Zwangerschap is helaas mis gegaan

Discussie in 'Miskraam' gestart door Curitiba, 2 dec 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    #1 Curitiba, 2 dec 2017
    Laatst bewerkt: 2 dec 2017
    Met 7+3 weken nog een prachtig hartje zien kloppen. Gisteren met 9+5 veegde ik ineens bloed. Ik voelde gewoon direct dat het mis was, ook al was het maar een paar veegjes.
    Echo gedaan en ja hoor, het hartje was met 7+5 gestopt met kloppen. Ik loop dus al 2 weken met een dood vruchtje in me, wat een naar idee!
    Nu heb ik wel behoorlijke krampen maar geen bloedverlies meer. Ik wil de natuur het eigenlijk laten oplossen.
    Weten jullie hoe lang dit kan duren en is het wel verstandig om er niet mee naar de arts te gaan?
     
  2. Ohm

    Ohm Bekend lid

    21 jun 2017
    526
    464
    63
    Wat verdrietig.
    Ik begrijp je gevoel dat je het de natuur op wil laten lossen. Ik heb zelf ook een missed abortion gehad en ik mocht het nog een tijdje aankijken. Ik zou het wel in overleg met je verloskundige doen. Bij mij is het vanzelf op gang gekomen en daarna hebben ze nog gekeken of mijn baarmoeder helemaal schoon was.

    Sterkte.
     
  3. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.460
    2.276
    113
    Hè bah wat naar!!!
    Ik had bijna precies het zelfde, alleen werd het bij mij met 10 weken met een echo vastgesteld. Bij mij, dus niks vanzelf los en vruchtje was ook al twee weken gestopt met groeien. Ik heb toen voor tabletten gekozen. Het heeft wel nog tweeënhalve maand geduurd voordat alle laatste kleine restjes weg waren. Maar ik vond dat beter dan snel curetteren, wat ook de voorkeur van de gynaecoloog had.
    In jouw geval zou ik het even een paar dagen aankijken. Ik zou wel op een zeker moment om een echo vragen om te kijken of alles weg is. Veel sterkte!
     
  4. Lolalilly

    Lolalilly Actief lid

    10 jan 2015
    200
    50
    28
    Wat heftig he! Bij mij kwamen we er vorig jaar de dag voor kerst erachter dat het hartje gestopt was met kloppen bij 7.3 weken. Is pas vijf weken later vanzelf losgekomen. Helaas verloor ik zoveel bloed dat ik toch opgenomen moest worden. Daar hebben ze met een tang het vruchtje eruit "getrokken". Daarna werd het bloeden minder en na een week zo goed als voorbij. Gelukkig verwacht ik nu met kerst een gezonde dochter dus probeer positief te blijven. Heel veel sterkte
     
  5. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Wat heftig.. Ik heb geen idee wat het best is.. Maar wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je het goed en snel kunt verwerken. Hopelijk heeft het jaar 2018 veel goeds voor jullie. Sterkte!
     
    Pietel vindt dit leuk.
  6. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Wat verdrietig dat het niet goed is. Ik zou even met de gynaecoloog overleggen over hoe jullie het gaan aanpakken. Bij 1 van mijn miskramen kwam ik er ook achter dat het vruchtje helaas al 4 weken was gestopt met groeien. Ik had toen 11,5 weken moeten zijn. Mijn eerste reactie was toen dat ik heel graag wilde afwachten. Ik heb toen afgesproken dat ik het een week zou aankijken en dat ik na een week terugkwam voor een echo en om het verder te bespreken. Ze wilden eigenlijk wel dat het met 12 weken opgang was gekomen, omdat je bloeding heftiger kan worden naarmate je langer zwanger bent.
    Naar mate de week vorderde ging het idee me steeds meer tegenstaan dat ik met een dood vruchtje rondliep en er gebeurde gewoon niks. Niks geen bloed gezien, terwijl het vruchtje inmiddels al 5 weken niet meer leefde. Ik heb toen gekozen voor een curretage met 13 weken.
    Sterkte. Doe wat voor jou goed voelt en overleg met het ziekenhuis.
     

Deel Deze Pagina