Zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mildred28, 11 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mildred28

    Mildred28 Lid

    11 jul 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Sinds een week heb ik vreselijk last van mijn borsten, beetje last van diarree en wat een raar gevoel in mijn maag. Ook ben ik heel moe. Het begon ligt en wordt met de dag erger. Precies de symptomen die ik ook had bij mijn eerste twee zwangerschappen. Ook al zo in het begin. De eerste zwangerschap is uiteindelijk een miskraam geworden. Mijn dochtertje is bijna 1 jaar en had liever nog wat langer gewacht tot er een tweede komt maar het is natuurlijk wel welkom. Het vreemde is dat mijn man en ik wel een condoom hebben gebruikt. Het is voor zover wij weten ook niet mis gegaan. We hebben wel een keer seks gehad waarbij hij in mij is geweest, maar hij is niet in mij klaargekomen toen hadden we een condoom om. We kunnen het niet meer herinneren wanneer we seks hebben gehad. Of dat rond de vruchtbare periode was..(1 juli ovulatie?)

    Mijn laatste ongesteldheid was 14 juni. Ik heb een cyclus van gemiddeld 31 dagen. Dat zou betekenen dat ik pas 15 juli ongesteld zou worden. Het heeft nu nog geen zin om te testen?

    Gisteren had ik een beetje bloedverlies. Zou dit innestelingsbloed kunnen zijn? Het lijkt me wel laat? Of kan dat na de innesteling er nog uitkomen?
     
  2. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.545
    1.895
    113
    Om zwanger te worden heb je maar een zaadje nodig, en een condoom is absoluut geen goed anticonceptie middel, denk aan voorvocht, sperma op de vingers, een klein scheurtje in het condoom, etc.
    Je zult er pas achter komen als je een test doet. Je zou er nu vast eentje kunnen doen en dan eventueel eentje na je nod?
     
    Stephanie90 vindt dit leuk.
  3. Mildred28

    Mildred28 Lid

    11 jul 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt Bloem, ik ga nu even een test halen.
     
  4. RSL

    RSL Fanatiek lid

    16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    En had je nog getest?
     
  5. Mildred28

    Mildred28 Lid

    11 jul 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ja hij gaf niet zwanger aan, maar ik denk dat het te vroeg is. Ga morgen ochtend weer proberen met ochtend urine. Ondertussen zijn mijn symptomen toegenomen.. als ik niet zwanger ben vraag ik me af waar ik dan last van heb. Hopelijk niets ernstigs.
     
  6. Mildred28

    Mildred28 Lid

    11 jul 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ik zie geen streepje, dus niet zwanger? Ik snap er niets van.. gemiddeld bezien zou ik de 14e of de 15e ongesteld moeten worden. Kan het zo zijn dat je nu (2 / 3 dagen voor NOD) negatief test en toch zwanger bent?
     
  7. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik denk eerder dat je iets onder de leden hebt dan dat je zwanger bent.
    Als je ziek bent van hcg dan zou je nu echt overduidelijk positief moeten testen.

    Dat je ziek bent kan ook invloed hebben op je cyclus. Je kunt helaas niet anders doen dan afwachten.
     
  8. Mildred28

    Mildred28 Lid

    11 jul 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ja ik weet nog steeds niets.. Ik heb de sensitest dipstick gedaan nu lees ik bij de ervaringen dat die niet zo gevoelig zijn.. Gisteravond verschrikkelijk veel pijn gehad aan de linker kant van mijn baarmoeder. ... Verder nog steeds hele zere borsten.
     
  9. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Gezien je symptomen zou je al dusdanig veel HCG aan moeten maken dat je op elke test een streep zou moeten zien inmiddels!
    Ik vermoed dus dat je niet zwanger bent en heb sterk het idee dat je (gezien je negatieve testen en je ontkenning steeds) dat heel erg jammer vindt.
    Wellicht kun je beter met je partner overleggen of het mogelijk is om de anticonceptie helemaal weg te laten als je nog zo'n grote kinderwens hebt. Valt er met je partner hierover te praten?

    (Daar komt bij dat verreweg de meeste vrouwen niks bijzonders voelen in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat dus niks met een zwangerschap van doen had. Je hoeft niks te voelen om zwanger te kunnen zijn. Bij de meeste vrouwen beginnen de ellendige kwaaltjes pas vanaf 6 weken zwangerschap.)
     
  10. Mildred28

    Mildred28 Lid

    11 jul 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ik was inderdaad niet zwanger, vandaag ongesteld geworden. Ik vind het niet erg dat ik niet of wel zwanger ben, het is vooral die onzekerheid! Voel me meteen een stuk beter. Ik sliep ook slecht. Mijn partner en ik willen over een halfjaartje voor een tweede gaan dus daar zijn we wel uit..
     

Deel Deze Pagina