Zwangerschaps aankondiging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mariekemama, 7 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Nee ik ook nog niet helaas, miss dat ik er zelf eentje ga laten bedrukken.
     
  2. Lentezon18

    Lentezon18 Niet meer actief

    Leuk om te lezen! Ik lees mee voor een beetje voorpret voor als het ooit weer zover is
     
  3. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hier bij de eerste een gedichtje voor laten lezen door mijn vader, maar die schoot bij de laatste zin vol en huilde alleen maar, dus mijn moeder wist nog steeds niets hahahahaha

    Tweede idd een shirt!
     
  4. debjuh86

    debjuh86 Actief lid

    6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    stay @ home mommy and wifey
    ik wil op de verjaardag van mn man waar de visite bij is een slideshow op de tv laten afspelen.
    beginnend met foto's van hem als baby, peuter/kleuter enz, foto van ons samen, eerste date, kids, bruiloft en afsluiten met een foto van hem met een positieve test in handen en een foto van ons samen met de echo foto in handen.
    nu maar duimen dat de echo goed is :thumup:
     
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Bij de eerste kregen de opas en omas een koffertje met baby spulletjes.
    Aan vrienden gewoon gezegd
    Op fb met een echo foto met een hart met een klein deel van de spuiten van de icsi poging eromheen in een hart.

    Bij deze zwangerschap hebben we ze "gewoon" een bericht gestuurd, ze wisten al wanneer we mochten testen. Vriendinnen ook, een foto van de test gestuurd.
    Op fb een vierkant met vier fotos; paar schoenen van man, mij, zoon en een paar slofjes met een roze en blauwe ballon erbij. En november 2018.
     
  6. moppie1992

    moppie1992 Actief lid

    21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Wij hadden van die kraskaartjes besteld met ik moet je iets vertellen en als ze dan het vakje open krassen staat er je wordt opa oma tante grote zus grote broer noem maar op
     

Deel Deze Pagina