Zo veel honger met 18 weken zwangerschap!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door claire1978, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire1978

    claire1978 Actief lid

    5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!!!


    Ik ben nu 18.5 weken zwanger en heb echt veel honger!!!
    Vandaag bijvoorbeeld heb ik gewoon 8 bruine boterhammen op. Vanmorgen 4 en vanmiddag ook weer 4. Wel steeds per 2, maar normaal ben ik zowiezo niet zo'n broodeter, maar ik dacht dat de honger met bruin brood wel weg zou zijn. Niet dus! Ook nog m'n normalen tussendoortjes... Heb bijvoorbeeld net nog wortels op en heb weer flinke honger. Nu uitzingen tot het avondeten, maar ik ben dit zo niet gewend!!! Ik heb gelezen dat de kleine deze week flink groeit en ik ga er maar van uit dat het daardoor komt:(.
    Wie heeft dit ook???

    Ik hoop heel stiekem dat dit niet tot het eind zo duurt...hahaha...


    Thanx alvast! Groetjes Claire
     
  2. marlucje

    marlucje Lid

    25 dec 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vervelend he.

    Ik heb het nu al. Ben nog maar 8 weken maar iedere keer als ik gegeten heb. Heb ik na 5 min een hongerklap. Voor ik zwangerwas was ik aan het lijnen en kon ik gewoon die knop zo omzetten en er niet meer aan denken. Nou toen was die honger klap nog gewoon trek hebben. Haha. Maar goed ik heb dus gezonde tussendoortjes want ik moet echt wat eten anders ga ik me heel naar voelen.

    Ach ik heb het er allemaal voor over.:D
     
  3. essie1973

    essie1973 Actief lid

    14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het nog, maar kan niet meer teveel tegelijk eten, dus een beetje verdeeld, als je gewoon gezond eet is er niets aan de hand.
    Niet als je honger hebt de foute tussendortjes nemen.
     
  4. Trees

    Trees Niet meer actief

    Ik had het ook heel erg rond die periode en de kilo's vlogen eraan, ondanks de gezonde tussendoortjes. Vanaf 22-24 weken (of zoiets) werd het minder en sloeg de weegschaal ook wat minder op tilt :p.
     

Deel Deze Pagina