Floradix

Discussie in 'Gezondheid' gestart door marleen3, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen3

    marleen3 Actief lid

    27 mei 2006
    317
    0
    0
    Hallo,

    Gisteren bij verloskundige geweest en bleek dat ik ijzertekort had.
    Dus moest ik floradix gebruiken, wie van jullie heeft het ook gebruikt en heeft het ook geholpen?


    Grt. marleen
     
  2. Choco

    Choco Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Hallo

    Ik heb het ook gebruikt en het heeft bij mij geholpen. Het duurt wel even maar het was wel de moeite waard. Zat op 6.4 en was na 4 weken 7.3. Ik gebruikte daar wel nog zwangerschapsvitaminen bij. Nu neem ik alleen nog de vitaminen omdat de ijzer weer goed is. Tip voor als je de elixer gebruikt: meng het met sinaasappelsap en water, dan smaakt het tenminste niet zo ranzig.
     
  3. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik gebruik het uit mezelf ik ben als hoopje pure ellende naar een reform zaak gegaan en deze is ook voor zwangere vrouwen ! sinds ik het gebruik voel ik mezelf echt stukken beter ! Ook bij de DA raden ze dit aan als je zo moe bent.. ik gebruik het drankje maar mix het met water ik vind het niet vies....
     
  4. Oopsie

    Oopsie Actief lid

    23 feb 2007
    112
    0
    0
    Spijkenisse
    Mijn verloskundige heeft het ook voorgeschreven 2x pd 10 ml. Kan je dan gewoon in een natuurwinkel gaan halen. Wel prijzig spul.
    Mijn ijzer is niet meer opnieuw gecheckt, dus ik weet niet goed of het gewerkt heeft of niet. Ik had niet direct vermoeidheidsklachten (tuurlijk wel moe, maar dat hoort er ook bij)

    Echt vies vind ik het niet, het is vooral erg zoet. Met sap mixen haalt het ergste er ook wel af.

    In cashewnoten oid zit ook veel ijzer btw. Goed voor de afwisseling ;)
     
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Ik had geen Floradix, maar Roosvicee Ferro, dat is net zoiets. Vond het echt ranzig, alsof je een glas bloed opdronk. Maar goed, het hielp wel.
     
  6. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ik neem nog steeds Floradix, wel de tabletten.
    Zijn idd prijzig, maar van staal tabletten krijg je harde ontlasting en dat kan erg pijnlijk zijn. Nee bedankt, dan maar zelf betalen.

    Groetjes, Mirelle.
     
  7. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik had ook Floradix tijdens de zws. Wel de tabletten want het drank is echt GOOR!
     
  8. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik gebruik ook de tabletten (in ieder geval te koop bij De Tuinen) en het helpt prima, voel me er veel fitter door én ik ben sindsdien van mijn nachtelijk kuitkramp met bijbehorend gegil (auwwwwwwwww) af ;)
     
  9. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik gebruik het ook voel me nog steeds duizelig en ontzettend moe maar gebruik het ook pas ruim een week. Even doorzetten denk ik. Wel ranzig ja, misschien als de fles leeg is overgaan op de tabletten, die proef je tenminste niet.
     

Deel Deze Pagina