Zwangerloos.. een kijkje in het leven van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Merelzwangerloos, 30 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merelzwangerloos

    30 mei 2018
    14
    12
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik ben Merel, een vrouw van 33 jaar en woon samen met mijn lieve vriend. We zijn nu anderhalf jaar aan het proberen om zwanger te worden, tot dusver helaas zonder positief resultaat.
    Ik lees regelmatig dingen op forums, omdat ik de behoefte voel om lotgenoten te vinden en steun te halen uit verhalen van anderen. Want het is soms verrekte pittig als het niet 'snel' lukt om zwanger te worden, en om in onzekerheid te leven of het ooit gaat lukken.

    Omdat ik midden in het proces zit om zwanger proberen te worden wil ik dit graag met lotgenoten delen. Daarom heb ik een website opgericht: www.zwangerloos.nl
    Gewoon even mijn 'ei' kwijt zeg maar, en om tips die ik in de loop van de tijd heb opgedaan en nog steeds opdoe, te delen.

    Ik hoop dat andere dames in een soortgelijke situatie als ik hier wat aan hebben!

    Liefs, Merel
     
    26mei, Tjar85, conejita en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. HaNa540

    HaNa540 Niet meer actief

    Hoop houden hoor!
    Bij ons eerste kindje duurde het 26 maanden
    Daarna 2 x in 1 x zwanger maar miskramen daarna duurde het weer 13 rondes. En onze jongste is er tussen door geglipt!
    Dus het zegt echt niks
     
    Merelzwangerloos vindt dit leuk.
  3. Pitaa91

    Pitaa91 Fanatiek lid

    6 jun 2017
    1.349
    813
    113
    Vrouw
    Inderdaad de hoop houden! Zie mijn banner:D
     
    Merelzwangerloos vindt dit leuk.
  4. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Het wachten op een zwangerschap als het langer duurt is inderdaad erg pittig. Om die reden ben ik ook van mij af gaan schrijven middels een blog. Erg fijn om op die manier je ei kwijt te kunnen.

    Ook heb ik erg lieve meiden ontmoet hier op het forum die me zo nu en dan een hart onder de riem steken. Ik hoop dat jij ook leuke dames hier gaat ontmoeten die jou er doorheen kunnen slepen, een stukje herkenning mee kunnen geven, dat maakt het net even wat dragelijker.

    Ik ga voor je duimen dat je snel een positieve zwangerschapstest in handen mag hebben en dat je het kleine langverwachte wondertje uiteindelijk in je armen kan sluiten. ♡
     
    Merelzwangerloos vindt dit leuk.
  5. Merelzwangerloos

    30 mei 2018
    14
    12
    3
    Vrouw
    Super bedankt voor jullie positieve reacties!
     

Deel Deze Pagina