zwangerschapskleding :s

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cyntje78, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duimerijntje

    duimerijntje Bekend lid

    22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik kon voor mijn zwangerschap ook altijd maatje 34/36 aan, maar met 28 weken stond ik in de H&M en toen moest ik van positiekleding gewoon al maatje 40 aan!
     
  2. Danabelle

    Danabelle Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ohja nog een tip; als je jurkjes leuk vindt zijn de jurkjes van de Hema ideaal. Zeker als je niet zo groot bent - dan worden ze niet zo snel te kort ook! Als je straks een buikje hebt pas je heus in maat S en loop je er voordelig maar hip bij :D
     
  3. Klaartje78

    3 mrt 2009
    77
    0
    0
    amsterdam
    Gewoon op de markt leggings kopen in een grotere maat dan je nu hebt. Heb ik heel lang mee gedaan n het kost niet veel. Leuk elastisch jurkje erop en klaar.
    Ik heb 1 positie spijkerbroek gekocht bij H&M, maar die werd op een gegeven moment te strak. De positie joggingbroeken van H&M zijn heel fijn en draag ik nu nog! En die voedingsbh's zijn ook heel fijn van H&M.
    Het is bij iedereen weer anders. Sommigen hebben alleen een buik en veranderen verder weinig en anderen, zoals ik, krijgen ook iets dikkere bovenbenen en billen.
    Truien en shirtjes is minder moeilijk vind ik.
    Het is gewoon even anders shoppen! Vond het ook lastig in het begin. Maar ben blij dat ik niet teveel bij de duurdere winkels heb gekocht.
     
  4. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    misschien moet je wat wijde broeken in jouw maat kopen. maat xs dus.

    bij h&m heb je leuk kledingen. normaal pas ik niets bij h&m, maar toen ik zwanger werd, had ik hele leuke sportieve broek gezien en die paste me lekker.
     
  5. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Ik ben erachter gekomen dat het soms wel verschilt per merk en zelfs in hetzelfde merk moest ik verschillende grootes omdat ze anders vielen. Mijn tip aan jou: Ga naar een winkel waar ze positiekleding verkopen en laat je daar helpen. Ook al zou je nog niks kopen dan weet je zeker dat je goed koopt. Ik heb twee broeken op eigen houtje gekocht in het begin van mijn zwangerschap (met 8 weken pastten mijn gewone broeken al niet meer) en die zitten te krap. Je koopt ook op de groei natuurlijk. Ik heb nu 3 broeken die me perfect passen vooral omdat ik hulp heb gehad.
     
  6. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    De Babyplanet (hier in Drachten dan) heeft ook kleine maatjes. Ik heb ook s/xs en heb er zowieso al 2 mooie broeken kunnen kopen
     

Deel Deze Pagina