Wipstoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mirna, 17 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Vandaag bij Blokker geweest. Daar hebben ze een wipstoel in de aanbieding voor 12,99.
    Weer een tip.
     
  2. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    bedankt voor de tip,mijn schoonouders hebben er 1 van de prenatal gehaald.De wipstoel gebruik je toch wel veel doe moet wel goed zijn,die van de blokker leek mij niet veel soeps(mijn mening hoor) :)
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Voor de dames in de buurt van Doetinchem, ik heb mijn wipstoeltje en nog een paar dingetjes bij een Babyoutlet gehaald in Doetinchem, tegenover de Kien in de buurt van de Wibra, het stoeltje was super degelijk en iets van 25.-..
     
  4. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hey kom vaak in de buurt van doetinchem namelijk zelhem maar de babyoutlet ken ik niet weet de wibra wel te zitten maar de babyoutlet niet
     
  5. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    He Ramona, das toevallig Zelhem....komt mijn manneke ook vandaan.... :) kleine wereld is t toch he????
    Nou dus bij de Wibra als je doorloopt richting de Veentjes en dan met de bocht mee naar Kien (en Diamond enzo) dan zit die gelijk aan de rechter kant, de eerste outlet is schoenen en tasjes enzo..en de 2e is babyspulletjes...ze hebben lang niet alles, maar ik heb er een heel leuk lampje,box annex speelkleed en een wipstoeltje gekocht!
     
  6. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Hihihi, ik ben geboren in Zelhem. (gisteren nog geweest)
    Zal mijn moeder eens die kant op sturen (woont er nog steeds). Die van Nikky ziet er niet meer uit.
     
  7. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Dank je wel zal van de week eens kijken mijn schoonouders wonen in zelhem en hebben daar ook hun eigen bedrijf.
    De wereld is zeker klein
     

Deel Deze Pagina