zwangerschap aan voelen komen..!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door eerstexmama21, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eerstexmama21

    27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    hooi..

    vanaf wanner heb je zwangerschaps kwaaltjes..ik had zo.n gevoel dat ik zwanger was rond 1 aug en 10 aug moest ik pas ongesteld worden..moest vaak plassen als ik liep ( op mijn werk in de horeca) en sommige etens luchten kon ik niet zo goed verdragen, werd ik lichtelijk misselijk van, was sneller moe..en ik zou 8 aug op vakantie gaan maar ik moest het daar voor weten..dus ik heb om 3 uur snachts een test gedaan van 7 op 8 aug en zou het 9 op 10 worden..het streepje was heeeeeel licht en kwam echt pas na een paar minuten..ik gelijk me vriend gebeld..super raar maar heel blij..18 aug toen ik terug was voor de zekerheid nog een test gedaan en ja binnen nog geen 10 sec een hele dikke streep..wie kent dit? zelf al aan voelen dat je zwanger bent..
    ik ben benieuwt
     
  2. mimi1981

    mimi1981 Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik ken het meis,
    Ik test nooit voor mijn NOD meer omdat ik het nooit vertrouwd. Nu had ik zoiets van hmmz zal ik eens een test doen. Het was twee dagen voor mijn nod. Je zag best al een duidenlijke streep. Het was ook s'middags getest allebij trouwens ook die van mijn NOD.
     
  3. OemHudaifa

    OemHudaifa Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    ik heb 6 daagjes van te voren posi-getest en voelde het al 2 weken van te voren, dus alles is mogelijk!
     
  4. Gaby83

    Gaby83 Bekend lid

    24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hoelang is je cyclus dan wel niet? Heb je dan het al met de bevruchting gevoeld?

    Groetjes gaby
     
  5. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik wist het op het moment dat we vreeen voor mijn ei ;)
    serieus, ik wist gewoon dat dit em zou worden en was daar an mijn ei heilig van overtuigd, later werd ik onzekerder, maar dat stemmetje in mijn hoofd zei: relax, je bent gewoon zwanger......Tegen al mijn verstandelijke tegenwerpingen in ;)
     

Deel Deze Pagina