Zwangerschapstest Mat Care Ultra, wie heeft er ervaring mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anna83, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Op de site van Mat Care heb ik gelezen dat je deze test 6 dagen voor je NOD kan doen en dat deze test ook door artsen wordt gebruikt indien het van belang is dat je er vroeg achter komt of je zwanger bent.

    Volgende week donderdag op 4 september heb ik mijn NOD, maar door alles wat ik voel (duizelig, ontzettend veel dorst, vlagen van misselijkheid, krampjes in mijn onderbuik) wil ik zondag al testen (= 4 dagen voor NOD).

    Wie heeft deze testen ook gebruikt en zo ja, hoeveel dagen voor je NOD en wat was de uitslag.

    Groetjes Anna
     
  2. Trees

    Trees Niet meer actief

    jep ervaring mee en zonde van je geld. Een goedkopere test bijv. de strips van matcare test eerder positief dan de ultra. Als je via de zoekfunctie op deze site op de ultratest zoekt, zul je soortgelijke verhalen tegenkomen. Met uitzonderingen daargelaten is niemand echt positief over de ultra. Ze testen wel positief, maar vaak veel later dan de 6 dagen voor nod.
     
  3. MelMel

    MelMel Fanatiek lid

    12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hey meiden

    Heb 2 maanden geleden VALS posigetest 5 dagen voor NOD!
    Geldklopperij denk ik!
    Gewoon afwachten , hoe moeilijk het ook is!
     
  4. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Bedankt voor het antwoorden Trees en MiaMel.

    Denk nu inderdaad dat het beter is om gewoon te wachten...alleen duurt dat zo lang :rolleyes:

    Groetjes Anna
     
  5. Trees

    Trees Niet meer actief

    Wachten is altijd irritant. Ik heb er zelf ook echt een hekel aan. Wat ik wel eens gedaan heb, is van die hele goedkope matcarestrips of sensiteststrips kopen, en dan om de dag testen. Voornamelijk om mijn eigen nieuwsgierigheid te bevredigen :oops: en ze zijn spotgoedkoop!
     
  6. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Thanx Trees!

    Het liefst wil ik nu gelijk naar die site om ze te bestellen, maar aan de andere kant, heb ik geen zin om elke dag te testen....pfff.... stel dat ie elke keer negatief is :rolleyes:
    Heb nu ineens meer rust om toch te wachten ;)

    Groetjes Anna
     
  7. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik vind matcare helemaal niet goed, geven bij mij later positief dan die hele goedkope van het kruidvat, die vind ik echt super!
     

Deel Deze Pagina