaf de vakantie er dus echt voor??

    @Annigje1 , jammer!
     
  16. Girly86

    Girly86 Niet meer actief

    Ik heb je verhaal blijkbaar gemist, maar wat fijn dat het nu goed is!
     
  17. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Bedankt dames! Ja het begint nu echt te kriebelen hihi

    @Girly86 ik had een cyste op de eierstok kreeg pas 2 weken geleden te horen dat het een chocolade cyste was van de huisarts (arts was op vakantie) Vorige week na controle en weg was de cyste! Ook geen poliepen zoals de eerste gyn beweerde helemaal netjes dus :)
     
    LadyH88 vindt dit leuk.
  18. Lanara

    Lanara Actief lid

    4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België
    @Fearfull Wat fijn, ben opgelucht voor jou! Veel plezier met klussen binnenkort. ;)
    @Annigje1 Balen, maar vol goede moed naar tweede ronde!

    Hier nog niets, maar heb een vermoeden dat het wel morgen of overmorgen zal doorbreken. Geen symptomen, behalve voorbije dagen wat gevoelige borst (maar vandaag niets meer) en 2 dingen die anders smaken dan ik ze gewoon ben. Geloof er absoluut niet in, hoor. Sinds de vooravond wat krampen, dus dat wijst meestal wel op 't feit dat ze morgen of overmorgen zullen doorbreken. We zullen wel zien.
     
  19. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Noooo jeeetje, stuiter stuiter! Ik dacht dat ik zaterdag mn nod had, en testte zaterdag negatief. Deed ik zojuist voor de zekerheid nog een testje, is hij positief! Het is geen knaller, maar goed te zien en zeker geen tuurstreepje..
    Afgelopen weekend nog een biertje en twee wijntjes gedronken :(.
    Ik ga wachten tot manlief straks thuis komt, die heeft avonddienst.:D:D

    Jeetje het moet echt nog landen!
     
  20. Lanara

    Lanara Actief lid

    4 jul 2016
    154
    80
    28
    Docent hoger onderwijs
    België

    Amaaaai proficiat! Wat zal hij blij zijn. Toppie!
     
    LadyH88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina