Zwangerschapsmasker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toet, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

    Ik ga a.s.week lekker een weekje op vakantie naar Mallorca,nu heb ik een hoge goede zonnebrand gekocht,als ik mij daar goed mee insmeer is de kans er nog steeds dat je een zwangerschapsmasker krijgt?

    Groetjes,
     
  2. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Ik ben ook op vakantie geweest, heb mijn gezicht ieder uur ingesmeerd met factor 30, en ben lekker bruin behalve mn gezicht :) Maar ook geen vlekken!
     
  3. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    de kans blijft altijd aanwezig het beste is een pet hoed of de schaduw.
     
  4. goudlokje

    goudlokje Actief lid

    2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Ik smeer vanaf t begin met een dagcreme van factor 20.
    Helaas heb ik toch een zwangerschapsmasker gekregen. Heb helemaal bruine koontjes en het is net of ik op wintersport ben geweest (ziet zo'n zonnebril zitten)
    Dus ik zou zeggen misschien toch maar sunblock gebruiken?
     
  5. gizmoo1

    gizmoo1 Bekend lid

    16 okt 2007
    508
    0
    0
    Van vichy heb je iets ter voorkoming van pigmentvlekken (=zwangerschapsvlekken), een speciaal soort zonnebrand, ook factor 30 en dan zit er dus iets in ter voorkoming van pigmentvlekken (is zwangerschapsmasker)Ik heb het gebruik en inderdaad geen masker en wel met mn gzicht in de zon geweest!@
     
  6. Mickey18

    Mickey18 Actief lid

    4 mrt 2008
    149
    0
    0
    Ik gebruik de sunblock van de Biotherm, factor 50. Daar staat ook iets op dat het tegen pigmentvlekken is. Ik had vorig jaar toen ik nog niet zwanger was, al last van vlekjes, maar er is niks bijgekomen, ondanks zuid-franse en Toscaanse zon deze zomer!
    Als je dan toch nog vlekjes mocht hebben gekregen, is er een hele goeie crème van Biodermal (geen zonnecrème, maar gewone gezichtscrème)
     
  7. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ik heb het ook een beetje gekregen....volgens mij ook hoe lichter de huid, hoe meer kans je erop hebt
     

Deel Deze Pagina